Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik weet hoe je je voelt.
ik heb het ook een keer mee gemaakt maar in mijn geval voelde hij meer voor iemand anders. maar je moet het gewoon laten gaan en zien wat er verder komt. zijn nog genoeg leuke mensen waar je net zo gek op kunt worden!
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou van de brug springen, want tja, het is een reden voor zelfmoord he.
2. If you just got out of a bad relationship and you feel like things are never going to get better; you're right. Everyone knows that suicide is the only option, stop procrastinating. Look on the bright side, at least your ex will feel guilty for a couple of minutes--but don't count on it. © Maddox - www.thebestpageintheuniverse.com |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Meisjes zijn pas kut... liefde is kut..... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
naja, sommigen vallen nog een klein beetje mee. en liefde is idd vaak ook kut
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het idd zwaar klote om teleurgesteld te worden in je gevoelens. Maar ik vind wel de manier waarop ze het mailtje schrijft dat ze wel enigsinds rekening met jou houdt, en dan mag je wel blij zijn dat het niet zo'n bitch is die zegt van nee je bent niet lekker dus ik moet je niet.
Ze had het op een veel ergere manier kunnen doen, maar het blijft gewoon kut!(als ik dan toch lichaamsdelen mag slingeren)
|
![]() |
Ze zal waarschijnlijk niet veel ouder zijn dan 16?
Dan is zo'n email nog niet zo bewonderenswaardig, integendeel, de moeite niet je kop eraan te breken. Laf van haar om dit via deze weg te doen maar daar kan jij helaas niets aan doen. Behalve haar laten weten dat ze dit tenminste recht in je gezicht had kunnen zeggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uhu toen ik 15 enz was stuurde ik ook die onzin berichten
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
M'n leven is kut! HandDoek | 31 | 12-09-2008 16:26 | |
De Kantine |
het leven JuvDel | 9 | 02-10-2003 13:39 | |
Seksualiteit |
maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan Verwijderd | 296 | 21-09-2003 19:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
god is een klootzak het leven is kut soapenis | 16 | 20-08-2003 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is klote MUBA | 1 | 20-01-2003 13:50 | |
Muziek |
kutter de kut ikzoekmies | 2 | 24-08-2002 23:18 |