Van mij mag je gerust met Google zoeken hoor
Ik kan alleen niet goed omgaan met mensen die geen moeite doen en toch maar al te graag muziek downloaden, filmjes downloaden en op dvd branden, psx-games kopiëren, ...
PSX-games kopiëren is echt geen onbesproken onderwerp, met een uitgebreide zoekterm krijg je al gauw 3 miljoen resultaten enkel op Google. In het Nederlands alleen zijn er al 100 000 resultaten! Zeg me nu niet dat je gezocht hebt, want dat heb je niet. Zeg me nu niet dat dat niet genoeg informatie is, want die krijg je niet snel verwerkt. Wat ik wel kan zeggen is dat de eerste resultaten zeker niet onbenullig zijn, dus echt veel werk had je hier niet aan!
Offtopic: Beschouw mij als een moraalridder, maar dat ben ik echt niet; ik doe zelf ook dingen die legaal gezien niet mogen, maar ik probeer en als ik me suf geprobeerd heb, lukt het meestal en anders vraag ik hulp. Als je direct hulp vraagt, is het voor mij een teken dat het niet echt nodig is, dus is het voor mij ook niet nodig je te helpen. Er gaat echt niet altijd iemand zijn die je handje vasthoudt en alles voor je gaat doen...