![]() |
Sitecheck
Ik heb een website gemaakt voor mijn divx verzameling. Laat eens horen wat je er van vindt
Mijn divx site |
Ziet er netje uit maar kan het niet goed zien omdat mij kleur groen van me monitor is uit gevallen maar ziet er goed uit zo als ik het nu ziet :D
|
Zeer netjes en bedankt voor de idtjes van een aantal divxjes
|
Ik vinnut een beetje onduidleijk :/
Denk doordat die kleuren teveel op elkaar zitten.. Alleen beetje vreemd, ik zou niet weten wat ik ermee kan.. Een DivX hoeft hel;emaal niet persee zoveel CD's te hebben.. Kan ook meer of minder zijn... http://www.emocium.com/bbs/g/index.php?goto=guestbook daaro zit een foutje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet er nog eens naar kijken hoe ik dat allemaal een beetje overzichtelijker kan maken. En het is een lijst van de divx films die ik zelf bezit. Handig als iemand vraagt welke films ik heb en eventueel wil ruilen. Ennuh mijn Divx'jes hebben wel een bepaald aantal cd's :P :P En die bug is idd nogal nasty zo te zien gaat er wat fout in mijn ubb parser :eek: |
ah, ik wist dus niet dat dat jou DivXjes waren :p
Ennuh, gewoon waar die witte text staat moet je gewoon dat gedeelte height=100% zetten dan is het wat mooier ;) |
Citaat:
[edit]Ah ik snap het.. je hebt gelijk.. ff colspannen.. thanx for the tip m8![/edit] [edit2]Hmmzz.. dat staat al goed.. misschien zou je toch nog ff kunnen toelichten wat je bedoeld? :o[/edit2] |
persoonlijk hou ik nooit zo van websites waar eigelijk geen flikker opstaat, je kan net zo goed een txt uploaden met die films = klaar...
maar de layout is niet onaardig, maar ook heel simpel |
Citaat:
Ik heb de website vooral snel en universeel gemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |