![]() |
Eminem - Mosh
wist eigelijk niet of ik em hier zou zetten of bij politiek, hier is de link van de clip
Mosh Ik weet dat eminem hier niet op handen gedragen wordt, maar wat vinden jullie van dit nummer en de boodschap erachter, ik ben er helemaal weg van in ieder geval |
nice :)
|
het is 100 keer beter dan die just lose it bagger..de boodschap is wel aardig en het nummer straalt wel wat uit..maar toch ben ik van mening dat eminem beter kan..
|
ik heb het wel zo'n beetje gehad met al die anti bush en anti amerika muziek van de laatste tijd (n)
|
ultra..
ik hoop dat deze clip nog enig effect heeft voor dinsdag.. :( als hij uberhaupt nog wordt uitgezonden.. lang leve de amerikaanse censuur.. not.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het verschil tussen Rammstein en Eminem is dat Eminem niet alleen zijn mening geeft maar ook oproept om te stemmen, en dat vindt ik persoonlijk wel een mooie aktie (y) |
@ QQQQQ --> okee, dat zijn er nog twee (waarvan eentje al redelijk gedateerd, maar okee).. maar dat is toch niet zo erg? en die andere 'punkbandjes' komen niet vaak voorbij op radio/tv, dus ik zie niet in waarom je er zo'n last van kan hebben. misschien kan je er gewoon niet tegen dat bush zo wordt afgezeken, maar volgens mij hebben ze daar echt alle reden toe.
@ metroidminded --> veel amerikaanse tieners die dit jaar voor het eerst mogen stemmen, kijken onwijs veel mtv, en als die deze clip niet/alleen na 10'en/alleen aangepast mogen uitzenden, krijgen zij toch weer een andere boodschap mee dan de originele boodschap van het nummer/de clip. maar idd, lang leve internet. :) |
ik had hem hier ook al gepost, maar goed dat er een topic voor is. die clip is hard: the kids will have their say .
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
clip is erg vet. nummer vind ik ook wel vet.
|
Citaat:
Wel geinig ja, dit nummer... :) |
Citaat:
Hoeveel politieker moet het worden? |
Hardstikke goed nummer, en hij draagt voor de verandering een boodschap uit. (y)
Goed dat er toch nog mensen zijn die er wel over nadenken en iets durven te ondernemen. |
Citaat:
|
cool nr, coole clip
|
en ik zie het nog gebeuren dat bush nog een keer gekozen word :rolleyes: . God bless america
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Wow dope clip (y) goede boodschap ook.
|
Citaat:
100% mee eens, maar dit nummer moet je niet over het zelfde kamp gooien, want eminem juist een erg trotse Amirikaan(kijk maar naar doe doekjes met stars and strips die altijd op zijn hoofd zitten) en is met goede argumenten tegen bush. Wel heb je gelijk dat die anti bush rage wel eens mag ophouden, want het is wel triest dat mensen uit Nederland, Engeland, Frankrijk en italie met anti bush T-shirts lopen, laat ze effe kijken naar hun eigen regeringen :rolleyes: |
Citaat:
|
Wachten tot je vader je internet maakt is zo 1997.
|
Citaat:
|
n00b!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aardige boodschap en tekst, muzikaal blijft het bagger.
Maar laten we in godsnaam hopen dat het helpt morgen. :o |
Ik ben het boodschap niet eens en daarbij is die boodschap ook nog eens slecht onderbouwd en wordt het in een typische Eminem stijl gebracht waardoor het laatste restje van mijn eventuele interesse in zijn waardeloze boodschap verloren gaat.
|
Citaat:
wie is er gekker, de gek of degenen die de gek volgt???? dus ik wacht nog steeds op het eerste fuck D66 T-Shirt |
vette clip, goede boodschap (Machiavelli, als je goed kijkt en luistert is de boodschap "Als je wil dat er iets verandert, STEM!". Hoe kan je het daar niet mee eens zijn?)
maar wel een reteslecht nummer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe mij maar beetje gotic -rock :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het een gave clip en goed nummer, heeft alleen geen zak geholpen en het blijft eminem en die is kut. |
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
Bush :cool: |
bush sucks en metroidminded: ik wil best antieigenregeringshirts dragen maar die zijn er niet... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |