Zo, heb weer een nieuw verhaal.. en deze gaat helemaal serieus worden

Ik wil deze echt graag perfect hebben en ben dus ook bereid om zelf een wat stukjes goed na te lezen.. en misschien aan het eind van een paar stukken of het hele verhaal alles opnieuw schrijven.. Zouden jullie plz heel kritisch willen lezen? Maar niet té lullig reageren he
Versuft staar ik naar het plafond. Het liefst val ik nu in slaap, maar mijn ouders komen me zo halen en dan mag ik weer gezellig een weekend bij oma slapen. Het is niet dat ik het daar niet leuk vind, maar het is niks voor mij. Het enige dat ik daar doe is spelletjes spelen met mijn oma en samen naar de tv kijken. Dingen die ik vroeger graag deed. Nu heb ik meer behoefte aan rondhangen in de buurt en uitgaan. Maar dat durf ik mijn ouders en mijn oma niet te vertellen, ze doen zo hun best om mij te beschermen. Ik zit ook op een hele kleine school, waar goed op de leerlingen gelet kan worden. Dat wilden mijn ouders. Ik wil het liefst naar een gewone middelbare school, waar meer mensen op zitten. Bij mij op school zitten wel leuke mensen, maar ze zijn zo rustig en allemaal luisteren ze netjes naar hun ouders. Ik dus ook. Zuchtend draai ik me op mijn zij.
"Chloë! Kom je?" wordt er van onder de trap geroepen. Ik sta op, pak mijn tas van de grond en gooi hem over mijn schouder. Met een snelle blik kijk ik even in de spiegel, controleer of mijn haar helemaal goed zit en loop dan mijn kamer uit. "Wat zie je er mooi uit," zegt mijn moeder trots. Ik glimlach flauwtjes en loop de trap af. Mijn moeder steekt haar arm in de mijne en samen gaan we de deur uit. Mijn vader staat er al met de auto, onze nieuwe Mercedes. Ik schuif in de auto, naast mijn zus, die er al in zit. Zij gaat vanavond bij haar vriend slapen, maar zij is ook al ouder dan ik en haar vriend is een zoon van rijke ouders. Mijn vader start de auto en rustig gaan we op weg.