Oud 25-03-2002, 16:58
Mond_1
Mond_1 is offline
Ik vind een jonguh leuk
en hij zei dat hij mij ook leuk vind/vond
dan zegt ie dat ie met me wil zoenen ( over msn )een tijdje geleden wou er een jongen met me zoenen aleen om het zoennen zeg maar ... beetje vaag... maar ik vroeg zo aan me ex zo van jah je wil me toch nie zoenen alleen om te zoenen enzow...?? misschien had ik et beter niet kunnen vraguh.. maar ik MOEST et gewoon zker weten ( heb namelijk nog nooit gezoend.. )nouw hij werd beetje pisst maar zei zo neej natuurlijk niet
maar paar dagen later ook weer over msn zei ik zo houw je echt echt van me..? want op de een of andere manier kwam et gesprek daarop dus hij begint zo te lachuh... en zegt zo
ik houw van je
als van vrienden
meer niet..
ik d8 echt zo van wat is dit nouw weer...
ik weet nouw echt nie wat ik moet denken hoor

plz HELP
Oud 25-03-2002, 17:22
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Misschien is het eens iets anders om gewoon met een jongen te zoenen, want eigenlijk stelt dat niet zo veel voor, ik zoen ook wel met iemand terwijl ik daar niks mee wil.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:25
Mond_1
Mond_1 is offline
mjah..
najah die ene jongen die me toen wou zoenen om alleen te zoenen wou me zoenen om me te "ontgroenen"

hmmz klinkt vaag..

[Dit bericht is aangepast door Mond_1 (25-03-2002).]
Oud 25-03-2002, 17:32
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat jij moet denken , volgens mij, is wat jij wilt? Wil jij zoenen om maar te zoenen? Neen toch, of wel?
Wij jij "ontgroent" worden door iemand waarmee je 1 keertje gaat zoenen, en dan misschien wel nooit meer? Lijk het je niet leuker om te wachten tot je een leuke jongen tegen komt die met jou "iets" wilt, en die bij je blijft (of toch voor een tijdje) waardoor je later kan zeggen: "Mijn eerste kus dat was met mijn eerste (?) vriendje."

Wat die jongen nu eigenlijk wilt weet ik ook natuurlijk niet. Maar hij zegt blijkbaar zelf "ik hou van je, als van vrienden" dus hij wilt niets met je. Gewoon een vriendschapsrelatie, maar niet meer.
Dergelijke vriendschapsrelatie's zijn ook heel belangrijk in je leven. En verpest die dan niet door te zoenen alleen maar om te zoenen.

Citaat:
vrijgezel16d schreef:
Misschien is het eens iets anders om gewoon met een jongen te zoenen, want eigenlijk stelt dat niet zo veel voor, ik zoen ook wel met iemand terwijl ik daar niks mee wil.
Dit vind ik persoonlijk triest.
Oud 25-03-2002, 17:33
*Marieke*
*Marieke* is offline
Gewoon lust dus... Dat bedoelt ie denk ik!
Jongens zijn vaag
Oud 25-03-2002, 17:38
Mond_1
Mond_1 is offline
ik wil idd "ontgroend" worden door iemand die "langer" bij me blijft dan voor ff 1 x

en idd JONGENS ZIJN VAAG maar zeggen ze dat ook niet over meiden??
Oud 25-03-2002, 19:59
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Wat jij moet denken , volgens mij, is wat jij wilt? Wil jij zoenen om maar te zoenen? Neen toch, of wel?
Wij jij "ontgroent" worden door iemand waarmee je 1 keertje gaat zoenen, en dan misschien wel nooit meer? Lijk het je niet leuker om te wachten tot je een leuke jongen tegen komt die met jou "iets" wilt, en die bij je blijft (of toch voor een tijdje) waardoor je later kan zeggen: "Mijn eerste kus dat was met mijn eerste (?) vriendje."

Wat die jongen nu eigenlijk wilt weet ik ook natuurlijk niet. Maar hij zegt blijkbaar zelf "ik hou van je, als van vrienden" dus hij wilt niets met je. Gewoon een vriendschapsrelatie, maar niet meer.
Dergelijke vriendschapsrelatie's zijn ook heel belangrijk in je leven. En verpest die dan niet door te zoenen alleen maar om te zoenen.

Dit vind ik persoonlijk triest.
Bedankt, ben tenminste eerlijk.

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten