![]() |
Art.
|
nou ja, art... voornamelijk een vlek. Maar als jij het kunstzinnig vindt...
ik vind het meer muurvern**king... |
:(
|
uuuh... :confused:
Slotje dan maar!? :D |
Ik vind het eigenlijk best vet :o
|
Dan moet er natuurlijk wel een lijst omheen :nono:
|
Gaat het om die vlek of om de foto?
In beide gevallen vind ik het niks. |
ik vind dat wel leuk, eigenlijk.
|
Citaat:
( hoewel 'art' misschien een te groot woord is .. ) |
Citaat:
|
:eek: het blik met verf viel om
|
Een reuzenvlieg die vervelend was?
|
Vet. :cool: (Y)
|
het ziet er zo een beetje miezerig uit maar als je nou es je hele muur zo bewerkt word het mss wel cool? lijkt me wel leuk, een druipmuur :D
|
Ik ga ook maar eens een pot verf tegen de muur gooien.:D
|
ik zie n meisje met een heel groot hoofd en 2 staartjes!..die bloedt uit dr nek.. :bloos: :p
ik vind t wel vet uitzien.:D maar ik zou er geen geld voor geven. |
te easy
|
makkelijk bedoel je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het zelf niet op mn muur plakken, maar als jij het mooi vindt...
|
Ik zie er een mannetje met een regenwolk boven z'n hoofd in.. :o :confused: :D
Mjuh, wat TopDrop zei: wel leuk, maar niets voor mijn muur.. |
Nooit gehoord van abstract?? tis wel mooi hoor je moet het alleen een lijstje geven ofzo
|
met die lamp en dat licht is 't best ok, maar de zin van het leven zul je er niet zo een twee drie mee doorgronden
|
Citaat:
Deze opmerking is net zo misplaatst als 'ik vind meet the parents een slechte film' 'nooit gehoord van komedie?' Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit echt het kutste wat je met een pot verf en een ondergrond kan doen. Volgens mij is dit eerder een gigantisch geëscaleerd ongeluk in een opvangtehuis voor geestelijk gehandicapten dan art in iemands studenten-kamertje.
Losergirl12 |
je kan zo leuke dingen maken, maar ik vind dit niet heel tof. heb je niet nog een beter shot, wat meer afstand?
|
Je ziet wel meteen dat het om die vlek gaat :) Wat een controversiele vlek zeg, you either love it or you hate it. Ik vind het wel grappig hoe die opvalt tussen de verder alledaagse (woon)kamer.
|
Wat een stel idiote opmerkingen, kunst is subjectief en heeft totaal niets te maken met de moeilijkheidsgraad van het werk.
|
ik kan me mooiere vlekken inbeelden, maar dat is persoonlijk.. wel grappig idee :)
|
Citaat:
maar waar gaat dit "kunstwerk" nou helemaal over zeg. :s |
Zonde van de muur, zonde van de verf.
|
De achterliggende gedachten is dat een persoon zich vastklampt en mee laat sleuren in een negatieve emotie (de wolk + regen) Denk ik?
|
Citaat:
Ik geef mijn mening hier. Verder heb ik niets gedaan. Wil je me dan ook a.u.b. nergens van betichten? |
Citaat:
|
Ik zie er een poedel in, die ofwel een pistool vastheeft, ofwel geevolueerd is en staand staat te pissen.
Ik vind het trouwens best cool, ik ga vragen of ik me ook kunstzinnig uit mag leven op de muur.. (fat chance) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |