![]() |
Counterstrike?????
Heej mensuh!
ok het is maybe een rare vraag maar k hoor een heleboel mensen over CS. Nu heb k bijvoorbeeld eens op huuw.nl gekeken om te kijken wat het inhoudt en zo. Maar wat is het nou eigelijk en waar en hoe kun je het spelen!? Want opzich lijkt het me wel leujk! |
www.counter-strike.net
Het is een geweldig spel, maar let op, ook zeer verslavend (in mijn opinie). Koop een Half-Life key, download Steam en succes ermee. |
Citaat:
www.steampowered.com ofzo? anders google maar :D |
eerst moet je allemaal beledigen over iemand moeder verzinnen. KLinkt vaag? speel het speel 5 minuten en je weet precies wat ik bedoel ;)
|
Citaat:
hehehe, veel noobzijn plezier ja :) maar dat leer je wel |
Citaat:
|
Counter-strike, ik ben zelf een fanatieke speler :P het is een spel waarbij je terrorists en counter-terrorists hebt, de terrorists moeten een bom planten en de counter-terrorists moeten de bom onschadelijk maken. Het kan ook zo zijn dat de counter-terrorists hostages moeten redden, dan moeten de terrorists die verdedigen, naja verdedigen, eerder gijzelen.
De gameplay is perfect alleen de graphics zijn wat minder maar daar komt half-life 2 voor, en dus ook counter-strike 2.. ofterwijl Source. Het spel is zeker aan te raden als je van oorlog games houdt. |
Citaat:
|
En het loopt ook op *jouw* pc
|
Source is niet counter strike 2 en gvd waarom is er geen gehackte patch voor source :@ ik kan nu die servers niet meer op draaien allemaal protocol 6 :--(
|
http://www.counter-strike.nl :)
Zit ik al heel lang op het forum.. Ik speel CS sinds 1.2, we zitten nu al bij versie 1.6.. dus dat is zo'n 4-5 jaar? |
we staan toch ondertussen bij source d8 ik zo:P. of tel je die niet, omdat het een tikje anders is:P
|
Citaat:
|
als je em 1x gespeeld hebt wil je nietmeer terug naar de oude:P.
|
counterstrike... ongelofelijk kutspel eigenlijk :P
allemaal mensen die andere noobs noemen terwijl ze zelf dik negatief staan, gameplay.. mnja vind het een beetje sloom, maar dat ligt niet aan het spel maar des te meer aan het feit dat ik q2 gewend ben, en ehh.. VEEl teveel watjes/campers.... Maaaarrr.. dat is heel persoonlijk natuurlijk. CS heeft niet echt een duidelijke speelwijze.. soms rusht iemand, soms campen ze.. Doe dan Joint operations : Typhoon rising Mooier, en naar mijn mening ook spannender ^^ (beter snipewerk enzo) |
Citaat:
|
is mysod er neit een btje aan? (ik weet het gevaarlijke statement maar wil het toch ff weten:P)
|
Nope, nieuwe line-up: Best of Benelux gewonnen en binnenkort CPL-qualifiers UK.
gg mysod.MSI :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |