![]() |
kan je t maken
Hoi
ik ben verliefd op een jongen, hij is niet op mij, maar hij vind me wel aardig. kan je t dan maken om m toch mee naar de bioscoop te nemen (en zoenen ofnie)??? hoe zal hij dan reageren (of denken?) ben ik dan te opdringering? want ik wil wel graag wat met m! please help me! xxxxxxxxxxxxx moi |
Opzich zou ik dat als jonge, dat niet echt prettig vinden, ik zou je als het waren eerder van me afstoten.. en jou meer gaan haten en niet meer aardig vinden.
|
ja waarom ook eigenlijk nie als je hem dan zoent heb je de kans dat hij later zegt dat het niets betekend dan weet je genoeg maar dan heb jij wel een leuke avond gehad http://forum.scholieren.com/wink.gif greetz maarten
|
Je kunt hem natuurlijk altijd vragen. En op zich is zoenen ook niet erg, als je maar onthoudt dat het voor hem dus niet veel betekent.
|
ik bedoel eigenlijk, hoe zal hij erop reageren, want hij heeft al gezegd dat hij niet op mij is, wat denk een jongen dan als hij bv. toch mee naar de bios gevraagd wordt?
|
Citaat:
|
en gewoon iets leuks, bv zwemmen (misschien nog met een paar anderen?) ????? of kan ik beter ff nix (proberen) afspreken
|
Als hij heeft gezegd dat hij je niet leuk vindt, heeft het geen nut om allerlei plannetjes te bedenken, want je kan hem moeilijk dwingen verliefd te worden!! Helaas..je zult hem uit je hoofd moeten zetten..
|
mee eens, je kunt beter verder gaan met je leven, dan jezelf met dit soort vragen te kwellen..
|
maar als je wel gewoon als vrienden leuke dingen met elkaar doet, ik vind t zo stom om als je iemand heel aardig vind niet gewoon leuke dingen te gaan doen....snappen jullie een btje wak bedoel?
|
ik snap wel wat je bedoelt.
je kunt accepteren dat hij niet verliefd op je is, en dus, logisch, geen verkering met je wil. maar zoals je zelf al zegt, kun je natuurlijk wel leuke dingen doen, gewoon als vrienden, en misschien wil hij dat ook wel, dus.. praat erover met hem zou ik zeggen! |
nu zijn we r! kijk dat wil ik graag maar als ik dat nu al vraag vind hij me dan niet een btje te opdringerig?
|
Je kan hem wel vragen... maar ik denk dat jij dan andere verwachtingen van de avond hebt dan hij.
Als hij met je mee gaat zal hij voor de gezelligheid gaan terwijl jij hoopt dat er meer uit voort bloeid. En als je hem dan zoent, weet je nog niet wat zijn motief daarvoor is want misschien heeft hij er geen serieuze bedoeling mee terwijl jij daardoor hoop hebt dat het nog iets kan worden tussen jullie. Maar goed, gewoon gezellig samen naar de bios kan geen kwaad dus waarom zou je hem niet vragen? http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |