Oud 17-11-2004, 23:44
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hallo,

Ik snap nix meer van jongens. Misschien dat iemand mij wat verduidelijking kan geven.

Ik heb twee jaar lang samengewerkt met echt een superleuke jonge. We konden het echt supergoed met elkaar vinden. Echt maatjes, altijd lachen, konden elkaar alles zeggen. Ik werd alleen verliefd...

We zijn een keer samen uitgeweest, toen is ie bij mij blijven slapen (in hetzelfde bed) toen heb ik het hem verteld. Nou het was niet wederzijds, maar hij vond me verder een superleuke meid bla bla bla. Ik: oooh dus je ligt met al je collega's in bed? Nee natuurlijk niet, bla bla bla. Nou verder is het daarna wel nog altijd leuk enzo gebleven. Het is altijd zo gezellig samen.

Maarja nu is ie pas ergens anders gaan werken, want zijn contract liep af.. Echt kut!!! Hij vond het ook heel jammer. Maarja ik zei al tegen hem, dan spreek ik je helemaal nooit meer. Want normaal gesproken zagen we elkaar iedere week op het werk, en af en toe smsen. Dus hij zo nee we gaan zeker nog wel es stappen enzo.

Nou nu hoor ik dus amper wat van m. Had m laatst gebeld voor zijn verjaardag en toen was het weer als vanouds, half uur met m aan de telefoon gehangen. En tja dan denk ik, jij zal ook nooit es bellen ofzo.. Is dat gewoon niet jongens eigen ofzo?

En waar sta ik bij hem, ik was meer als gewoon een collega, maarja blijkbaar ook geen vriendin...want ja die bel je normaal ook wel es

Wat is het nou??

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2004, 23:46
Verwijderd
Hij vindt je heel leuk als hij bij je is, maar blijkbaar heeft hij niet de behoefte om contact met je op te nemen als hij niet bij je is. Dat wil dus zeggen dat zijn leven voor het overige boeiend genoeg is. Niet zo moeilijk toch?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 23:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-11-2004 @ 00:46 :
Hij vindt je heel leuk als hij bij je is, maar blijkbaar heeft hij niet de behoefte om contact met je op te nemen als hij niet bij je is. Dat wil dus zeggen dat zijn leven voor het overige boeiend genoeg is. Niet zo moeilijk toch?
Oud 18-11-2004, 08:12
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 09:05
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
hij heeft wel een eigen leven
Oud 18-11-2004, 10:19
Maurice
Maurice is offline
hij is niet verliefd en jij wil(de) teveel van 'm.
Oud 18-11-2004, 10:21
ilse
ilse is offline
hij vindt het leuk als je bij hem bent maar hoeft je niet zo vaak te zien. gewoon af en toe, en als jij tijd maakt. slechte "vriendschap". je moet niet zoveel van hem verwachten, want voor hem hoeft het dus niet zo.
Oud 18-11-2004, 10:25
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
in de regel houden jongens niet van bellen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 10:27
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 18-11-2004 @ 11:25 :
in de regel houden jongens niet van bellen
Tenzij zei belt dan is het wel goed.
Bij mij dan (anders kost het mij geld )

Maar hij vind je gewoon een aardige meid waar hij goed mee kan opschieten. Niets meer. En dat contact....durf ik zo even niet te zeggen.
Oud 18-11-2004, 10:29
RanC
RanC is offline
Citaat:
nare man is een wijze nare man.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 11:02
bracelance
bracelance is offline
hij vindt jou wel leuk en aardig enzo maar heeft niet de drang om je in zijn leven erbij te betrekken. ongeveer hetzelfde als nare man dus
Oud 18-11-2004, 22:31
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 18-11-2004 @ 00:44 :
En tja dan denk ik, jij zal ook nooit es bellen ofzo.. Is dat gewoon niet jongens eigen ofzo
Misschien een stomme vraag, maar waarom gaat iedereen er altijd vanuit dat de ander belt...? Je kan toch ook gewoon zelf bellen?

En als je elkaar eerst altijd alleen op het werk zag, kun je toch ook niet verwachten dat je ineens heel veel met elkaar gaat bellen? Gewoon af en toe contact, wat van 2 kanten komt lijkt me En vraag hem anders eens of ie gezellig met je gaat stappen als je dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 22:46
redbloodedwoman
Heey,

Ik bel hem juist! Maar tis ook weer niet zo dat hij me niet in zijn leven wil hebben. Want we hebben afgesproken binnenkort samen te gaan stappen. We gaan nog een keer met alle collega's uit eten. Verder belde hij vandaag nog haha, om te bedanken voor een cadeautje wat ik samen met nog wat collega's had gegeven. Dus hij belt wel, maar zeg maar meestal niet spontaan. Ik vraag me af of hij dat wel es gaat doen. Of zit dat gewoon niet zo in jongens?

Maarja eerst konden we het ook goed vinden, dus dat hij me niet meer in mijn leven wil hebben...is ook weer niet zo. Mijn leven is zo ook boeiend genoeg. Maar vind het wel leuk als ik hem spreek, en hij is ook altijd superenthousiast als hij mij spreekt. Dan is het echt supergezellig, lachen, geen moment stilte. Maarja wat moet je daar nou mee? Ik bedoel hij heeft me wel altijd redelijk wat aandacht gegeven, blijven slapen etc. En altijd hele zaterdagen met elkaar gestaan (houdt in veeeeeeel kletsen) Dus we kennen elkaar ook supergoed.

Maarja jullie denken dus dat hij het wel leuk vind als ik m spreek maar verder niet?

Stiekem hoop ik dat het gewoon niet zijn ding is om steeds te bellen enzo, kan dat niet? Want hij wil wel graag nog iets afspreken enzo.

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 22:49
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 18-11-2004 @ 23:46 :
Heey,

Ik bel hem juist! Maar tis ook weer niet zo dat hij me niet in zijn leven wil hebben. Want we hebben afgesproken binnenkort samen te gaan stappen. We gaan nog een keer met alle collega's uit eten. Verder belde hij vandaag nog haha, om te bedanken voor een cadeautje wat ik samen met nog wat collega's had gegeven. Dus hij belt wel, maar zeg maar meestal niet spontaan. Ik vraag me af of hij dat wel es gaat doen. Of zit dat gewoon niet zo in jongens?

Maarja eerst konden we het ook goed vinden, dus dat hij me niet meer in mijn leven wil hebben...is ook weer niet zo. Mijn leven is zo ook boeiend genoeg. Maar vind het wel leuk als ik hem spreek, en hij is ook altijd superenthousiast als hij mij spreekt. Dan is het echt supergezellig, lachen, geen moment stilte. Maarja wat moet je daar nou mee? Ik bedoel hij heeft me wel altijd redelijk wat aandacht gegeven, blijven slapen etc. En altijd hele zaterdagen met elkaar gestaan (houdt in veeeeeeel kletsen) Dus we kennen elkaar ook supergoed.

Maarja jullie denken dus dat hij het wel leuk vind als ik m spreek maar verder niet?

Stiekem hoop ik dat het gewoon niet zijn ding is om steeds te bellen enzo, kan dat niet? Want hij wil wel graag nog iets afspreken enzo.

xxx
Hij vind je leuk als een gewone vriendin, een maatje wat je al zegt. Haal je vooral niks in je hoofd over meer.
Oud 18-11-2004, 22:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Tenzij zei belt dan is het wel goed.
precies, jongens zijn niet zo vaag
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 23:56
matti
matti is offline
Dat kan echt van alles zijn. sommige scenario's zijn hier boven al genoemd. We kunnen hier wel met zijn alle gaan raden maar uiteindelijk is er maar 1 iemand die het antwoord weet en dat is hij, leg hem uit dat je niet goed weet hoe jullie verhouding nu is en dat je graag wat verduidelijking wil.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 02:23
Mark
Mark is offline
give it up
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 09:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
Iemand die het begrijpt.
Oud 19-11-2004, 09:17
elledc
elledc is offline
1 jongen is vaag en daarom zijn alle jongens vaag?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 13:33
gurl19
gurl19 is offline
ksnap het probleem nie.. jullie hebben nog contact!! wees blij met wat je hebt!! spreek gwoon een x af, bel is een keer... Je kunt tog gwoon zo doorgaan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:13
redbloodedwoman
Hey,

Het verhaal heeft een hele andere wending gekregen!!!

Ik was hem vrijdag en zaterdag in de stad tijdens het stappen tegengekomen. Hele tijd gezellig gepraat. Inmiddels weten trouwens ook al zijn vrienden dat ik hem leuk vind, want die waren de hele tijd zo aan het hinten. Maar goed. Op het einde vroeg een vriend van hem of we mee gingen naar een andere vriend toe, afterparty. Nou prima, ik en mijn vriendin mee. Daar aangekomen was hij ook. Heel gezellig.

Toen wou mijn vriendin naar huis. We moeten normaal 10 km nog terugfietsen. Dus hij zo, ga je nog terugfietsen. Ik zo jaja, hij weer je kunt ook bij mij blijven slapen. Dit zei hij hierna nog een paar keer. Maarja dacht wil ook niet zo wanhopig toehappen haha. Dus ik beetje omheen gedraaid, maar uiteindelijk ben ik met hem mee gegaan en mijn vriendin kon heel goedkoop met een taxi die iemand anders haar betaalde. Dus dat was ook geen probleem meer.

Eenmaal thuis aangekomen zijn we maar naar zijn slaapkamer gegaan. Toen ik in bed lag, kwam hij naast me liggen, en toen begon hij me te zoenen ! Geweldig was het haha. Hele nacht geknuffeld en gezoend enzo. Nouja toen vroeg ik hem uiteindelijk waarom hij me nooit eerder had gezoend. De reden daarvoor was dus omdat hij altijd mijn collega was geweest, hij was assistent-manager. Maar aangezien hij nu niet meer met mij werkt kon het zeg maar. Ik zo oh dus je hebt wel vaker gehad van mmm ik wil wel met haar zoenen? Hij zo ja zeker, vaak zat dacht ik, waarom doe ik het niet gewoon. Maar ik had zoiets van ja het mag niet.

Dus dit is allemaal heel positief. Maarja wat denken jullie dan dat hij nu van mij wil?

Ik weet dat hij geen relatie wil, maar dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon af en toe afspreken, zoenen enzo. Ik wil hem heel graag smsen, maar iedereen zegt dat ik beter kan wachten.

Wat denken jullie, zal ik nog es met m zoenen. Wat wil hij nu. Was het voor hem iets eenmaligs? Wat...

xxx
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:21
Verwijderd
En dan zijn jongens vaag -_-'
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:28
gurl19
gurl19 is offline
kzou nie gelijk zondags gaan smsen.. ma nu kun je wel een x smsen dat je het heel leuk vond ofzo! en dat je hoopt dat je hem gauw een x weer ziet.. lekker algemeen blijven
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 23-11-2004 @ 19:13 :

Wat denken jullie, zal ik nog es met m zoenen. Wat wil hij nu. Was het voor hem iets eenmaligs? Wat...

xxx
Gewoon, als je zin hebt, hem even bellen en dan staat ie wel voor je klaar
Oud 24-11-2004, 20:15
Verwijderd
Helaas ben ik bang dat jij/jullie uitzijn op een sexrelatie, daar ben ik inprincipe op tegen, maar als jullie het allebei willen, enjoy it.

En waarom niet de volgende dag smsen, dan merkt hij ook dat jij hem leuk vind. Is voor een man ook niet leuk als hij bijna een week moet wachten, wij gaan dan soms ook bijna dood.

Dat gedoe altijd van hoe zou hij/zij dan denken. Dan kan je ook denken hoe zal hij/zij denken als ik een tijd niets van me laat horen, kortom volg je hart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 22:05
Verwijderd
Maybe he's just not in to you
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten