|
|
|
|
Mogen voor 2.50 excl verzendkosten per stuk weg.
Foto 1 Foto 2 Truitje met poesjes Merk: - Gekocht bij Orsay Maat: L, maar past hooguit een 40 (heel misschien een 42) Shirtje met een dansend meisje Merk: - Gekocht bij Orsay Maat: L, maar past hooguit een 40 (heel misschien een 42) Foto 2 Lila top. Merk: De Ville Maat: M (De maat staat er niet in dus het is een gok.) Foto Fishbone topjes 1 paars en 1 donkerblauw topje Merk: Fishbone Maat: M (maar valt klein uit, ik denk eerder een S) Foto 1 Foto 2 Boeddha truitje Maat: 164 Foto 1 Foto 2 Truitje met paarse engel/duiveltje figuurtjes Merk: - Gekocht bij Orsay Maat: L, maar past hooguit een 40 (heel misschien een 42) Shirtje met rolstoel Maat: Staat er niet in, maar past een maat 40 Foto 1 Foto 2 shirtje met een roze engeltje met een steentje. Merk: - Gekocht bij Orsay Maat: L, maar past hooguit een 40 (heel misschien een 42) Foto Fishbone truitje Merk: Fishbone Maat: M, maar valt klein uit, eerder een S denk ik. Foto 1 Foto 2 Geruit shirtje met drukknoopjes Merk: H&M Maat: 40 Foto 1 Foto 2 Morbid Angel Girly Maat: M/L Wit en roze gestreept shirtje Merk: H&M Maat: L Foto 2 Nutty Tart truitje Merk: Scoop Clothing Maat : Staat er niet in. Een S denk ik, misschien M. Maar 1x gedragen. Foto 1 Foto 2 Truitje met print - Grijs/zwart "I'm one of those bad things that happen to good people" Merk: T-shirts for women who take no crap Maat: One size. S/M Foto Lichtroze shirtje met print "I can't resist... Temptation" Print is wat grijzig. Merk: Scoop Clothing Maat: Staat er niet in. Klein, een S denk ik. Truitje met print - Blauw/zwart "We could mate... But then I'd have to kill you" Beetje pluizig. Maat: Staat er niet in. S/M Foto Truitje met 3/4e mouwen. Merk: Dubbster (H&M) Maat: 164 Foto Blouse met 3/4e mouwen. Maat 44 Foto Bruin shirtje met lange mouwen Merk: Sutherland Woman Maat: M Foto Paars/roze gestreept truitje. Merk: NGN (V&D) Maat: 176/182 Foto Groenblauw truitje met print Maat: S/M Paars/blauw Rock Queen truitje Maat: 164/170 Foto Netblouse Merk: Clockhouse Maat: S Foto Truitje met print Merk: Yes or No Maat: M
Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 17:29. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is een meisjesshirt
|
|
||
|
Citaat:
![]() Van oksel tot oksel: 82 cm (iets lager dan dat maak je hem vast) Ongeveer ter hoogte van je schouderbladen: 71 cm (op die hoogte maak je hem ook vast) Onderlangs: 90 cm (maar daar zit ie los) Dat zijn de afmetingen van het truitje zelf, je maakt het aan de achterkant dicht op 2 plekken met touwtjes, dus hij past ook breder.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik PM je morgenavond nog wel ff over de verzendkosten enzo
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik PM je even.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het ff opgemeten: Onderlangs is ie 82cm Op okselhoogte 92cm (iets meer, want op die hoogte zit de v-hals al en staat ie een stukje open) En hij is rekbaar
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|