Denk je na een maand verkering dan al meteen aan kinderen? Da's wel erg snel hoor. Ookal is hij al 24, als hij een relatie met een meisje van z'n eigen leeftijd zou hebben dan zou ik het ook al vaag vinden als hij er na een maand al over begon.
Okee, even vragen kan geen kwaad natuurlijk, je mag het er best over hebben. Als hij maar niet van je verwacht dat je nu al serieuze plannen met hem gaat maken.. ofzo.
Bedenk wanneer jij graag kinderen wilt, maar dan los van zijn leeftijd. Gewoon hoe jij persoonlijk je toekomst ziet, zonder er meteen rekening mee te houden dat je vriend anders zo oud is, enz. Bedenk er ook bij wanneer jij geestelijk klaar bent om kinderen te krijgen. Het is toch wel belangrijk om wat levenservaring te hebben voordat je kinderen neemt denk ik.
En je hoeft je niet vast te pinnen op wat je nu denkt of zegt. Misschien denk je nu "als ik 20 ben" en als je eenmaal 20 bent kom je er misschien wel achter dat je er nog helemaal niet aan toe bent en er nog helemaal geen zin in hebt. Dat geeft helemaal niks.