![]() |
Ben jij een kouwkleum?
Ik heb het koud (n) maar ik ben geen kouwkleum want ik loop nog in mn zomerjas (y)
|
Nee.
|
Wel een beetje motiveren he!
|
Not really. Ik heb het niet snel koud en trek me er ook niet veel van aan als ik het wel koud heb.
|
Ja, ondanks t feit dat mensen vaak zeggen dat ik juist warm ben, heb ik t vaak koud...
|
Ja, ik heb het best snel koud, maar ook weer niet snel warm..
|
Ja verschrikkelijk. Het is tegenwoordig zelfs zo erg dat ik als enige mijn jas mag aanhouden in de klas :o
|
Nee behalve als het er een ijskoude wind staat en ik een half uur moet wachten op de eerstvolgende bus brrrr.
|
Met vlagen, nogal. :confused:
|
ik weet niet, ik fiets gerust met -11 (ja echt waar) naar school 's ochtends vroeg en kom warm op school :cool:
|
Nee, ik sta nog elke pauze met opgestroopte mouwen en zonder jas buiten. :)
Edit: Wat heb ik er een hekel aan dat die smiley op de volgende regel staat :mad: Edit 2: :mad: :mad: |
@Bob: :eek:
Valt wel mee.. Al heb ik wel graag ewoon mn winterjas aan in de pauzes. :p |
Ik ben het echt heel erg, vooral als ik moe ben.
|
Het valt wel mee: als ik meteen buiten kom en het is koud, heb ik het wel even koud maar dat gaat ook weer snel over. Vooral als ik aan het fietsen ben.
|
Ik ben een ontzettende kouwkleum :( heb gisteren weer met twee truien aan voor de televisie gezeten :o
|
Normaal gesproken niet, maar als ik moe of brak ben dan wel enorm.
|
ik weet het niet ik ben dom
|
Ja, best wel heel erg. Zal ook blij zij als het weer zomer wordt.
|
Nee, alleen 's morgens... :|
|
Ja, maar vaak trek ik ook kleren aan die niet warm genoeg zijn
|
nee... :)
|
Nee, absoluut niet.
|
Nee. Ik ben het meisje dat nu nog in rokjes rondloopt met alleen een t-shirt erboven aan en het niet echt koud heeft. Hoewel ik wel langzamerhand een vest/trui ga dragen.
|
jaah best wel.. :o
|
Citaat:
Ik ben niet zo'n kouwkleum. |
ja,heel erg
|
ik weet het niet, ik ben dom...
|
niet echt
maar ik baal er wel ontzettend van dat mijn verwarming kapot is (n) |
Soms wel, soms niet.:)
|
Heeeeeeeel erg zit iedereen halfnaakt in de zomer op het strand kom ik aan met m'n hemdje+T-shirtje :bloos:
|
Ik weet het niet, ik ben dom.
|
Nee.
|
Ik weet het niet, dus ik ben dom
|
Nee.
|
Neen.
|
Ja.
En je 3e optie is een beetje van Onzin-niveau, niet? Ik miste alleen nog de optie 'Ik vink graag dingen aan'. :| |
Ik vink graag dingen aan.
|
Af en toe.
|
Nee, ik ben een Übermensch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echte straalkachels lopen in t-shirt :cool: |
Citaat:
|
ja
|
Nee, helemaal niet. Andere mensen vinden mij wel koud maar daardoor ben ik natuurlijk altijd kouder dan mijn omgevingstemperatuur waardoor die warm aanvoelt voor mij (y)
|
Ik ben òf een enorme kouwkleum òf ik ben echt gloeiend heet.
|
ik heb voor ja gestemd, maar het geldt niet altijd :confused:
|
ik weet het niet, want ik ben dom
maar ik heb op nee gestemd |
Mwoh. 's Ochtends kom ik óók in de winter warm op school aan, maar ik kan het ook ontiegelijk koud hebben..
|
Ik heb het heel snel koud. Ik heb ook bijna altijd koude handen en voeten. Ik heb dikke sokken en pantoffels aan en nog koude voeten... :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |