![]() |
Gerucht : Eric Addo naar FC Groningen
en ze zijn ook bezig met Ferry de Haan en met Youri Mulder
|
opzich vind ik dat groningen middenmooter moet worden maar Feyenoord moet kampioen zijn en de Haan blijft voor mij een echte Feyenoorder en moet blijven
|
De haan moet oprotten :)
|
yeah right, Eric addo is voor 15 miljoen (gulden) ofzo gehaald, hoever wil groningen gaan dan? 1 miljoen euro ofzo? :p
Of issie transfervrij? |
zou wel een goede zijn voor FC Groningen :), De Haan ook btw
(van Mulder had ik het al gehoord, geen idee hoe het met die onderhandelingen staat) |
Citaat:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen (Vader Jan) dat Youri niet naar Groningen gaat, dus das dan weer jammer voor ze.. |
Citaat:
|
Citaat:
Klopt hij zei dat gister na afloop van Barend&van Dorp maar had hij ook niet gezegd dat hij naar Feyenoord zou gaan |
Citaat:
Hoe moet ik dat nou weten maar, misschien verhuurt PSV Addo wel. Maar 1 ding denk ik wel zeker te weten PSV en FC Groningen zijn vast wel goeie vrienden geworden nadat FC Groningen Robben en Hoogstraate heeft verkocht tegen een toch redelijk klein bedrag. |
Citaat:
Nee, hij zei dat Feyenoord m wel een mooie club leek voor Youri.. |
Mulder dan toch naar Twente????
Als Addo naar Groningen gaat, wordt ie verhuurd. Groningen kan en zijn transfersom niet betalen en zijn salaris niet. Wel een goeie zaak als ie verhuurd zou worden, die jongen is echt goed! Moet een keer een kans krijgen. |
Citaat:
|
FC Groningen heeft voor het weekend weer gepraat met Mulder en er zou voor het weekend bekend worden of hij nou komt of niet en tot nu toe is er nog nix bekend gemaakt dus afwachten maar
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |