Oud 22-05-2002, 19:24
carlijn_tjuh
carlijn_tjuh is offline
Dat je ooit van je vriend of vriendin hebt gekregen of met je vriend/in hebt gedaan?
Oud 22-05-2002, 19:52
-Meisje-
-Meisje- is offline
Met men verjaardag en Valentijn een ring gekregen. Eerst gingen we samen eten, daarna gezellig een cinemake en daarna gingen we even wandelen, bracht hij me naar een grote brug aan de Schelde en zei "Kheb u naar hier gebracht omda'k u iet wou geven" en geefde een klein doosje af
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:54
Verwijderd
heb nooit een vriendin gehad dus ik kan niet iemand iets geven of iets krijgen :/
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:03
Piccola
Piccola is offline
Ik heb (toen het al uit was) een super mooie ketting van mijn ex gekregen en toen zei hij: Zodat je me nooit vergeet! *smelt*

Van mijn vriend heb ik, toen we een half jaar samen waren, een hele mooie zilvere ring gekregen. En hij zei: Als de ring niet zo smal was geweest had ik er 'Ik hou van je!' in laten zetten!
En hij heeft me met kerst onverwachts mee uit eten genomen!
En laatst op een avond, het was nog vrij warm, nam ie me mee voor een wandeling. Toen zijn we door het park gelopen en toen op een bankje gaan zitten.. Samen staren naar het water! *kwijl* en toen zei hij ineens dat ie niet meer zonder mij kan!
En we zijn een keer een weekend naar Terschelling geweest. Lekker samen eten en naar het strand enzo! En 's avonds in een kroeg gezeten vol met oude dronken opa's!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 20:21
carlijn_tjuh
carlijn_tjuh is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ik heb (toen het al uit was) een super mooie ketting van mijn ex gekregen en toen zei hij: Zodat je me nooit vergeet! *smelt*

Van mijn vriend heb ik, toen we een half jaar samen waren, een hele mooie zilvere ring gekregen. En hij zei: Als de ring niet zo smal was geweest had ik er 'Ik hou van je!' in laten zetten!
En hij heeft me met kerst onverwachts mee uit eten genomen!
En laatst op een avond, het was nog vrij warm, nam ie me mee voor een wandeling. Toen zijn we door het park gelopen en toen op een bankje gaan zitten.. Samen staren naar het water! *kwijl* en toen zei hij ineens dat ie niet meer zonder mij kan!
En we zijn een keer een weekend naar Terschelling geweest. Lekker samen eten en naar het strand enzo! En 's avonds in een kroeg gezeten vol met oude dronken opa's!

Wat ontzettend lief....! Ik wil ook naar het strand met mijn vriendje...
Oud 22-05-2002, 21:04
Rian-x-
Rian-x- is offline
ik heb een kettinkje gekregen met zijn naam erin als verrassing. en hij heeft er zelf ook eentje met mijn naam erin!keilief!!!
KUS
Oud 22-05-2002, 21:19
Signy
Signy is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
ik heb een kettinkje gekregen met zijn naam erin als verrassing. en hij heeft er zelf ook eentje met mijn naam erin!keilief!!!
KUS
Ben ik nouw de enige die zoiets eerder vreselijk vind, dan 'keilief'?

Mjaah, zal wel aan mij liggen.
Oud 22-05-2002, 21:46
Tox
Tox is offline
Toen het uit was een paar engelse kousen voor kerst (is daarna wel weer aan gegaan)
Oud 22-05-2002, 21:49
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
M'n ex vriend was een keertje erg romatisch...zucht
Toen we het voor het eerst deden had ie allemaal kaarsjes in z'n kamer gezet...mooi muziekje op......heel groot bed met ook allemaal kaarsjes eromheen.....

Het meest romantische wat m'n huidige vriend heeft gedaan voor me...hmz....

S'avonds een cruise gemaakt door verlicht Amsterdam en lekker een wijntje op de boot drinken met z'n tween....soms even buiten uitwaaien en naar alle lichtjes op het IJ kijken

En ik had laast een ontbijtje op bed gehad. Hij stootte wel m'n drinken om maar het was lief bedoeld
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
in de zomer had ik al bijna iets met me huidige vriend..en toen zijn we naar de kermis geweest..daar heeft ie n knuffel gewonne..alleen op de kermis kregen we beetje ruzie..dus die knuffel heeft ie nooit aan me gegeven..
pas geleden ging ik op vakantie en we hadden net iets..toen zei ie: ik heb iets voor je zodat je aan me zult denken..had ie die knuffel nog steeds bewaard en die heb ik toen gekregen..vond ik echt KEILIEF..zon simpel kadootje dat heeft me echt blij gemaakt!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
in de zomer had ik al bijna iets met me huidige vriend..en toen zijn we naar de kermis geweest..daar heeft ie n knuffel gewonne..alleen op de kermis kregen we beetje ruzie..dus die knuffel heeft ie nooit aan me gegeven..
pas geleden ging ik op vakantie en we hadden net iets..toen zei ie: ik heb iets voor je zodat je aan me zult denken..had ie die knuffel nog steeds bewaard en die heb ik toen gekregen..vond ik echt KEILIEF..zon simpel kadootje dat heeft me echt blij gemaakt!
is lelijke knuffel
Oud 23-05-2002, 10:25
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

is lelijke knuffel
knorretje is keilief en daarmee uit! t idee dat je hem een jaar bewaard hebt...keilief!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:49
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Samen met mijn vriendin zijn we een weekendje naar de Efteling geweest. We hebben toen twee keer het park bezocht en we hebben in het Efteling hotel gelogeerd....
Oud 23-05-2002, 14:39
Squall
Squall is offline
ik had een meisje waar ik verkering mee had op valetijnsdag een silvere ketting gegeven. de volgende dag maakte ze het uit sindsdien ben ik pissed off en behave ik mezelf niet meer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 14:41
sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
Signy schreef:
Ben ik nouw de enige die zoiets eerder vreselijk vind, dan 'keilief'?

Mjaah, zal wel aan mij liggen.
kvind het ook verschrikkelijk, volgens mij zijn die kettingkjes uitgevonden om aan andere mensen te laten zien dat je bezet bent, zodat je geen sjans met andere kerels gaat hebben enzow. gelukkig is mijn vriend er ook fel tegen.
ik heb zo veel lieve dingen gekregen.
een ring
oorbellen
kettingje (zonder hangertje, gewoon mooie)
lingerie setje
zonnebank kaart
lamp.

maar het liefste vond ik toch dat ie me een keer uit mijn werk kwam halen en een bos roosjes voor me had gekocht. En toen ik op vakantie ging, en ik hem vet zou gaan missen, heeft ie voor me een knuffel zwaan gekocht en zijn geurtje erop gespoten, zodat ik aan hem kon denken. Simpele dingen vind ik het liefst, het hoeft niet duur te zijn.
Oud 23-05-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
carlijn_tjuh schreef:

Wat ontzettend lief....! Ik wil ook naar het strand met mijn vriendje...

wat ben ik toch gelukkig...

ik woon aan het strand ongeveer
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:17
L'Amour
L'Amour is offline
mijn vriend heeft een keertje een 4 gangen dinee gekookt voor mij. hij had te tafel heel mooi aangekleed, met kaarsjes enzo....
dat vond ik echt superlief!!!
En een keer had hij een roos op m'n kussen gelegd, echt heel onverwachts, voordat ik in bed kwam...
Oud 23-05-2002, 16:24
bracelance
bracelance is offline
het klinkt misschien vreemd maar toen ze een keer zei dat ze van me hield. We zeggen het wel vaker tegen elkaar maar ik zal het ff uitleggen.

In het begin van onze relatie(nu meer dan 1 jaar) had mijn vriendin heel veel moeite met voor haar gevoelens uit te komen. Het kost haar gewoon heel veel moeite om een compliment te maken van:"wat zie je er leuk uit vandaag." Toen zei ze eens een keer heel onverwacht:"Ik hou van jou."Ik werd daar zo ongelofelijk warm van, het was echt heerlijke liefde.
Oud 23-05-2002, 17:47
carlijn_tjuh
carlijn_tjuh is offline
Wat lief allemaal,helaas is mijn vriendje ziek en kan ik nix leuks doen maar khou heel veel van hem XXXXX
Oud 23-05-2002, 17:54
Lydia16
Lydia16 is offline
Citaat:
Squall schreef:
ik had een meisje waar ik verkering mee had op valetijnsdag een silvere ketting gegeven. de volgende dag maakte ze het uit sindsdien ben ik pissed off en behave ik mezelf niet meer

Jeeeeeeh zilver haha is niks waar goud is the best
Oud 23-05-2002, 18:09
Squall
Squall is offline
ze droeg alleen maar silver vandaar
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 20:34
miss Elise
miss Elise is offline
nog nooit n vriendje gehad, dus ook nooit iets gekregen of gegeven (aan mn vriendje dan )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 21:56
Esmée
Esmée is offline
We hebben nog maar net iets.. en ik hoef ook geen overdreven dingen of zo, laatst heeft ie voor me gekookt dat vond ik heel lief
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten