![]() |
Naroepeeeeeeeeen
Nou? Roept iemand je wel eens na, door bijv. je kleding of je hoofd? En hoe ga je er dan mee om, neus omhoog en boeiend of ben je de hele dag verdrietig?
Roep JIJ wel eens iemand na? Zeg je wel eens “per ongeluk” iets te hard tegen een vriend/in over iemand? Waarom doe je dat en wat zeg je? Wat heb je meegemaakt? Hoe is erop gereageerd?! (EERLIJK!) |
ik roep eigenlijk niet snel mensen na, heb weleens een opmerking gemaakt over een hele lelijke hond en dat melde ik dan wel tegen de baasjes maar echt naroepen nee.
|
ik hoest wel 's slet als ik een slet zie lopen. waarom? omdat 't een slet is.
:rolleyes: |
een vrouwelijke junk riep laatst he mooie jongen mag ik geld
egoboost (y) |
ja er roepen mensen mij wel eens na om verschillende redenen.
In dit boerendorpje gaan mensen soms heel raar reageren als ik met mn snowbootjes wandel :rolleyes: soms zeg ik wel eens wat te hard tege een vriendinneke als iemand naast me staat die wat engs aanheeft... zo'n marktmeisje ofzo. En dan horen ze het soms omdat ik te hard praat :bloos: Maar ik roep niet mensen na, soms wel iets in de richting zeggen van de persoon in kwestie vanwege zn looks :) |
Ik roep wel eens onverstaanbare dingen naar die wp gabbertjes die je overal ziet lopen
|
nee ik roep niemand na en als iemand mij naroept boeit me dat vrij weinig, zal me een worst wezen.
|
Op festivals word ik wel eens nageroepen maar dat komt omdat iedereen daar alles behalve nuchter is :eek:
Verder op straat niet echt nee. Toen ik dreads had werd ik wel eens Bob Marley, rasta girl en junk genoemd :rolleyes: En zelf hmm maak ik wel eens opmerkingen vooral tijdens het uitgaan, maar dan ben ik vaak niet echt nuchter meer :o , maar ik probeer altijd subtiel te blijven ! |
ik werd afgelopen vrijdag nageroepen door klein 15 jarig vrouwelijk grut die hun hormonen niet meer onder controle hebben,doch vleid me dat wel :)
ik roep niet na,als ik een heel mooi meisje zie heb ik weleens de stomme cliche gewoonte om een opmerking te maken over haar kleding:o |
ohw als ik niet meer nuchter ben ben ik een bitch,het verbaast me dat ik nog niet op mn bek geslagen ben:o
|
oooh toen ik vorige week in engeland zat riep ik naar elk dik, lelijk wijf van middelbare leeftijd ' Sooo, wat een lekkere kooooont!' :o
heel lekker als iemand je niet kan verstaan want je kan alles zeggen wat je wilt (y) |
dat vind ik dom, serieus.
uitlachen doe ik wel, dikke mensen bv. |
Ik schijn wel eens lomp uit de hoek te komen, maarja dat valt niet echt onder naroepen.
Ik ben vast al nageroepen en meer vanwege mijn verschijning. |
Citaat:
jaaa ik deed het natuurlijk niet in hun gezichten, maar als ze op zo'n tien meter afstand waren :eek: en ik deed het ook niet bij alle dikke ouwe lelijke wijven, maar bij de tokkietypes. want die kunnen dat wel hebben (y) |
mmm tegen mij is eens geroepen dat ik een lekkere kont had, en toen heb ik maar gezegd dat de moeder van desbetreffende heer ook een hele mooie had :o
en iemand riep ooit ook eens tegen me dat ie een jongen was (?) en toen zei ik maar dat ik dat zelf ook was (n) suf |
alleen als ik naar feestjes ga word ik echt nageroepen, want dan ben ik overdressed. meestal komen ze niet verder dan jezus, carnaval of halloween ofzo.
en soms maken mensen opmerkingen over mn geschoren hoofd, maar dat doet me vrij weinig want ik vind t zelf wel hitsig. ikzelf roep alleen mensen na als ik gedronken heb, maar ook alleen als zij eerst beginnen. |
Ohja hoor: ik hoor wel eens "homoooooo" ofzo :D.
Maar het grappigste was eens: 2 homo's: ja doe nu maar lekker hetreo. :D :( :bloos: Ik roep zelden na, ik roddel veel liever :cool: |
als ik langs kom zegt iedereen wijs.... :cool:
|
Citaat:
|
ik schijn wel een grote bek te hebben als ik dronken ben. Maar die in de grond van mijn goede hart weet ik beter.
|
Als ik lam ben dan brul ik idd ook vaak de hele boel bij elkaar. Zo hebben cha0s en ik wel eens een hele bejaardenflat wakker gemaakt door keihard 'oude mensen in flats moeten dood' te blijven brullen totdat er een hoop lichten in kamers aangegaan waren. Waarom we het deden is me eigenlijk niet meer duidelijk, misschien weet vixen het wel want die liep er naast zich rot te lachen/schamen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En uhm, ik roep nooit mensen na en mensen roepen mij ook nooit wat na. Ja vandaag 'schoolmeisje!' maar dat is echt n uitzondering. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee, twee: intens zielig! Tip: ga eens wat met je leven doen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zooo! Stoere jongens hoor!
Maar goed: wat is er nou leuk/stoer aan bejaarden wakker roepen 's nachts? |
Citaat:
|
Kijk, dat is tenminste een normaal antwoord!
Laten we het beetje gezellig houden joh! |
OFF-TOPIC / TO BLENDERHEAD
Een boel van die bands die jij waardeert, hebben toch wel zinvollere dingen te melden dan een beetje mensen wakker roepen. Ik dacht altijd - als buitenstaander! - dat punk e.d. DAAR omging. Om de betere wereld. Om het 'beter' PROBEREN te zijn. Jij roept bij mij meer associaties op met 'er op los leven', je eigen zin doen, desnoods ten koste van anderen... Ik kan het mis hebben hoor. Ik hoop het maar! |
Ja nogal vaak last van.
Laatst liep ik op de markt zegt zo´n vent: oh, ik d8 dat alleen hanen een hanekam hadden. Tegenwoordig dragen kippen die ook. Flauw gewoon. Als ik nogal veel zwart aan heb etc. dan denken ze direct dat je een satanist bent. Waarom kunnen mensen niet gewoon hun bek houden?! Ik maak toch ook geen opmerkingen? Ik vraag er toch niet om om te worden nageroepen? En het is gewoon bullshit om te zeggen dat ik er maar normaler bij moet lopen, ik laat tenminste wel zien wie ik ben! |
Helemaal mee eens! (Y)
Punk is OK! (zegt deze absoluut niet-punker!) Opmerking: jij kiest dan nog wel voor die kam. Wat ik erg tof vind. Mijn sma (of eigenlijk ex) koos niet voor ..... ehhh... cup D. Dus daar moeten mensen helemaal bek over houden! |
Citaat:
|
wat is een sma? :confused:
|
Citaat:
hij bedoelt vast soa |
OFF-TOPIC:
Sma = vriendin (min of meer, urban term) |
Citaat:
urban:D Ok, eerst dacht ik dat je een soort van mini-balkende was maar ik had het mis. |
Citaat:
|
Citaat:
:eek: Ik had niet in de buurt moeten zijn dan, want dan had je toch een schop in je noten gehad... Ik vind een heleboel best kunnen, maar er zijn grenzen...lam of niet lam, enigzins fatsoen en respect dien je te hebben. Verder roep ik nooit iemand na. Vind het het niet waard, hou mijn gedachtes wel voor mezelf, ik ben vaak genoeg nageroepen maar het kon me nooit een fuck schelen. Ik zwaaide altijd vriendelijk terug. |
Citaat:
En begrijp me goed: ik heb niks tegen party'en. Maar ik heb zo'n afkeer van BierPunks e.d. Beetje leuk doen ten koste van anderen. Hou altijd de GOLDEN RULE in ere: doe een ander niet aan, wat je zelf niet aangedaan wilt worden. Neem dat als richtsnoer en beslissingen nemen wordt stuk makkelijker. Nee, als ik BierPunks wil zien, ga ik wel naar Berlijn! |
Citaat:
|
Citaat:
ah, ik weet het. Je bent een bijbelverkoper (y) ontopic: mensen s'nachts wakker brullen is geen naroepen. |
AngelLena : (Y)
Laat ik jou dan naroepen met de woorden: you are an angel. OK, nu draaf ik weer door ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goedzo daahaag |
Citaat:
|
Citaat:
doe er iets leuks mee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |