Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Gerucht : Eric Addo naar FC Groningen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=99880)

EmilioFCG 21-05-2002 21:18

Gerucht : Eric Addo naar FC Groningen

en ze zijn ook bezig met Ferry de Haan en met Youri Mulder

Onze Zoon 21-05-2002 22:39

opzich vind ik dat groningen middenmooter moet worden maar Feyenoord moet kampioen zijn en de Haan blijft voor mij een echte Feyenoorder en moet blijven

Krugdinho 22-05-2002 07:43

De haan moet oprotten :)

Utreg_Nr1 22-05-2002 10:50

yeah right, Eric addo is voor 15 miljoen (gulden) ofzo gehaald, hoever wil groningen gaan dan? 1 miljoen euro ofzo? :p

Of issie transfervrij?

Boogie 22-05-2002 10:59

zou wel een goede zijn voor FC Groningen :), De Haan ook btw
(van Mulder had ik het al gehoord, geen idee hoe het met die onderhandelingen staat)

ZlatanSuperJood 22-05-2002 12:28

Citaat:

Boogie schreef:
zou wel een goede zijn voor FC Groningen :), De Haan ook btw
(van Mulder had ik het al gehoord, geen idee hoe het met die onderhandelingen staat)

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (Vader Jan) dat Youri niet naar Groningen gaat, dus das dan weer jammer voor ze..

Boogie 22-05-2002 12:33

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (Vader Jan) dat Youri niet naar Groningen gaat, dus das dan weer jammer voor ze..

fuck (n)

EmilioFCG 22-05-2002 14:28

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Klopt hij zei dat gister na afloop van Barend&van Dorp maar had hij ook niet gezegd dat hij naar Feyenoord zou gaan

EmilioFCG 22-05-2002 14:30

Citaat:

Utreg_Nr1 schreef:
yeah right, Eric addo is voor 15 miljoen (gulden) ofzo gehaald, hoever wil groningen gaan dan? 1 miljoen euro ofzo? :p

Of issie transfervrij?

Hoe moet ik dat nou weten maar, misschien verhuurt PSV Addo wel.
Maar 1 ding denk ik wel zeker te weten PSV en FC Groningen zijn vast wel goeie vrienden geworden nadat FC Groningen Robben en Hoogstraate heeft verkocht tegen een toch redelijk klein bedrag.

ZlatanSuperJood 22-05-2002 14:32

Citaat:

Forza_FC_Groningen schreef:

Klopt hij zei dat gister na afloop van Barend&van Dorp maar had hij ook niet gezegd dat hij naar Feyenoord zou gaan

Nee, hij zei dat Feyenoord m wel een mooie club leek voor Youri..

Kezmanian Devil 22-05-2002 15:47

Mulder dan toch naar Twente????

Als Addo naar Groningen gaat, wordt ie verhuurd. Groningen kan en zijn transfersom niet betalen en zijn salaris niet.
Wel een goeie zaak als ie verhuurd zou worden, die jongen is echt goed! Moet een keer een kans krijgen.

Eric 22-05-2002 16:45

Citaat:

Utreg_Nr1 schreef:

Of issie transfervrij?

Addo heeft nog een contract tot 2004. Dat staat in de seizoensgids van voetbal international. Ik denk dat het haast wel moet dat ze hem huren, als addo al naar groningen gaat.

EmilioFCG 25-05-2002 14:41

FC Groningen heeft voor het weekend weer gepraat met Mulder en er zou voor het weekend bekend worden of hij nou komt of niet en tot nu toe is er nog nix bekend gemaakt dus afwachten maar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.