![]() |
[jongens] wat vinden jullie eigenlijk van het vrouwelijk geslachtsdeel?
Ik vraag me af wat jongens van het vrouwelijk geslachtdeel vinden...omdat ik persoonlijk bv jullie geslachtsdeel gewoon n raar ding vind:p (maar ook niet zonder kan hoor;))
duuzz... ik ben benieuwd... - vinden jullie het mooi of lelijk? - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? - stinkt het of ligt het eraan? - vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? etc... |
Ik ben nog maagd :D ;)
|
Van de punten die je hebt genoemt.
-Mooi natuurlijik -Geschoren is wel fijner. Blijfen niet al die stukjes schaamhaar in je mond handen. :eek: -Ligt er maar net aan. Als ze der zelf goed verzorgd is er niets aan de hand. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
gewoon kut!
sorry heel flauw dit.. :o |
mja, nogal uh, vrouwlijk he
geen oerwoud, maar voor de rest maakt niet uit soms is't wel koude kaastosti met vislucht ja likken als lassie :cool: |
Citaat:
kaastosti met vislucht :eek: :eek: hoe durf je! |
Citaat:
Hehe, komish :D |
- Tjah, kan je zoiets mooi of lelijk vindne? vind het er altijd wel grappig uit zien, en leuk om aan te zitten:D
- Hoeft niet perse geschoren, maar tog, bijgewerkt staat wel leuker/mooier:) - Het ligt eraan of het stinkt, maar over het algemeen valt dat flink mee - Zekers leuk:D,vin'k eigenlijk het leukste om te doen;) |
Citaat:
|
Mjah in de eerst instansie is het gewoon een lelijk vochtig gat met haar tussen de benen van een vrouw :x. Maar eigenlijk vind ik het heel erg geil, je kan er lekker aan zitten, het word lekker nat wat ik geil vind en je kan er een pik instoppen :P
Beffen vind ik niet heel erg, de eerst paar likjes zijn altijd vies vind ik maar daarna proef je het niet, zonder haar is beter voor beffen maar normaal vind ik het een beetje bijgeknipt wel ok het maakt me niet echt uit om eerlijk te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Of geef je nu stiekem het antwoord al? :o :| |
Citaat:
|
1 vinden jullie het mooi of lelijk?
2 moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? 3 stinkt het of ligt het eraan? 4 vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? 1 mooi 2 geschoren 3 ligt eraan 4 leuk |
Ik kan der uren naar kijken.
- vinden jullie het mooi of lelijk? - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? - stinkt het of ligt het eraan? - vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? mooi geschoren ligt eraan of ze net gedouched heeft beide |
Citaat:
|
Een muf ruikende bijlwond die smaakt naar behang.
|
Citaat:
|
Behang? :confused:
|
Citaat:
|
- vinden jullie het mooi of lelijk?
Dat ligt er natuurlijk maar net aan. Elke vagina is anders, maar die van mijn partner vind ik mooi om te zien, geen uitstekende schaamlippen ofzo :) - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? Dat ligt er natuurlijk ook maar net aan. Ik vind het erg vies als er haar op de schaamlippen zelf zit, maar er mag best een beetje haar boven de vagina zitten, beter dan een kaal 'kinderkutje' zogezegd. - stinkt het of ligt het eraan? Gewoon schoon en fris, als dat niet het geval zou zijn zou ik minstens eerst even gaan douchen :) - vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? Haha, ja, beffen is cool en erg opwindend :cool: |
Citaat:
Shit..Naja, tis een substantie die smaakt naar NET niks.. maar toch een beetje muf. |
behanglijm is toch gewoon fijngemalen bloem met weinig water?:) smaakt naar meel dus.
|
Citaat:
|
1 vinden jullie het mooi of lelijk?
2 moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? 3 stinkt het of ligt het eraan? 4 vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? 1 leuk om naar te kijken/bezig mee te zijn 2 streepje 3 als ut schoon is, is er niks aan de hand 4 dat is m'n levensdoel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhm jah, hoezo??? |
- vinden jullie het mooi of lelijk?
Gewoon lief. :) Zacht en zéér aaibaar. :o - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? Netjes bijgeschoren vind ik wel een beetje een must. Ik heb niet veel problemen met een mooi bosje haar, maar let dan wel op 'mooi'. - stinkt het of ligt het eraan? Nope, ruikt naar seks. :) - vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? Hmhm© Nogal. :o En als laatste; Nee, ik ben géén baatzuchtige beffer. :D |
Citaat:
:D |
- vinden jullie het mooi of lelijk?"
Verschilt wel, de ene vagina is mooier dan de andere, maar lelijk vind ik het zowiezo niet. Wel vind ik borsten/kont mooier om te zien. - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? Geschoren, kaal of streep. Ontplofde mollem is een grote turn off - stinkt het of ligt het eraan? Niet al te veel ervaring mee, maar het ruikt zowiezo niet naar bloemetjes. Maar dan nog...gewassen ruikt zowiezo wel beter |
Mooi of lelijk: Och, een Vermeer is mooi, een vagina is wel leuk om te zien, maar geen object waarvan ik denk 'wow...mooi.'
Geschoren?: geschoren: A must...een 'fro daar is not done. nog liever een streepje, maar het liefst gewoon kaal. Stinkt het?: Nee. Beffen?: Jah, ik vind het leuk om te doen. |
Citaat:
|
Zure sloot!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is niet iets waarvan ik een schilderij zou ophangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het meestal wel iets hebben, ook al verschilt dat erg per vrouw... ik hou wel van flamousen waar niet alleen de buitenste lippen al zichtbaar zijn (dus gewoon een streepje, de zogenaamde cameltoe) . geschoren lippen zijn een must, hoe het op de venusheuvel verder zit maakt niet zo heel veel uit, zolang het geen grote bos is. daarnaast vind ik beffen ook niet ranzig, soms is het even door de zure appel heen bijten, maar ik vind het nooit echt vies en zelf er geil om te doen... |
[QUOTE]evanescene schreef op [pl=13926929]31-10-2004 @ 13:49
- vinden jullie het mooi of lelijk? gen van beide, je weet hoe het er uit ziet en er zij wat variaties meer niet - moet het geschoren zijn of niet of beetje etc? Boeit niet - stinkt het of ligt het eraan? Ligt eraan of het gewassen is maar zo ja, vind ik het niet stinken - vinden jullie het leuk/lekker om te beffen? swel leuk ja |
Citaat:
Nouja, het verdient geen schoonheidsprijs, maar dat verdienen wel meer onderdelen van het lichaam niet. Je kunt niet zeggen dat je een kut 'mooi' vindt, zoals je bijv. wel van een gezicht kunt zeggen dat het 'mooi' is, of fijnbesneden. Voeten zijn ook nooit 'mooi'. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |