![]() |
Help,ik ben te verliefd !!!!!!!
He allemaal,
Ik weet het allemaal niet meer.Ik heb nu 2 maanden een hele lieve vriend.Maar de laatste tijd begin ik aan hem te twijfelen.Ik zie hem bijna elke dag VAN DE WEEK,maar al is er bijvoorbeeld niks in de discotheek te doen dan gaat ie lieverd met zijn vrienden.Dat heb ik ook tegen hem gezegd,maar hij zegt dat ie me absoluut niet kwijt wil.Ik hou echt van hem maar weet niet of ik dit zo vol hou.Maar ik ben gewoon te verliefd om de slechte dingen niet in te zien.Heb jij dit ook een beetje of heb je hier wat op te zeggen.Vertel het alsjeblieft.Ik heb het hard nodig. -------------------------------------------- I need you forever,not just for one night.!!!! |
Ik heb net hetzelfde meegemaakt maar zoiets hou ik niet vol. Zo zijn jongens nu eenmaal, ookal menen ze verliefd te zijn, toch gaan hun vriendjes voor en soms snap ook ik niet waarom. Het is moeilijk zoiets daar geef ik je gelijk in, en dan voel je je minderwaardig. Ik heb er dan gewoon een punt achter gezet.
|
Citaat:
Ik snap dat wel. Vrienden gaan voor vriendinnen, en wel omdat als het uit is dan ik ook mn vrienden kwijt zou zijn. Meestal weet ik het goed te combineren maar mocht er een geval zijn waarbij ik moest kiezen gaan mn vrienden voor. |
K weet niet. Mijn vriendin zei laatst dat ze me te leuk gaat vinden. Leuker dan haar zelfbescherming haar toelaat voegde ze er aan toe.
Ik denk dat dat op zich geen probleem is, zolang je diegene maar vertrouwt en weet dat het wederzijds is. Anders loop je het risico echt ernstig gekwetst te worden mocht het fout gaan. Ik wil ook zeker dingen met mijn vrienden blijven doen. Ik zie er geen probleem in. Zij mag dat en doet dat ook. Waarom zou ik mijn hele sociale leven omgooien voor haar? Maar goed, ik denk dat je wel iets meer afstand moet nemen, anders voelt hij zich misschien een beetje in de verdrukking komen ofzo. Dus probeer, ookal is het moeilijk, dat soort dingen toch te accepteren. En als dat niet lukt zul je uit zelfbescherming een andere oplossing moeten vinden. Vrienden gaan niet voor, maar mijn vriendin ook niet. Ik vind niet dat je daarvan kan spreken. Beiden kan prima. |
ja kheb tzelfde..
en daarom (naja niet daarom) hebk t uitgemaakt gisteren.. i hate him.. ik dacht dak hem kon vertrouwen, maar niet dus, zegt ie ook nog dat t door mij komt ook.. grrr.. khoop niet dat alle jonges zo zijn |
Ik vind dat een vriend(in) op wie je verliefd bent voor gaat op gewone vrienden en uiteraard moet je deze gewoon kunnen combineren.
Als uw lief meer tijd doorbrengt met zijn vrienden dan met u dan zou ik mezelf toch vragen stellen en ik zou mij daar niet goed bij voelen. Het is niet omdat je een lief hebt dat je uw vriendenkring moet laten vallen maar toch zou ik liever een gewone vriend kwijt zijn dan mijn vriendje. Verliefdheid is sterker dan vriendschap! |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door lady_x (17-03-2002).] |
Citaat:
|
ik denk dat jij wat meer tijd voor jezelf nodig hebt!!
Chanel |
Bedankt voor jullie reactie,ik denk dat ik hem gewoon wat los moet laten maar niet teveel natuurlijk.Harstikke bedankt en Chanel hou je bek.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ---------------------------------------- I need you forever,not just for one night!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als dat verliefde gevoel over zou gaan, zou jij dan van je vrienden verwachten dat je weer bij ze mag komen aan draven? |
Laat maar dat van chanel ?? Ik weet alleen maar wat ik er mee bedoel (vaaaaaaaaaag)Maar goed,bedankt voor de reactie maar HET IS UIT en ik voel me vet kut en ga janke.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |