![]() |
Getik
Vandaag 2 weken geleden had ik een soort van spit in mijn nek, heb ik wel vaker gehad. Ik draaide me om en opeens zat mijn nek vast en kon ik hem niet meer draaien en het was best pijnlijk. Ging na een dagje weer over.
Maar sinsdien heb ik last van getik in mijn nek :/ Bij elke stap die ik zet of beweging die ik maak hoor ik tiktik, duidelijk vanuit de achterkant van mijn nek, en het is bloedirritant. Verder nergens last van, geen pijn ofzo en ik kan mijn nek normaal bewegen. Heeft iemand enig idee wat dit is of liever: hoe ik eraf kom? :| |
hmm toevallig heb ik dat getik ook es gehad. heeft nooit wat vast gezeten maar bij elke stap hoor je wat tikken .. ging zanzelf weer over . is idd best dom ja :D
|
Getik? Wat moet ik me daar bij voorstellen? :D
|
Citaat:
hoog in je nek zeg maar |
2 botjes tikken tegen elkaar aan oid
|
Citaat:
|
Euh, tja, gewoon tik.tik. Het is trouwens nu alweer een paar minuten stil daar :cool:
|
Dan heb je spit in je nek, dat houdt in dat er een stuk kraakbeen tussen je botten uit is en dat dus je botten waarschijnlijk tegen je elkaar aan tikken. Dat is vrij slecht voor je, dus ik zou even naar de dokter als ik jou was.
|
Maar spit is toch dat je je nek niet kan draaien (echt vast zit) en dat het pijn doet als je toch een poging doet? Wat ik dus voor dit getik had.
|
Persoonlijk denk ik dat er 2 kogels in je nek zitten
|
kheb het af een toe met mn kaken..als ik kauw tikt het ook....maar ze zitten niet vast..kweet niet of het hetzelfde is als bij jou.
|
gewoon ff dokter bellen en vragen wat het kan zijn! dan weet je het en als je langs moet komen hoor je dat ook wel weer!
|
Citaat:
|
zoeits heb ik ook in mn kaak, alleen al een paar maanden :)
gaat niet over, bij elke kauw tik tik tik tik |
ik heb dat een paar jaar in mn heupen gehad, elke stap die ik zette het deed geen pijn maar was wel zwaar irritant..
nu hek t in mn linkerzij bij mn rib zeg maar.. eerst deed t constant pijn maar was mn HA op vak. nu doet t af en toe pijn.. en ist meer een vervelend gevoel.. dus zal als mn HA trug is toch ff langsgaan (vind heto nzin voor zoiets naar vervanger te gaan) |
Citaat:
|
haha wat dom... toen ik dit topic las .. TIK :P ik heb er ook wel eens last van dus
|
Hmm ik ben al 2 dagen tikvrij :cool:
Ik ga het nog eens missen :o Maar bedankt in elk geval (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |