Ooit, begin jaren 2000, zat ik dagelijks op dit forum. Als student deelde ik hier gedichten met voor mij legendarische mede-forumgebruikers als Woodstock, Ratsja en Halogeen. Je vindt ze nog terug als je zoekt op mijn naam, maar ik waarschuw je: persoonlijk vind ik ze niet meer zo goed. Sommige wel, de meeste niet.
Na m'n studies trouwde ik, kreeg ik een fantastische zoon ... En begon ik te timmeren aan een loopbaan als journalist en boekenschrijver (tot op vandaag). De dichter in mij ging slapen (of vertrok, geen idee), maar veel moois kwam in de plaats. Toch eindigt dit verhaal relationeel niet goed. Totaal gefocust op mijn job loopt mijn relatie op een breuk uit. Cliché. Vandaag ben ik single en denk ik met enige weemoed terug aan die jaren op dit forum. Ik ben blij met wat ik heb, maar ik mis wat ik verloren heb. Ook hier.
Wat zou ik graag nog eens met de forumgebruikers van destijds bijkletsen. Kent iemand nog de oude forumgebruikers als Ratsja en Woodstock? Beiden hebben al vele jaren niets meer gepost, zie ik. Maar misschien kent iemand van de moderatoren hier nog deze fijne mensen? Of kent iemand nog Dreampoet? En is er een manier om contact te maken? Dat zou ik fantastisch vinden. Dankjewel alvast voor je hulp!
Groetjes,
(oké, dit voelt vreemd aan) Dreampoet