Advertentie | |
|
![]() |
|
idd wel heel laag ennuh mannen doen jullie dat allemaal offe zijn alleen de meiden zo dapper?????? (ben 2e gast die hierop reageert nl.) ken wel meerdere meiden die zoiets doen maar er daarna flink spijt van hebben
![]() ![]() ![]() kuzzies aan mijn lover Corine (K)(K)(K) (L) u Blessed Be, Outdated Spirit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tsja je hebt ook jongens die het helemáál niet uit durven maken, maar ineens gaan negeren....na 5 maanden ![]() Hoe ongelooflijk triest ben je dán..? some people... ![]() |
![]() |
|
Het is moeilijk iemand pijn te doen, zoiets zie je liever niet, kenlijk geeft die persoon nog best om je en wil hij je geen pijn doen, daarom lukte het hem niet zich erover heen te zetten en eerlijk te zijn met het gevolg dat hij je gekwetst en verdrietig ziet...
|
Verwijderd
|
als het aan kan via sms, kan het ook uit. Veel mensen zijn tegenwoordig wel aan het flirten over sms voor ze iets met elkaar krijgen. Dat vind ik allemaal prima, maar vice versa kan het dan ook imo.
Ik denk niet dat het echt uitmaakt hoe je gedumpt wordt. Het blijft dumpen. Via sms zou ik het ook liever niet hebben, maar ik word liever gedumpt over de telefoon dan dat ik voor iemand sta. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel, stel je hebt aardig lang een relatie. Dan vind ik het wel zo respectvol om het na een heel lang, serieus gesprek uit te maken. Dat kan idd ook over de telefoon zijn, maar toch beter in irl, dan kun je diegene nl nog ff in de ogen kijken. Dus als je het erg lang hebt en je krijgt zeg maar ineens een droog smsje van "het is uit" dan vind ik dat behoorlijk aso... Maar verder kun je ook behoorlijke ruzies hebben, en dan een smsje sturen van weet je,je bekijkt het maar, het is uit. Ook mogelijk bij sms-ruzies. Maar meestal is zo'n manier van uitmaken, naja, zoals ik het iig meegemaakt heb, niet heel serieus, het wordt dan later weer uitgepraat of goedgemaakt. De keren dat het wél serieus bedoeld is, is meestal bij een minder lange, minder serieuze relatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat natuurlijk niet voor iedereen geldt. Er zullen genoeg gozers zijn die gewoon geen reet om hun vriendin geven en haar niet meer dan één SMSje waar vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij zegt "tranen gillen, etc, dat wil die persoon je niet aandoen", tranen en gillen is ook niet iets wat je iemand aandoet. Wat je iemand aandoet is de PIJN. De enige die er wat "aangedaan" wordt met tranen en gillen, dat is de persoon die het uitmaakt. En die persoon heeft daar dan blijkbaar geen zin in. Dat hoeft ook niet per se uit onverschilligheid te zijn, dat kan juist zijn omdat het niet leuk is om de pijn in de ogen van de ander te lezen, en te zien en te horen en te voelen hoeveel pijn je de ander doet. Maar uitmaken over de sms is echt niet om de ander iets te besparen....tis echt de confrontatie vermijden, dat vind ik. |
![]() |
|
Het is denk ik eerder dat degene die het uitmaakt niet met de tranen en het gillen van de ander te maken wil hebben!
't is in mijn ogen toch wel een vorm van gemakszucht. Als je de goede momenten face-to-face kon doen, dan ook de slechte momenten. En niet van een afstandje want dan word je lekker niet met de ander z'n pijn geconfronteerd.
||
Citaat:
Ik kan me herinneren dat ik het half jaar geleden ging uitmaken, ik gaf niet zo heel veel om die persoon en toch vond ik het zo ontzettend moeilijk, ik wilde niet die pijn voelen van hem kwetsen, maar omdat iedereen altijd zegt dat sms zo lullig is, heb ik mezelf uit moeten dagen het face to face te zeggen. M'n eigen gevoel moeten negeren, in bedwang moeten houden, en proberen normaal te praten tegen hem, een sms kan een scene besparen die uiteindelijk veel meer pijn zou kunnen doen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom geloof ik niet meer goed uit mijn woorden ofzow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij??? somebody... | 38 | 03-04-2013 14:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kan je HEM nou ontkennen!!!!!! IGRA | 15 | 25-07-2004 06:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij / hoe zou je reageren? Gothic | 27 | 25-09-2003 22:05 | |
Psychologie |
eens/oneens en hoe ervaar je het zelf? elledc | 13 | 25-03-2003 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou ~LiEf MeisJuh~ | 10 | 03-09-2002 12:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe kan je LITTLE GIRLL | 10 | 06-04-2002 16:39 |