![]() |
TIPS 25 jaar huwelijksfeest ??
hebben jullie tips voor een 25 jaar huwelijksfeest???
alvast bedankt! |
Mjah, heel standaard maar geef een leuk feest.
Bij mijn ouders was er een grote zaal afgehuurd. Groot buffet, een bandje met allerlei bekende covers van hun tijd en iets erna, wij deden een liedje (medley) met natuurlijk teksten over hun, hetzelfde geldt voor de buren. Andere familie had een heel stuk met allemaal reclameborden gemaakt waarbij de reclameborden terugsloegen om dingen van mijn ouders. Daarbij lazen ze verhalen voor. En er was een artiest ingehuurd die mijn vader te gek vond. Een caberatier die Bob de Rooy nadeed en heel de zaal plat liet liggen van het lachen. Oh ja, we hadden ook nog een heel boek gemaakt met anekdotes, alfabet, foto's van ieder jaar, plaatjes, teksten, enz. Van andere 25-jarige bruiloften: Een toneelstukje over gebeurtenissen die er zijn geweest in het huwelijk, bierviltjes die op tafel liggen met foto's van het bruidspaar, iemand ingehuurd die cabaretstukjes playbackte, een musicalster ingehuurd waar iemand helemaal weg van was... |
Ik zou alleen mensen die ik mag op de koffie vragen. Van die feesten word je ook niet goed.
|
Citaat:
|
Al die feestjes zijn toch hetzelfde. Met zo'n cynisch abc als hoogtepunt van de avond. kleffe cake. lijp bandje. veel bejaarden. 'malle' kostuums. tot slot lekker ordinair doorzakken tot een uur of 0:00.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet dit bij toneel en cultuur?
Dat doet me denken aan die vreselijke liedjes die familieleden op dergelijke feestjes zingen (op de wijs van...), vol geforceerde rijm, a-ritmisch en maar twee keer geoefend (nu is het wel genoeg, we kennen het en we kunnen de tekst erbij houden). of ongelooflijk saaie speeches vol oninteressante anekdotes en zinnen als 'Humoristisch, intelligent, ruimdenkend... Ja, zo is Kees.' en verwijzingen naar dode familieleden die in de Hemel zijn en naar het feestje kijken. Bah. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben met het feest van m'n ouders alleen de mensen uitgenodigd die ze mochten. Bepaalde neven en nichten mochten dus wel komen, anderen niet. We hebben niet politiek correct mensen uitgenodigd, omdat het anders niet eerlijk is ofzo. Onzin, het is mijn ouders feest dus zij bepalen wie er mag komen. Daardoor is er ook niks van een gedwongen sfeer waarbij je aardig moet zijn tegen mensen die je maar een keer per jaar ziet. |
Citaat:
Affijn, ik ben helemaal niet zo'n gezelschapsmens, dus ik zie meestal alleen de kanten die verneukt zijn. |
we waren met het gezin naar een pretpark geweest die dag zelf, en toen in het weekend een bbq met de familie en daarna tsjah.. zuipen in de tuin :rolleyes:
|
Een DJ inhuren die oude discomuziek draait. En dan allemaal verkleed als de jaren 70:)
Of een big band die jaren 50 muziek gaan draaien. Ik zou het iig aan een thema binden. En natuurlijk het liefste alle mensen verkleed;) |
Mijn ouders zijn over een paar maanden ook 25 jaar getrouwd.. maar of ze verwachten dat er iets georganiseerd wordt :confused: Ik weet niet eens of ze dat wel willen :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |