![]() |
Het spijt me :bloos:
Uhm.. :bloos:
ik begin me een beetje te realiseren dat ik een heel erg naïef,irritant, jankend mormel ben geweest dat zat te bitchen op een serieus forum. Ik ben ondertussen een beetje meer over drugs te weten gekomen en daardoor ben ik drugsgebruikers helemaal niet meer als minderwaardige personen gaan beschouwen. Daarom vind ik dat ik jullie wel mijn excuses schuldig was en ik hoop dat jullie die zullen accepteren. Erik in het speciaal bedankt en Merel natuurlijk ook wel een beetje:) |
ik vergeef het je als je me een joint paast
|
Citaat:
ik vergeef het je als je me http://www.onzinforum.nl/images/smilies/blowjob.gif |
Citaat:
|
Opzich vind ik dat hier wel even serieus gereageerd mag worden.
|
Vind ik ook, doe even niet zo flauw..
|
Bij mij ben je hierdoor een stuk gestegen in mijn respect-ladder. Ook ben ik geheel van mening dat je met deze stap hebt laten zien dat je ook een volwassen instelling kan hebben/hebt gevormd.
Girlytina is oke ole ole! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg... Dank je wel!
Zie je jongens en meisjes, ik ben een ECHTE d&a-er! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhu.. :D
Maar we gaan offtopic.. |
Uhm..
mag ik tzelfde zeggen? :bloos: Want ik snap jullie allemaal wel hoor.. En stiekem vind ik t zelf allemaal veels te leuk. Enneuh.. ik lees ook steeds meer over jullie en ik zie wel dat jullie allemaal goed voor jezelf zorgen.. (meestal dan). En de meeting lijkt me ook heel gezellig.. Dus.. Sorry.. ik hoop niet dat t erg is dat ik je topic gebruik, GirlyTina |
Citaat:
heerlijk dat mensen mijn voorbeeld nemen:D |
:D oeh i feeel goood tadadadada!!!!
Lieve meisjes hoor! ik begon te dneken of ik dat ook ooit es op een forum gezegd had.,..maar volgens mij alleen als ik onder invloed was, en toen ik het zelf slecht vond bestonder volgens mij geen i-net, nmiet min mijn wereld iig |
I feel good too tadadadadada:)
|
:cool: toffe excuses (y)
|
:cool: (y) aanvaard
k pak nog een biertje :cool: |
een beetje meer over drugs te weten gekomen?
Je hebt gewoon gebruikt meisje, maar je exuses zijn aanvaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een onzin, moet ik op muziek ook een bandtopic beginnen over een band die ik vroeger kut vond en nu goed???
|
dus geen grappig topics meer? :( .
Maar toch (y) , ik heb nog weinig mensen mee gemaakt die openbaar hun mening bijstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: nooit gedacht dat ik dat zou doen :eek: |
Citaat:
|
:)
|
:bloos: :)
|
Citaat:
Maar ja excuses aanvaard enzo. En nu snel 17 worden, kun je speed gaan snuiven :D (of mag ik dit niet zeggen :p) |
Citaat:
waarom moet ik daar 17 voor zijn? enne maja ehm.. ik hoef geen speed hoor :o |
geen idee, dat is de leeftijd dat mensen een beetje na beginnen te denken ofzo.
|
Excusses aanvaard :). Blij dat je eindelijk eens bent na gaan denken in plaats van zo maar dingen roepen (Y).
Citaat:
^Dit vind ik heel erg mooi om te lezen :). En ja hoor ik accepteer het. En we zullen er wel ff voor zorgen dat jij volgende week een hoop lol gaat beleven :D. |
Citaat:
|
Gaaaap...
En daarvoor moet je eerst mij voor bitch uitschelden en uiteindelijk erachter komen dat ik stiekem wel gelijk had. |
Citaat:
|
Citaat:
maareh... Hoezo gaan jullie er ff voor zorgen dat ik een hoop lol ga beleven? :o :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja.. volgens mij had je wel gelijk :o |
En heb je daar nog steeds een reden voor dan?
|
Citaat:
|
zonde dat dit het internet is, misschien heb je bepaalde dingen wel verkeerd geïnterpreteerd meiske :)
|
Citaat:
|
Er zijn mensen geweest die je vierkant hebben uitgelachen en ik zeg je gewoon hoe het staat en ik ben de bitch?
:cool: dan maar. :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zal wel aan jouw interpretatie liggen dan :)
en voor de rest ga ik me er echt niet meer mee bezig houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |