Oud 18-05-2002, 09:41
piedie
piedie is offline
hoe durf je het over een sms uit te maken? hoe ongelovelijk triest ben je dan?
Oud 18-05-2002, 09:48
snoopy
snoopy is offline
ja, dat vind ik ook wel erg laag, idd.
Oud 18-05-2002, 09:51
piedie
piedie is offline
kheb nou egt zin om heel veel ruiten in te gooien ofzow..lkkr agressie kwijtraken
Oud 18-05-2002, 09:59
Verwijderd
als ie t zo uitmaakt moet je maar blij zijn dat je van hem af bent
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:03
piedie
piedie is offline
ja dat had ik ook al bedacht...gelukkig was het nog nie so lang aan....(khoor nou net dattie truggaat naar se ex) gadver..so laag
Oud 18-05-2002, 10:47
happygirl1
happygirl1 is offline
ik vind het echt gewoon triest van hem
zeg het dan gewoon tegen iemand toch???
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:52
DEChengst
DEChengst is offline
En ik maar denken dat je een GSM moet hebben en SMSjes moet versturen om er tegenwoordig nog bij te horen.

-Desecrator
Oud 18-05-2002, 11:06
Dark Angel
Dark Angel is offline
dan heb je IMO wel het recht om 'm te confronteren en even goed de waarhied te zeggen. Wat een ontzettend lage actie.
Oud 19-05-2002, 14:12
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Dat is zoooo sneu, ik ben een keer gedumpt via msn...is ook zielig....ik ben wel gelijk naar he toe gegaan (hebben we er nog over gepraat en toen was het over).

Het is een teken van zwakheid...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 15:46
Piccola
Piccola is offline
Dat is inderdaad wel heel triest!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:02
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Dat is zoooo sneu, ik ben een keer gedumpt via msn...is ook zielig....ik ben wel gelijk naar he toe gegaan (hebben we er nog over gepraat en toen was het over).

Het is een teken van zwakheid...
damn dat hebbik ook eens gedaan...
vet stom, khad er ook heel erg spijt van.. want eigelijk vond ik hem gewoon nog leuk... maar hij heeft meteen die dag erna met een ander meisje gezoent..
en nu hebben we wel weer wat, na 1 maand...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:21
Katertje
Katertje is offline
idd wel heel laag ennuh mannen doen jullie dat allemaal offe zijn alleen de meiden zo dapper?????? (ben 2e gast die hierop reageert nl.) ken wel meerdere meiden die zoiets doen maar er daarna flink spijt van hebben
maarja kan en mag niemand dwingen...
kuzzies aan mijn lover Corine (K)(K)(K) (L) u

Blessed Be,

Outdated Spirit.
Oud 19-05-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
piedie schreef:
*leeft met je mee*

tsja je hebt ook jongens die het helemáál niet uit durven maken, maar ineens gaan negeren....na 5 maanden
Hoe ongelooflijk triest ben je dán..?
some people...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:46
Gothic
Gothic is offline
Het is moeilijk iemand pijn te doen, zoiets zie je liever niet, kenlijk geeft die persoon nog best om je en wil hij je geen pijn doen, daarom lukte het hem niet zich erover heen te zetten en eerlijk te zijn met het gevolg dat hij je gekwetst en verdrietig ziet...
Oud 19-05-2002, 19:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
piedie schreef:
ONTZETTEND TRIEST!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:59
Verwijderd
als het aan kan via sms, kan het ook uit. Veel mensen zijn tegenwoordig wel aan het flirten over sms voor ze iets met elkaar krijgen. Dat vind ik allemaal prima, maar vice versa kan het dan ook imo.
Ik denk niet dat het echt uitmaakt hoe je gedumpt wordt. Het blijft dumpen. Via sms zou ik het ook liever niet hebben, maar ik word liever gedumpt over de telefoon dan dat ik voor iemand sta.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:
als het aan kan via sms, kan het ook uit. Veel mensen zijn tegenwoordig wel aan het flirten over sms voor ze iets met elkaar krijgen. Dat vind ik allemaal prima, maar vice versa kan het dan ook imo.
Ik denk niet dat het echt uitmaakt hoe je gedumpt wordt. Het blijft dumpen. Via sms zou ik het ook liever niet hebben, maar ik word liever gedumpt over de telefoon dan dat ik voor iemand sta.
tsja....het ligt er wel een beetjuh aan op welke manier...
ik bedoel, stel je hebt aardig lang een relatie. Dan vind ik het wel zo respectvol om het na een heel lang, serieus gesprek uit te maken. Dat kan idd ook over de telefoon zijn, maar toch beter in irl, dan kun je diegene nl nog ff in de ogen kijken.
Dus als je het erg lang hebt en je krijgt zeg maar ineens een droog smsje van "het is uit" dan vind ik dat behoorlijk aso...

Maar verder kun je ook behoorlijke ruzies hebben, en dan een smsje sturen van weet je,je bekijkt het maar, het is uit.
Ook mogelijk bij sms-ruzies.
Maar meestal is zo'n manier van uitmaken, naja, zoals ik het iig meegemaakt heb, niet heel serieus, het wordt dan later weer uitgepraat of goedgemaakt.
De keren dat het wél serieus bedoeld is, is meestal bij een minder lange, minder serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Het is moeilijk iemand pijn te doen, zoiets zie je liever niet, kenlijk geeft die persoon nog best om je en wil hij je geen pijn doen, daarom lukte het hem niet zich erover heen te zetten en eerlijk te zijn met het gevolg dat hij je gekwetst en verdrietig ziet...
Erg goed opgemerkt. Het uitmaken via een SMS lijkt misschien op het eerste gezicht een teken van zwakte, maar hoeft dat niet noodzakelijkerwijs te zijn. Stel je de situatie voor waarin je het wél keihard, face-to-face te horen krijgt. Tranen, gillen, noem de hele rits maar op. Dat wil de uitmakende persoon je natuurlijk niet aandoen, dus stuurt hij/zij (vaker een hij) een SMSje met daarin het hoge woord. Het heeft naderhand natuurlijk wel een averechts effect, maar ik denk dat het in eerste instantie niet primair een teken van zwakte of gemachtszucht is, maar van betrokkenheid.

Wat natuurlijk niet voor iedereen geldt. Er zullen genoeg gozers zijn die gewoon geen reet om hun vriendin geven en haar niet meer dan één SMSje waar vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Erg goed opgemerkt. Het uitmaken via een SMS lijkt misschien op het eerste gezicht een teken van zwakte, maar hoeft dat niet noodzakelijkerwijs te zijn. Stel je de situatie voor waarin je het wél keihard, face-to-face te horen krijgt. Tranen, gillen, noem de hele rits maar op. Dat wil de uitmakende persoon je natuurlijk niet aandoen, dus stuurt hij/zij (vaker een hij) een SMSje met daarin het hoge woord. Het heeft naderhand natuurlijk wel een averechts effect, maar ik denk dat het in eerste instantie niet primair een teken van zwakte of gemachtszucht is, maar van betrokkenheid.
neej.....niet mee eens
Jij zegt "tranen gillen, etc, dat wil die persoon je niet aandoen", tranen en gillen is ook niet iets wat je iemand aandoet. Wat je iemand aandoet is de PIJN.
De enige die er wat "aangedaan" wordt met tranen en gillen, dat is de persoon die het uitmaakt. En die persoon heeft daar dan blijkbaar geen zin in.
Dat hoeft ook niet per se uit onverschilligheid te zijn, dat kan juist zijn omdat het niet leuk is om de pijn in de ogen van de ander te lezen, en te zien en te horen en te voelen hoeveel pijn je de ander doet.
Maar uitmaken over de sms is echt niet om de ander iets te besparen....tis echt de confrontatie vermijden, dat vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 20:32
dwerg
dwerg is offline
dan ben je heel erg zieligdan ben je zielig
Oud 19-05-2002, 21:10
Dark Angel
Dark Angel is offline
Het is denk ik eerder dat degene die het uitmaakt niet met de tranen en het gillen van de ander te maken wil hebben!

't is in mijn ogen toch wel een vorm van gemakszucht. Als je de goede momenten face-to-face kon doen, dan ook de slechte momenten. En niet van een afstandje want dan word je lekker niet met de ander z'n pijn geconfronteerd.
Oud 19-05-2002, 21:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Het is denk ik eerder dat degene die het uitmaakt niet met de tranen en het gillen van de ander te maken wil hebben!

't is in mijn ogen toch wel een vorm van gemakszucht. Als je de goede momenten face-to-face kon doen, dan ook de slechte momenten. En niet van een afstandje want dan word je lekker niet met de ander z'n pijn geconfronteerd.
Als je het zo bekijkt, maar ik denk niet dat jongens het zo bekijken, tuurlijk redelijk vaak is dat idd het geval, maar het is gewoon niet de pijn willen zien. Het doet pijn om uit te maken, je raakt iemand kwijt, je wilde niet dat het zo liep, en dan zie je ook nog hoe pijn je daar iemand mee doet. Misschien gemakszucht, maar niet met dat id...

Ik kan me herinneren dat ik het half jaar geleden ging uitmaken, ik gaf niet zo heel veel om die persoon en toch vond ik het zo ontzettend moeilijk, ik wilde niet die pijn voelen van hem kwetsen, maar omdat iedereen altijd zegt dat sms zo lullig is, heb ik mezelf uit moeten dagen het face to face te zeggen. M'n eigen gevoel moeten negeren, in bedwang moeten houden, en proberen normaal te praten tegen hem, een sms kan een scene besparen die uiteindelijk veel meer pijn zou kunnen doen...
Oud 19-05-2002, 21:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Efficiënt en goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Efficiënt en goedkoop.
... gewoon zeggen is alleen wel goedkoper... (anders zit je met inet/sms kosten )
Oud 19-05-2002, 21:59
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:

... gewoon zeggen is alleen wel goedkoper... (anders zit je met inet/sms kosten )
Verdomd, ja, nou je het zegt. Dan dus met die van je broer of zus...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:

jah das precies wat ik hierboven dus zei....
ik kom geloof ik niet meer goed uit mijn woorden ofzow
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:11
lausie
lausie is offline
heel triest weet je wat ook zo triest is ,dat een vriend van hem dat dat doet over de telefoon!!en verder nix meer zich laat horen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 11:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
lausie schreef:
heel triest weet je wat ook zo triest is ,dat een vriend van hem dat dat doet over de telefoon!!en verder nix meer zich laat horen
argumenten?
Oud 23-05-2002, 12:06
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ja ook dat maar ook zwakte en verdriet van de persoon zelf die het uitmaakt. Ik was ooit eens zo laf om het via sms uit te maken (ik heb er veel spijt van gehad en ben nadien naar die persoon toegegaan), maar dat was louter en alleen omdat ikzelf zoveel verdriet had omdat hij me (onwillig) kwetste keer op keer. Ik wou gewoon niet geconfronteerd worden met hem, zijn stem horen of hem zien zou me toen zo onzeker en verdrietig hebben gemaakt, zodanig dat ik de makkelijkste weg gekozen had, en dat via sms. (Ook deed ik dat omdat ik dacht dat het hem misschien toch niet veel kon schelen of het nu uit was of niet, maar daarin had ik me toch wel vergist.)
Oud 23-05-2002, 12:14
Tox
Tox is offline
Citaat:
piedie schreef:
geef zijn nummer maar kunnen we allemaal smsén hoe triest hij is
Oud 23-05-2002, 12:20
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tox schreef:

geef zijn nummer maar kunnen we allemaal smsén hoe triest hij is
Triest? Misschien heeft hij zelf het er ook moeilijk mee. Zeggen dat het laf, zielig of triest is, is iets zeggen zonder na te denken, lees maar eens mijn vorige reply.
Oud 23-05-2002, 12:47
Tox
Tox is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Triest? Misschien heeft hij zelf het er ook moeilijk mee. Zeggen dat het laf, zielig of triest is, is iets zeggen zonder na te denken, lees maar eens mijn vorige reply.
ja oke de situatie dat de ander je iets lullig flikt geeft je wel het recht om het via een smsje uit te maken. Maar als je gewoon het uitmaakt omdat je iemand niet meer leuk vind dan nie dan blijk ik het zwak en triest vinden.
Oud 23-05-2002, 19:40
cerys
cerys is offline
ik heb t ook eens gedaan via icq, maar goed, twas een week aan en ik was echt niet verliefd op m, hij dus blijkbaar wel op mij maarja, ik was 13, hij kon niet van me verwachten dat ik iets serieus verwachtte
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten