![]() |
De wat wil je kwijt topic
Dat ik me doodlach om meisje :D
Je hebt er weer een bewonderaar bij :cool: |
ik heb gisteren pompoen gesneden! maar hij leek meer op een clown :(
en AlopiA heeft leuke uitspraken ... 'een waar kiekeboe moment' <- en dat dan tijdens een enge film...ahhhh :eek: |
Dat ik zin heb om Makelville een rottrap te verkopen.
Dat ik heel erg brak ben. Dat de dingetjes langzamerhand gaan zoals ik het wil. |
Heb ik net mijn tekst aangepast :(
Dat meisje mijn evil evenbeeld is :cool: |
Dat ik koud en rillerig en brak ben (n)
|
als je moslim word is het gedaan met die katers op zondagochtend :p
|
och jullie hebben je weer klem gezopen :nono:
|
Citaat:
De kans dat ik me ooit bekeer tot de islam is met de huidige stand van de techniek waarschijnlijk niet te meten :p |
Ik voel me weary
beetje heuh tsja raar ik heb wel goed geslapen enzo gewoon van 10 tot half 8 en NEE ik heb geen kater? maar ik voel me letterlijk prikkelbaar ik heb een soort onstilbare jeuk ofzo kortademig ik heb het wel eens vaker 's morgens begrijp het niet zo goed |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het al voor me hoe je voortaan alleen nog maar uit de koran citeert, alchol afzweert en met de naam abdoel door het leven gaat :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Als naamgenoot moet je wel deugzaam, bescheiden, eerlijk, vlijtig en alle andere goede eigeschappen van de profeet in ere houden :) |
Oh die heb ik wel :)
Alleen die drank :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
:s
|
Citaat:
wat wil ik kwijt? ik ben verliefd :o |
Citaat:
:D :o |
ik krijg zo lekker allemaal cadeautjes :p:D:o
|
Citaat:
|
Wel redelijk.
|
Citaat:
Ga maar op religie zwammen over die zogenaamd walgelijke partijken van de Islam |
Ik wil helemaal niks kwijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Projecteer jij je eigen twisted fantasies over gehoofddoekte meisjes neuken even niet op mij ja! |
Ik ben allang weer wakker terwijl het nog zondagochtend is.
|
Citaat:
:D ok, het spijt mij, nare moh...eh man |
Citaat:
|
ik wil meer kwijt...
maar ik hou me in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisjes vallen gewoon op players. Vrijdag lekker gelachen daarom
Was een meisje, en die vond een jongen leuk.. paar weken terug zaten ze al over die jongen te praten, want hij had 2 vriendinnetjes.. naja, hij was knap, dus leuk "Ahhh, zoiets zou hij noooit doen.. zal wel gelul ziijjn, is ie veels te leuk voor *H1h!hI!* :Bloooows:" vorige week had dat meisje dus met die jongen gezoent. maarrr, diezelfde avond ook met een ANDER meisje.. In de plaats van te denken van "Bekijk t maar, t was voor 1 keer" gingen ze er vrijdag over praten... Wat bleek, had ie die week NOG een ander meisje gezoent.. Dat meisje huilen, en een vriend van me moest toen een beetje lachen. Ik ook, dus toen maar uit respect weggegaan. Naja, al die bisexuele wicca-meisjes haar troostsen. Naja, Paar uur na dat gesprek, liep dat meisje buiten, en wie staat daar bij een ander cafe een meisje af te lebberen...........JUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIST :D En hij was nog wel zo lleeuuuuwk! En een meisje wat ik ken, heeft met een jongen die al 2 jaar een vriendin heeft, Deze week krijgt ze te horen of hij voor haar kiest VAST WEL.. HAHAHAHAHAHA. Emancipatie is zinloos, Ze zijn gewoon te dom :| |
Rofl, biseksuele wiccameisjes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het spijt me. :(
Vergeef je me? :o |
Citaat:
en beloof me dat je het voortaan omfloerster zegt?! |
Citaat:
:D :o |
kkkkoud
|
Ik wil dat de account van een ehm, kennis ge-unbanned word.
Die ban is (volgens het klokje op mijn computer) 12 uur en 49 minuten geleden afgelopen. Gelukkig heeft die kennis het mailtje al gestuurd en zal hij hopelijk snel het forum weer kunnen bezoeken. :) |
ik hoopte zo voor tofke dat hij ontmaagd zou zijn voor zijn 25e. :(
|
Het word tijd dat ik me ga aankleden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |