![]() |
Ik in lijnen
Jawel! Dit is mijn eerste post op ARTistiek waar ik eigen werk post. Hoezee!
Goed, ik vond het tijd voor een andere avatar, heb namelijk een stuk minder haar dan voorheen en mn huidige ava begint te vervelen. Ik wou ongeveer hetzelfde als wat ik nu heb, maar dan met minder haar. Dus heb ik - zoals ik bij mn huidige ava heb gedaan - mezelf met lijntjes nagetekend van een foto. Foto weggehaald en lijntjes overgehouden. Maar nu weet ik niet wat ik met het inkleuren/inzwartwitten doe, want het lijkt zo net een kleurplaat...tips iemand? originele foto: http://www.methodlab.com/members/nijpjes/blackprint.JPG kleurplaat :s : http://www.methodlab.com/members/nijpjes/Lijnen.JPG |
soort van wannabe vector art heet dat :p
|
|
@ Chilli Dude: :) kvind niet-gedetaileerde-zo-kan-ik-het-ook-vector-art toepasselijker dan, denk ik
@ Djien: uuh, dankje voor de poging, maar ben dr nie zo weg van |
ik zal eens zien wat ik voor je kan doen.
|
zet het in vlakken met grijs tinten. is lekker arty :cool:
|
|
Citaat:
Ik heb zelf nix meer ondernomen omdat ik moet leren, maar ik maak en post morgen de (eind)resultaten wel... |
okeuh
|
ik zou m zo houden als dat ie is
|
|
de rechter border is een paar pixels breder :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind m wel vet eigenlijk, je 'kleurplaat'
gewoon die doen (Y) |
Citaat:
knipsel ofzo :confused: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het kleurplaat idee juist wel heel leuk. Hij is mooi simpel zo, houden! :o
|
|
alleen een beetje gefokt gecropt.
|
Ik vind deze op zich heel mooi, maar in het klein, op formaat ava dus, denk ik dat ik de 'kleurplaat' nog veel leuker vind :o.
|
Citaat:
Ow, en doe dan ook meteen de kleurplaat maar ajb :) |
ik vind je zonder inkleuring knapper
|
Nee - met.
|
Zelfs als het om een eenvoudige ava gaat ben ik ijdel...maar tis me gelukt, heb nieuwe ava en nou is ie goed gecropt enzo.
Dank jullie allen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |