![]() |
Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Lange(re) relatie > 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders?
Het is inmiddels al meer dan een jaar geleden, mijn naam is ondertussen op dit forum veranderd (zolang is het al geleden :p), maar ik wil nu nog wel eens weten hoe het met iedereen staat.. Of het nog steeds hetzelfde is als vorig jaar of dat er verandering in je liefdesleven is gekomen.. Zie ook het vorige poll..
Vorige poll: Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Nog een hoger niveau? "POLL"!! - Datum=16-10-2003 Het leuke is dat je eens terug kan kijken, en dat er misschien nu heel andere dingen uitkomen.. Ook van je zelf misschien wel? Wat je toen opgegeven hebt al helemaal niet meer klopt, of nog steeds hetzelfde is.. Dus zoals ik het in mijn vorige poll vroeg: In watvoor stadia verkeren jullie?! Het grote scholieren "wat ben jij op het moment" poll Iedereen invullen!! ------------------------------------------------------------------------- Graag wel enige uitleg bij je stemming.. Afijn ik hoop dat het is toegestaan dat ik opnieuw een poll begin.. |
vrijgezel én verliefd
|
Vrijgezel
|
Als ik uit deze opties zou moeten kiezen zou het 'verkering' zijn... :|
|
Verkering.
Geweldig woord trouwens (y). |
Ik ben vrijgezel en dat bevalt me wel :). Ik kan doen en laten wat ik wil en niemand die me aan m'n kop zeurt dat ik iets wel of niet moet doen. Aan de andere kant zijn er ook wel dingen die ik aan een relatie mis. Het tegen elkaar aanhangen op de bank met een film ofzo erbij was altijd erg fijn :). En dan hoeft er niet eens "echt" wat te gebeuren dat maakt me verder weinig uit. Maja ik ben nog niet echt iemand tegen gekomen waarme het allemaal "klikt" dus ja ik blijf nog maar ff vrijgezel :D.
|
Lange relatie, ruim 4 jaar.
|
vrijgezel
|
Citaat:
|
vrijgezel, en ik vind het wel best(y)
|
vrijgezel:)
|
vrijgezel
|
langer dan een jaar. Twee jaar en 1 maand
|
Getrouwd. En verliefd.
Kon je twee dingen invullen? Ik heb iig 'getrouwd' gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijgezel
|
Ik heb volgens jou verkering, schattig:p:)
In je poll van vorig jaar had ik niet gestemd, dus er zijn geen veranderingen. ;) |
Citaat:
|
Vrijgezel.
|
grappig. In een chatbox zijn er ook in verhouding zoveel vrijgezellen :eek:
|
Nee, in een chatbox zijn eigenlijk altijd alleen maar mensen van hetzelfde geslacht :cool:
|
vrijgezel :(
|
Citaat:
|
vrijgezel, en toch wel een btje verliefd :)
|
Voor de verandering verkering.
|
Momenteel ben ik lekker vrijgezel.
Máár ik heb geloof ik alweer een beetje kriebeltjes in mn buik. :o |
Vrijgezel, als ook vorig jaar.
|
Hoe kan 't ook anders: vrijgezel. :p
|
oh god ik ben vrijgezel
wat een vreselijk kutwoord ik hoop dat ik mezelf nooit als vrijgezel zie |
vrijgezel tot op het bot.
Vorig jaar niet gestemt, of onder een andere nickname waar ik geen zin heb om naar te zoeken, maar toen was ik t net ook. Dus opzich ben ik nog steeds vrijgezel. |
Langere relatie, anderhalf jaar :)
|
2,5 jaar samen(wonend)
|
Euhm, ik heb "verkering" , helaas ben ik voor de poll niet voor het hokje , relatie meer dan een jaar bestemd. Omdat dat simpelweg nog niet meer dan een jaar is en omdat ik het idee heb dat daar serieusheid van je relatie mee wordt bedoeld:
Ik woon al wel samen, dus eigenlijk heel erg serieus dus.... |
Single, geloof ik. Vrijgezel vind ik zo'n kutwoord. Zo van: ik ben 55, en ik heb nog nooit een normale relatie gehad. :o
|
Single is pas kut.
"Hihihi! I'm a happy single hihihi! <33333" Vrijgezel, dat heerscht meer. In ieder geval: Ik ben dus vrijgezel. |
Iets langer dan vier jaar zijn we samen.
|
Langere relatie, 2 jaar en 4 mnd..
|
Vrijgezel.
|
Verkering, met een mede forumster. Ben helemaal weg van dat kind. :bloos:
|
vrijgezel
|
Citaat:
|
Vrijgezel