Oud 07-11-2004, 11:57
Aoede
Aoede is offline
ik ben al iets meer dan een jaar met men vriend samen, en alles ging goed dacht ik. Ik was wel eens jaloers wanneer ik de map vol met foto's van zijn msn-vriendin zag, maar voor de rest geen probleem dacht ik, want hij was wel verliefd geweest op het meisje van die foto's, maar dat was over, zei hij, omdat ze al een paar keer hadden proberen af te spreken, maar het nooit gelukt was.

Maar 2 dagen geleden heeft hij na veel aandringen eindelijk toegegeven dat hij toch nog van dat meisje houdt, dacht hij. Ik heb hem direct gezegd dat hij een keuze moest maken, ofwel het meisje van msn, dat hij nog nooit gezien had, ofwel ik.

Daarvoor wou hij haar eerst eens zien, hij wou samen met mij naar Nederland (het meisje van msn woont in Nederland, wij in België) gaan om zijn keuze te kunnen maken. Ik ging akkoord en hij stuurde haar een e-mail om te vragen of we eens langs konden komen, want dat hij ook een beetje van mij hield (dat wist ze blijkbaar niet eens ).

Een beetje later, toen we er nog maar eens over aan het praten waren, stortte ik ineens in. Ik wou onmiddelijk een keuze, ik wou weten of ik nog van hem kon houden of niet. Hij kon het niet aan en heeft bij mij thuis nog een e-mail naar haar gestuurd om te zeggen dat hij voor mij koos. Even later ging hij nara huis...

Toen ik hem terugzag, zei hij dat hij thuis terug was beginnen twijfelen. Weer stuurde hij een e-mail om te zeggen dat hij toch nog niet zeker was, en wou langskomen om een beslissing te kunnen maken.

Uiteindelijk was ze on-line, en hij vroeg of ze de e-mailtjes al had gelezen en wou terugsturen. Ze zei dat hij haar met rust moest laten een tijdje, het zou toch nooit lukken met die afstand tussen hen, er kwam altijd wel iets tussen zei ze. Dus men vriend was afgewezen door haar... Hij moest niet meer kiezen, ik was het.

Maar hij blijft er maar mee inzitten, ik mag geen woord over haar zeggen... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen want ik wil hem echt niet kwijt, hij is zowat de enigste waar ik op kan steunen... maar langs de andere kant weet ik niet of ik hem nog kan vertrouwen, ik ben bang dat hij toch nog van haar zal blijven houden maar het mij gewoon niet meer durft te zeggen...

Sorry dat mijn uitleg nogal lang is, maar het is zo ingewikkeld voor mij, wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 12:04
stout!
stout! is offline
Misschien moet niet hij, maar jij een keuze maken.
Oud 07-11-2004, 12:11
freakinaround
freakinaround is offline
idd, zo lijkt het net een beetje alsof je een 2e keuze voor hem bent?
Oud 07-11-2004, 12:12
Verwijderd
Wat een kneus. :/
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:16
Iveauh
Iveauh is offline
dumpen
als hij zelfs tussen jou ( vriendin ) een een ander meisje ( van msn ) moet kiezen, geeft dit wel een beetje aan dat hij niet verliefd is op jou.
ik wil hiermee niet zeggen dat hij niet van je houd, maar ik zal maar eens goed nadenken
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:19
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-11-2004 @ 13:04 :
Idd als hij nu ineens voor jou gaat, ben je duidelijk een tweede keus... lijkt me niet dat je daar op zit te wachten.
Als hij er gewoon nog steeds niet uit is, dan zit er maar 1 ding op: dumpen die hap!
Oud 07-11-2004, 12:45
Mo6
Mo6 is offline
die relatie van jullie lijkt me geen pretje meer, hou er gewoon mee op en zoek een andere jongen. er zijn veel leukere jongens dan die van jou!
Oud 07-11-2004, 13:11
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Idd, zoals al veel gezegd, de tweede keus zijn vindt niemand leuk, en als hij zolang twijfelt om te kiezen tss jou, of een meisje dat hij nog nooit heeft gezien..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:32
Verwijderd
Je bent iets meer dan een JAAR met hem samen en ineens weet hij niet zeker of hij nou voor jou moet kiezen of voor een meisje die hij nog nooit gezien heeft? En dan zegt hij ook nog dat hij van haar houdt, terwijl hij haar nog nooit gezien heeft? En dat hij "een beetje" van jou houdt?
Echt.. wtf.. ik word er helemaal boos van..

Het lijkt me heel erg moeilijk voor jou, omdat je al een jaar met hem hebt, maar ik vind dit echt zo belachelijk.. ik denk dat je veel meer om hem geeft dan hij om jou en dat jij hier de beslissing moet nemen.
Jij hebt een jaar een relatie met hem, je maakt vanalles met hem mee, allerlei speciale dingen.. als een meisje die hij van msn kent daar tegenop kan dan zit er iets heel erg fout.

sterkte..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
dumpen
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:03
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hmm, doet me een beetje denken aan het programma ''Dismissed''. Jij gaat samen met hem naar Nederland en als hij haar daar ziet, kan hij pas zijn keuze maken, na een jaar met jou.

Uhmmm?

Ik zou het uit maken. Hoe moeilijk het ook is. Je bent 15, de kans dat je je hele leven met hem door brengt is klein. Er zijn nog zooo veel jongens!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:22
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Oud 07-11-2004, 14:28
Sade
Sade is offline
Wat een drama om niets
Oud 07-11-2004, 14:41
Gaea
Gaea is offline
OMFG
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:57
Verwijderd
Ik zou het uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 15:01
RanC
RanC is offline
Wat een hilarische situatie.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 15:11
I love stars
I love stars is offline
Dumpen en als hij bij je komt smeken om het weer aan te maken houd hij nog van jou. (met andruk op smeken)

En er zijn nog zoveel jongens , dus ..........
Oud 07-11-2004, 15:21
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-11-2004 @ 16:01 :
Oud 07-11-2004, 15:23
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
RanC schreef op 07-11-2004 @ 16:01 :
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 15:23
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
en ook:

Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:10
Aoede
Aoede is offline
het is gewoon vreselijk moeilijk, want we zijn inderdaad al een jaar samen, en ik wil niets doen waar ik later spijt van krijg. Ik ga even afwachten hoe hij verder reageerd, en als hij blijft twijfelen dan vrees ik dat ik jullie gelijk moet geven en hem dumpen...

niet leuk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:17
Verwijderd
dumpen als hij nog niet eens weet voor wie hij wil gaan

als hij toch niet van echte wijven houdt, laat hem dan een opblaaspop kopen en hem lekker op msn door laten chatten
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 16:41
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik heb een keertje gehad dat een meisje van wie ik echt hield, toen ze wat met mij had, weer iets ging voelen voor haar ex.

Ik heb toen gezegd: denk er over na, ga met hem praten... En kijk wat je doet. WANT IK WIL DAT *JIJ* GELUKKIG BENT!

Helaas voor mij koos ze voor hem. Maar toch was ik..... in al mijn verdriet.... ook beetje blij. Want ik wist dat zij oprechte keuze maakte. Als je echt van elkaar houdt, kun je zeggen: ik hou zoveel van je, ga maar naar die ander, ik wil dat jij gelukkig bent!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:28
waves
waves is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 07-11-2004 @ 13:11 :
idd, zo lijkt het net een beetje alsof je een 2e keuze voor hem bent?
Oud 07-11-2004, 18:31
Custom
Custom is offline
Jesus wat een lamzak! Dus hij gaat jou, zijn vriendin, meenemen naar Nederland om daar te kijken welk vd twee meisjes hij het leukst vindt? Een vergelijkend-warenonderzoek ofzo? Damn, alsof je een auto gaat kopen Dumpen die zak!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 18:32
Verwijderd
Zou een leuke veekeuring worden, die ontmoeting.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 18:33
Myuki
Myuki is offline
schokkend

je vindt het goed dat hij niet volledig voor jou gaat? Maar als hij de kans had zelfs een ander vriendinnetje had. Hij had haar nog nooit over jou verteld

echt te triest... meid, hij verdient je niet
Oud 07-11-2004, 18:36
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
precies...ik snap hoe moeilijk het is....een jaar verkering is toch al wel wat! maar hoe kan je vriend van n ander houden van msn!!? leuk vinden is anders...maar hij zegt dat hij van dat meisje houdt...dat vat ik niet echt...maja...en hoe kan hij dan 1 jaar bij je zijn, zonder zich schuldig of zelf misc wel vies te voelen....lullig te voelen, omdat ie (ook) om een ander geeft...

je moet voor jezelf kiezen meisje, en maak het uit....je zal vast de 1e paar weken kut voelen, maar ik denk dat je er later zeker geen spijt van krijgt....hij doet je pijn door zijn twijfelen etc....laat hem lekker stikken..
Oud 07-11-2004, 19:26
Aoede
Aoede is offline
Hij heeft nu al wel laten merken dat hij het meisje van msn niet wilt, dat hij voor mij gekozen heeft... maar het zal een hoop tijd vragen voor het terug is als vroeger... Ik laat hem even doen, het is een rare jongen, raar genoeg kan ik hem vergeven omdat hij niet zeker was of hij wel van haar hield.... (waarschijnlijk is het probleem gewoon dat ik hem niet wil loslaten maar kom )

in ieder geval; ik zou op het moment niet meer kunnen vechten voor onze relatie, nu is het goed of niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:28
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Aoede schreef op 07-11-2004 @ 20:26 :
Hij heeft nu al wel laten merken dat hij het meisje van msn niet wilt, dat hij voor mij gekozen heeft... maar het zal een hoop tijd vragen voor het terug is als vroeger... Ik laat hem even doen, het is een rare jongen, raar genoeg kan ik hem vergeven omdat hij niet zeker was of hij wel van haar hield.... (waarschijnlijk is het probleem gewoon dat ik hem niet wil loslaten maar kom )

in ieder geval; ik zou op het moment niet meer kunnen vechten voor onze relatie, nu is het goed of niet meer
tja, dit was te verwachten.. je bent tenslotte een meisje he
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:34
Shitonya
Shitonya is offline
dump hem aub
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:55
jojobro
jojobro is offline
whahahahhaahaahaahahahaa 15 jaar whaahahahahaaha
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
jojobro schreef op 07-11-2004 @ 20:55 :
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 21:13
Jules
Jules is offline
Ok, nu lijkt de handel misschien 'stabiel', maar dat meisje geeft zelf al aan dat ze tijdelijk met rust gelaten wil worden. Dus over een paar weken/maanden zit je waarschijnlijk met precies hetzelfde verhaal.

Zijn gedrag is echt niet okee.
Oud 07-11-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
Ik moet zeggen dat dit voor allebei geldt. Hij ziet haar als 2e keus, zij blijft bij hem uit angst om alleen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 23:47
ilse
ilse is offline
ik zou niet bij hem blijven. je bent 2e keus, als hij haar niet kan krijgen nou dan jij maar. dumpen... hoe moeilijkhet ook is. je zegt dat het de enige is waar je op kunt steunen, maar vaak valt dat heel erg mee. en ik denk niet echt dat je zo op hem kan steunen dan als hij je net zo belangrijk vindt.

en daarbij, als het een keer gebeurd, kan hij ook een tweede keer zomaar gaan twijfelen aan je en meer voor een ander voelen. ik zou hem niet meer willen.

maar succes met je beslissing.
Oud 08-11-2004, 00:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
meisje je bent tweede keus lijkt wel.. en dat voor een meisje dat hij nog nooit gezien heeft... dat je dat pikt zeg!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 01:11
Verwijderd
zoek een vriend uit nederland
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 08:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die gozer dumpen en mezelf zat zuipen in een kroeg en vervolgens achter de wijven aan (in jouw geval de jongens dan).
Oud 08-11-2004, 09:08
miro
miro is offline
Citaat:
Aoede schreef op 07-11-2004 @ 20:26 :
Hij heeft nu al wel laten merken dat hij het meisje van msn niet wilt, dat hij voor mij gekozen heeft...
Ja omdat zij hem niet wilt... Ik weet dat t moeilijk is maar jij zult toch degene moeten zijn die een keus moet maken. In hoeveel onzekerheid wil jij bijven dooraan en kun je ermee leven dat je eigenlijk zo goed als 2e keus bent? Ik zou dat niet kunnen maargoed...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 10:16
Methuselah
Methuselah is offline
Je bent nog jong.

Laat niet zo met je spelen, dump hem en ga op zoek naar iemand anders.
Oud 08-11-2004, 12:57
Alistar
Alistar is offline
Het is misschien nogal lullig gezegd maar ik vind het inderdaad overkomen alsof jij gewoon zijn 2e keus bent. Want ja, als zij hem niet wil, valt er niks meer te kiezen. Ik denk dat jij inderdaad niet meer de keuze aan hem moet laten, want jouw geluk hangt er vanaf. Je geeft zelf aan dat je hem eigenlijk niet echt meer vertrouwd, en geloof me, je de hele tijd afvragen of je vriend niet toch meer van een ander houdt, breekt je op een gegeven moment. Het maakt je hoe dan ook kapot. En mijn advies is, laat het niet zo ver komen. Hij kan blijkbaar niet kiezen, kies dan gewoon zelf. Is hij het waard om bij te blijven? Je zegt zelf dat dat meisje kennelijk niet eens wist dat hij een vriendin heeft, wat voor mij persoonlijk een goede reden zou zijn om sterk aan zijn betrouwbaarheid te gaan twijfelen. Ik vind zelf dat hij het niet waard is dat je hem eigenlijk steeds weer een kans geeft. Laat hem gaan, zet je eigen geluk voorop. Want als je nu bij hem blijft, word jij daar zeker niet gelukkiger van, en soms moet je gewoon egoistisch zijn, en jezelf op de 1e plaats zetten.
Succes ermee!
Oud 08-11-2004, 16:20
RanC
RanC is offline
Citaat:
Zegt hij, wie op zijn 17e al een 18+ sub-forum wilde beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:30
Aoede
Aoede is offline
Citaat:

voor alle duidelijk de jongen waarover het gaat is ook 17, en ik denk dat ik zeker mag zijn dat hij het kinderachtigst is van ons 2, jongens in het algemeen trouwens... dus nog veel plezier met andere mensen belachelijk te maken grote jongen, ik hoop dat je er veel plezier mee hebt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:34
Aoede
Aoede is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 08-11-2004 @ 02:11 :
zoek een vriend uit nederland
leuk idee
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:12
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Aoede schreef op 08-11-2004 @ 18:30 :
voor alle duidelijk de jongen waarover het gaat is ook 17, en ik denk dat ik zeker mag zijn dat hij het kinderachtigst is van ons 2, jongens in het algemeen trouwens...
projecteer het gedrag van jouw vriendje even niet op de rest van de mannelijke bevolking
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:44
RanC
RanC is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 08-11-2004 @ 19:12 :
projecteer het gedrag van jouw vriendje even niet op de rest van de mannelijke bevolking
Ze is 15, gefrustreerd, in de pubertijd, etc.
Ze kan het niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:47
Aep <3
Aep <3 is offline
Dumpen! Hoewel je zelf ook gek genoeg bent om je te laten kiezen....
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 03:59
Verwijderd
Citaat:
Aoede schreef op 08-11-2004 @ 18:34 :
leuk idee
de mayo is hier ook een stuk lekkerder
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 05:40
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Msn-vriendin.. God God God.. Sinds Pim dood is is Nederland niet meer wat het geweest is..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten