Oud 18-11-2004, 10:18
RanC
RanC is offline
Misschien een idee om ze af te schaffen? Ze zorgen voor problemen*, neemt mogelijk veel serverruimte in gebruik (of niet natuurlijk, maar ik weet niet of ze los elkaar staan ja of nee), en geen hond die er naar kijkt.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die er gebruik van maken, maar die zouden ook een look2me, cu2, etc. kunnen aanmaken en de link daar naartoe in hun sig zetten. Of gewoon de 184573 fototopic's volspammen met hun foto's.

't Is maar een idee.

*: Maar dat geval gaan we hier niet bespreken, dat gebeurt al in legio andere topics.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2004, 10:35
Koen
Koen is offline
Tuurlijk. Fotoboek zorgt maar voor 10.000 hits per dag. Wat je 'geen hond kijkt er naar' noemt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Koen schreef op 18-11-2004 @ 11:35 :
Tuurlijk. Fotoboek zorgt maar voor 10.000 hits per dag. Wat je 'geen hond kijkt er naar' noemt.
T'is in eerste instantie toch ook voor mensen bedoelt en niet voor honden?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:25
Jolt
Jolt is offline
cu2 en thats me zijn wel een stuk trager dan een fotoboek, ik zelf neem mij de moeite niet om hem intevullen vind ik maar saai.

Maar dan heb ik liever hier zo een snel fotoboek dan zo een gare thats me/cu2, etc.
Oud 18-11-2004, 11:41
foefighter
foefighter is offline
dat slaat echt helemaal nergens op
we schaffen jou ook maar af omdat je voor teveel serverload zorgt
Oud 18-11-2004, 12:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Voor zoveel problemen zorgt het Fotoboek nou ook weer niet, zover ik weet.
Oud 18-11-2004, 12:44
Jon
Jon is offline
Voor zover ik weet ook niet. Enige probleem zou kunnen zijn extra dataverkeer die de plaatjes genereren, maar dat loopt allemaal nog binnen de perken.
Oud 18-11-2004, 14:30
Verwijderd
Ik vind het fotoboek een goed idee en het ziet er heel mooi uit, plus dat het voor mij ook een functie heeft, af en toe kan ik dan even kijken hoe diegene er dan ook alweer uitziet. Jammer dat niet iedereen een fotoboek heeft.

En ik vind het tienduizend keer handiger en mooier dan cu2.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-11-2004 @ 15:30 :
Ik vind het fotoboek een goed idee en het ziet er heel mooi uit, plus dat het voor mij ook een functie heeft, af en toe kan ik dan even kijken hoe diegene er dan ook alweer uitziet. Jammer dat niet iedereen een fotoboek heeft.

En ik vind het tienduizend keer handiger en mooier dan cu2.
vind ik ook. Fotoboek is gewoon ontzettend handig, je load de foto's makkelijk up en je hebt duidelijke profiel informatie. Daarnaast vind ik de reacties goed overzichtelijk en makkelijk te plaatsen. Bij Cu2 heb je dat bijvoorbeeld niet.
De extra dingen als toppost, verjaardagen etc vind ik gewoon leuk en handig.
Nee lekker houden, doodzonde om ons mooie fotoboek af te schaffen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 18-11-2004 @ 11:18 :
Misschien een idee om ze af te schaffen? Ze zorgen voor problemen*, neemt mogelijk veel serverruimte in gebruik (of niet natuurlijk, maar ik weet niet of ze los elkaar staan ja of nee), en geen hond die er naar kijkt.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die er gebruik van maken, maar die zouden ook een look2me, cu2, etc. kunnen aanmaken en de link daar naartoe in hun sig zetten. Of gewoon de 184573 fototopic's volspammen met hun foto's.

't Is maar een idee.

*: Maar dat geval gaan we hier niet bespreken, dat gebeurt al in legio andere topics.
Wat intereseert jou nou die schijfruimte, en denk je echt dat dat zoveel is?
Echt niet hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 15:25
Koen
Koen is offline
Citaat:
********** schreef op 18-11-2004 @ 16:17 :
Wat intereseert jou nou die schijfruimte, en denk je echt dat dat zoveel is?
Echt niet hoor...
860MB om precies te zijn. Met nog een gig of 50 te gaan zal dát Jon's grootste probleem wel niet zijn. Dataverkeer is misschien een grotere issue, maar zoals Jon al noemt valt dat nog niet echt buiten de perken en zodra dat wel gebeurd kunnen we misschien iets met een banner oid gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 18:37
Verwijderd
RanC je lult uit je nek.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 19:26
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het fotoboek best leuk, om heel eerlijk te zijn. Ik ben al 4 bekenden tegengekomen op deze manier en het is ook wel leuk om sowieso te zien met wie je nou eigenlijk aan het chatten bent.

En als het je niet interesseert, maak je geen fotoboek aan.

Is het eigenlijk al zo dat je er niet op kunt als je je er niet aangemeld hebt? Want dat vond ik toen eigenlijk wel een goed idee.
Oud 18-11-2004, 21:52
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-11-2004 @ 20:26 :
Is het eigenlijk al zo dat je er niet op kunt als je je er niet aangemeld hebt? Want dat vond ik toen eigenlijk wel een goed idee.
Je kunt wel instellen dat je fotoboek alleen zichtbaar is voor mensen met een fotoboek.
Oud 19-11-2004, 09:06
WolterB
WolterB is offline
Ik vind t juist een handig idee
Toen het fotoboek gemaakt werd, was ik ook één van de eerste die er eentje maakte en heb m in die tijd nooit offline gehad.
En het fotoboek biedt vele meer functionaliteit dan alleen de foto's. Er staan ook toppostlijsten, nickchanges, enz. in weergegeven. Juist het fotoboek maakt het forum wat persoonlijker.
Verder staat t fotoboek al maandenlang in de top 10 van aangemaledde sites bij Nedstad van alle sites van de wereld, dus dat punt van weinig bezoekers zwets je echt over.
Oud 19-11-2004, 17:28
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het een slecht idee. Het fotoboek is gewoon leuk omdat het het wat persoonlijker maakt. En helemaal voor de mensen die vaak posten in een bepaald forum en discussies met elkaar voeren. Want je kan zien met wie je aan het forumen bent. Verder staat het (voor zover ik weet) los van het forum zelf en "mis"je niet heel veel wat betreft het forum als je het niet gebruikt

Bovendien zit ik eigenlijk niet echt te wachten op 184573 fototopic's volgespammed met foto's. Dat heeft eigenlijk niet echt iets te maken met het subforum zelf. En als je dat leuker vind dan het fotoboek dan ga je dat toch doen. Dan weet je in elk geval zeker dat je gezien word maar of het na 2 weken nog leuk gevonden word betwijfel ik.

Verder vind ik je vergelijking met cu2 en look2me niet echt terecht. Het fotoboek werkt veel makkelijker dan dat ^ soort sites. En het is ook nog eens een stuk overzichtelijker. Je kunt er mischien iets minder kwijt maar veel meer heb je ook eigenlijk niet nodig. Daarentegen kan je er wel meer mee. En mischien herken je nog wel iemand ook .
Oud 22-11-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 18-11-2004 @ 11:18 :
Natuurlijk zullen er mensen zijn die er gebruik van maken, maar die zouden ook een look2me, cu2, etc. kunnen aanmaken en de link daar naartoe in hun sig zetten.
Haha, grappenmaker Een fotoboek is vele malen stijlvoller dan een breezah-cu2.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Je hebt je zin voor al minstens 1 dag RanC
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 18-11-2004 @ 12:22 :
T'is in eerste instantie toch ook voor mensen bedoelt en niet voor honden?
omgsofunny.

Volgens mij is het fotoboek bijna even druk als t forum
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:59
11568
11568 is offline
Zou wel zonde zijn ja, bij een beetje interessante post kijk ik altijd wel even wat voor hoofd daar achter zit.

Misschien zelf ook maar een aan maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten