![]() |
html code tegen copyrights
hey wie kent hier de html code tegen copyrigths zodat als ze rechts klikken een medeling krijgen van copyrights op deze foto en zodat ze ni rechts kunnen klikken opslaan als?
please help thnx |
ik denk dat je dat kunt regelen met .htaccess
|
Dat is met javascript gedaan, alleen je hebt er niks aan..
er zijn 1001 manieren om dat te omzeilen... maareuhm, het is dit: PHP-code:
|
BTW, je hebt zelf die plaatjes ook gejat, dus waarom zou je dat ineens gaan beschermen?
|
Code:
<script language=JavaScript> |
Na gelang het mogelijk de site te bezoeken is het ook mogelijk de meuk te kopieren.
Wat je ook doet maakt toch niet uit. |
Citaat:
ohw, ik d8 dat het die was.. noujah, dan was het een ander.. boeie :D:D |
TIP
Linkerknop ingedrukt houden, rechtsklikken. Tadaa... :rolleyes: Lame code. |
Citaat:
|
Citaat:
als je rechtermuisknop doet dat je dan een schermpje krijgt.. |
code helpt nie veel ;)
je kijkt gwoon ff in de bron van je site waar die tekeningen staan en je kan ze toch zow jatten ;). Kan je ook beter een bron-beveiliger gaan gebruiken :p. |
1. Linker muisknop inhouden en dan rechtermuisknop
2. Bewerken > bron weergeven 3. Edit in [frontpage] 4. Frontpage: ctrl+o dan URL invoeren 5. Popup laten opkomen, knop indrukken en meteen rechtermuisknop. 6. Javascript uitzetten 7. Print screen |
Citaat:
|
9. Bestand => Opslaan Als => OK
|
10: (msie6) Je muisaanwijzer boven het plaatje houden, wachten totdat het toolbarretje verschijnt en dan op het opsla-knopje klikken...
|
Die rechtsklik dingen zijn nutteloos. Je drukt op en klikt heel snel daarna nog een keer. Klaar... of gebruikt printscreen.
|
Je kan toch ook toetsen blokeren? Blokkeerd gewoon het gehele toetsenbord :D
|
Citaat:
(gaat trouwens is me gelukt) |
Citaat:
geef het adres van je site maar niet; anders ben ik zo nieuwsgierig dat ik er toch op klik :D |
Ik klik rechts, hou 'm ingedrukt terwijl ik met enter het berichtje wegklik, laat rechtermuisknop los en druk op afbeelding opslaan...:)
|
Citaat:
activex component dat ik zelf had geschreven en het staat niet online |
Citaat:
|
Citaat:
en idd die ocx file moet geregistreerd worden daar heb je gelijk in maar als je een normaal activex component maakt zullen er genoeg mensen zijn die daar intrappen. en nee je kan niet in een keer format c: doen maar er zijn mogelijkheden genoeg om dat "in te plannen" (ik heb me verkeerd uitgedrukt hierboven) verder ga ik hier niet op in. |
http://oleg.free.fr/
ik heb al die dingens geprobeerd die jullie zeggen maar toch ik dat eerste plaatje maar niet opgeslaan!! En nu wil ik nog altijd die code he please thnx |
Citaat:
Maareuhm, copyright op dingen zetten die je zelf niet eens hebt gemaakt is dom.. en al helemaal als je een lelijke site hebt... |
Citaat:
|
ahhhh, ze hebben het wel netjes gedaan, die tekening bestaat dus ongeveer uit 15 verschillende stukkies tekening :).
Druk gwoon op print-screen en plak 't ergens, dan heb je m wel helemaal :P. |
oke Alle maal zeer lief maar ik wil die foto niet hebben ik wil geoon die code hebben thnx :d
|
Citaat:
Code:
<script language="JavaScript"> |
Weet iemand de code dat je toetsen kan blokeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |