![]() |
|
![]() |
Ok mensen please help me!
Ik moet MORGEN een PO levensbeschouwing inleveren over geloof en opvoeding, ik moet dus onderzoekje doen, dus kunnen jullie mij daar please bij helpen? Het zijn maar vijf korte vraagjes! Als je het doet post het dan hier of email het naar me: myutopia@tiscalimail.nl 1.Ben je met een bepaalde religie op gevoed? -Ja, n.l. Protestants -Ja, n.l. Katholiek -Ja, n.l. Joods -Ja, n.l. Islam -Ja, anders n.l………………………….. -Nee, ik heb geen geïnstitutionaliseerde religie maar ik heb wel mijn eigen religieuze kijk op het leven -Nee 2.Heb je nog steeds die religie? -Ja -Nee, ik ben nu………………………….. -Nee, ik heb nu geen religie meer, maar ik geloof nog wel bepaalde dingen -Nee, ik heb geen religie meer 3.Ben je het altijd eens met bepaalde opvattingen uit jouw religie? -Altijd -Vaak -Bijna altijd -Vaak niet 4.Denk je dat je dezelfde religie had gehad als je er niet mee was opgevoed? (alleen als 2 met ja is beantwoord) -Dat weet ik wel zeker -Waarschijnlijk wel -Nee 5. Van welk geslacht ben je? -Man -Vrouw 6. Als je nog iets speciaals te vertellen hebt over jouw geloof, of hoe je er aan komt, en je denkt dat ik er iets aan heb, vertel het dan hier! Super Bedankt! |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studeren in Engeland laurie1001 | 6 | 14-11-2015 13:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Lezingen: "Religie: tussen wonder en wetenschap" Bart Klink | 49 | 15-02-2006 15:20 | |
De Kantine |
Als jij nu kinderen had, hoe zou jij deze opvoeden? Gatara | 113 | 07-05-2004 23:02 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Help me Gylren | 31 | 11-06-2002 21:08 |