![]() |
Ice Queen
ach ja.. t schijnt dat dit forum een anime tekort heeft.. en me scanner doet t nu ff niet, dus vandaar nog wat oud werk.
K heb een aantal tekeningen gemaakt(tenminste, ben van plan..) die gebaseerd zijn op nummers van Within Temptation. Dis de eerste, de tweede(Deceiver of fools) is bijna af, en daarna komen waarschijnlijk nog Mother Earth en Dark wings.. maar nu eerst dus Ice Queen :) http://www.endoria.net/upload/index.php/2210802310 ...met potlood ingekleurd, en de 'ijzige' letters met fotosoep.. :) |
ja ik vind hem wel mooi :) alleen vind ik het zonde van die letters die met de kompjoeter gemaakt zijn maar voor de rest issie wel koelig :)
|
die streep op d'r buik :confused:
ander lettertype voor de lyric ik aanraad... meer haar(denk ik ;)) minder zwart(haald het natuurlijke eraf) wast het wel tot nu toe :p |
mooi, maar inderdaad meer haar bij de voorkant vooral en dat streepje op haar buik is ook vaag
|
ik vind hem niet mooi
sorry:( |
Citaat:
|
die tekening is mooi geworden (y)
maar ik vind de linker oog wat vaagjes.... zoals stroopwafel al zei: die lettertype kan anders, ik vind het niet echt bij de tekening passen. |
Hai, ik vind die tekening wel cool! niet perfect (de buik en rechterhand), maar toch cool.
Within Temptation vind ik wel O.K. Je weet wat ze zeggen: Oefening baart kunst (en ook andere dingen) suc6 met het tekenen. |
past bij de tekst, niet bij de muziek
|
Ik vind hem niet zo mooi want de lichaamsverhoudingen kloppen niet helemaal maar dat kan ook aan de stijl liggen (?). Verder vind ik het wel leuk bedacht maar beetje jammer van het lettertype van die tekst. Dat "Ice Queen" is wel mooi. Beetje kleurloos verder en niet echt sprekend of met uitstraling zeg maar. Sorry, het is ook niet echt mijn smaak vandaar waarschijnlijk, terwijl ik andere tekeningen van jou soms wél vet vind... :confused: :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |