![]() |
serendipity
heeej mensjus
laatst was serendipity op tv..(net5) en bij t voorstukje hoorde je iedere keer een vet mooi liedje....maar van wie is dat liedje en hoe heet ie? kan iemand mij helpen:P? thnxx bye |
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...music&n=507846
Kijk hier maar eens, gewoon naar beneden scrollen (y) |
jah daar had ik al gekeken ;) . en toen kwam k dr nog nie uit...haha volges mij stond ie dr geeneens bij....tss maar voor de rest is dr niemand die mij kan helpen? :(
|
John Cusack :bloos:
|
ah maar die speelt dr tog alleen in mee? haha daar heb k nix aan :P..maarjah boeie...als iemand t weet ff zegge...thank you!
|
Ik vind deze film echt geweldig! De sfeer en de muziek zijn gewoon zo lekker. Echt zo'n film om op de bank te gaan zitten met een doos bonbons. :o
|
Ik denk dat 't voorstukje wat jij bedoelt van net5 zelf was. 't Liedje hoort dan niet 'officieel' bij de film. Ik zou dus als ik jou was maar 's naar de redactie van net5 mailen, op de website staat vast wel ergens een link :)
|
wat een ontzettende zakdoekjes film
|
Dat liedje was 'Babylon' van David Grey.
Leuke film trouwens, echt zo'n niet-te-moeilijke-maar-relaxt-op-de-bank-hangen-film. |
Eugene Levi was de ster.
Verder niet zo extremend bijzonder. |
Echt een leuke film, beetje cliche, maar dat geeft niet.
Zou 'm wel op dvd willen hebben, binnenkort maar eens even gaan zoeken. |
mooie film, khad em al in de bios gezien maar toch mooi. wel erg cliché trouwens..
|
Ik vond het een kutfilm, en dat ik John Cusack niet leuk vind hielp ook al niet. (n)
|
Citaat:
Je hebt wel een beetje gelijk haha. |
Ik vond het echt 'n lompe film. Niets aan. (n)
|
ok thank you all! ik heb de film opgenomen...dusse ik ga hem snel kijke...maybe zo nog ff...maarre ben wel benieuwd naar die john jah;)..
xx |
Citaat:
|
Ik heb hem gezien in de bios, zooo voorspelbaar (n)
|
Ik heb hem gezien in het vliegtuig. De enige plek waar ik zo'n film zou zien denk ik, maar best vermakelijk soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |