![]() |
Scheten laten na anale seks...
Hallo allemaal,
Sinds kort doen mijn vriend en ik het wel eens anaal. Dat is erg leuk en prettig en fijn enz. Maar als ik soms een scheet moet laten binnen een uur erna, kan dit erg branderig en pijn doen. Hebben meer mensen hier ervaring mee en misschien tips? We gebruiken veel glijmiddel, dus daar kan het niet aan liggen. Alvast dankjewel. :) |
probeer geen scheten te laten
|
zal vast komen doordat de huis geirriteerd is door de wrijving. Misschien kun je proberen je huid minder te irriteren :P bijvoorbeeld door je van te voren anaal te laten vingeren, of door glijmiddel te gebruiken, als je die dingen nog niet deed. En door rustig aan te doen tijdens de seks :)
|
Offtopic reacties zijn verwijderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mischien heb je daar wel een gevoelige plekje je moet namenlijk weten, de poepert is nooit gemaakt voor sex
|
Ik heb juist dat ik door het anaal seksen scheten moet laten :s
Is ook nogal genant :o Kent iemand dat? |
logisch, je pomp er ook een stukje lucht bij elke keer
|
Er komt idd gewoon een beetje lucht in (wordt er ingepompt als ware).
Kan volgens mij geen kwaad maar het voelt niet prettig idd :s |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic; lijkt me heel normaal, je doet dingen waar een lichaam niet specifiek op gemaakt is dus het zou me niets verbazen als de binnenkant bij wijze van schraal is, en daarbij een wolk van 37graden nog weleens pijn kan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een topic toch maar weer :D
Ik zou het insmeren met wat vaseline, en desnoods even douchen direct erna :) |
Lijkt me niet gek. Ondanks dat jullie het goed oprekken, glijmiddel gebruiken en niet te wild seksen, blijft het een klein gaatje, waar iets in gestopt wordt... Heeft je vriend ook een dikke piemel? (jees wat klinkt dat plat)
Het is gewoon de wrijving. Na veel, lange en heftige vaginale seks heb je toch ook vaak een branderig gevoel met het plassen? |
gewoon ff de boel flink smeren met zonnebloemolie!
|
Citaat:
Ik zal maar blijven smeren met vaseline dan, dankjullie wel voor de reacties.. |
Oh ik laat zelfs scheten tijdens de seks en soms als ik in een vieze bui ben dan schijt ik er over heen :eek:
|
Thx voor de info, maar probeer mischien rustiger te doen? mischien helpt dat
|
Citaat:
|
Zo raar is dat niet, gebeurd ook bij vaginaal, toch? Mischien voorzichtiger zijn, oid. :)
|
Je hebt zo ding, hoe noem je het, een anaalplug? Als je die er nou nog even in houdt misschien komt het er dan niet uit. Tenzij het gas zich zo ver ontwikkeld dat die plug er uitknalt :p
|
Citaat:
|
Je kan je scheten proberen in te houden, meestal gaat dat wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat die pijn na het neuken betreft, aan de binnenzijde van je anus zit een dunne slijmvlieslaag, door het neuken kan deze beschadigd worden met wat pijn achteraf tot gevolg. |
hoe kun je het makkelijks je anus oprekken voor de anale sex? behalve er glijmiddel opdoen, en met een vinger erin, want dan is ie tog nog nie opgerekt...
|
Citaat:
3 vingers? de sluitspier in je anus moet zich ontspannen, da's alles. Ook het gebruik van poppers doet de sluitspier ontspannen. Je kan poppers online kopen op www.poppershop.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |