Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Vriendinnen verwaarlozen voor vriendje?
Ja ken gebeuren als je net een vriendje hebt. 14 17.95%
Nee, je moet er altijd voor je vriendinnen zijn, je wil ook dat ze er voor jou zijn! 19 24.36%
Nee, je moet niet alleen met je vriendje bezig zijn, maar juist ook andere leuke dingen blijven doen! 42 53.85%
Ja, een vriendje is gewoon het belangrijkste in je leven. 3 3.85%
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2004, 21:38
Girly88
Girly88 is offline
Wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2004, 21:40
Verwijderd
Als je wat volwassener bent zal je zien dat het in de praktijk heel erg meevalt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 21:44
*ABC*
*ABC* is offline
Als het echt een goede relatie, dan heb je dit probleem niet. Dan kun je zowel tijd maken voor je vriendje én je vriendinnen én nog tijd voor jezelf hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:05
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Het is logisch dat je minder tijd hebt, maar als je vriendinnetjes dat zien als verwaarlozing dan kennen zij de definitie van verwaarlozen niet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:07
Girly88
Girly88 is offline
Ik doe het zelf ook niet,
maar een vriendin van me, die doet nooit meer iets met mij en me vriendinnen sinds ze een vriendje heeft..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik maak altijd tijd vrij voor m'n chickies
Oud 14-12-2004, 22:38
Briseïs
Briseïs is offline
Wat een loze opties.
Oud 14-12-2004, 22:46
Verwijderd
Nee.. je moet natuurlijk dingen met je vriendje doen, maar er ook altijd voor je vriendinnen zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:49
cyntha
cyntha is offline
Ik verwaarloos mijn vriendinnen niet als ik een vriendje heb. Heb misschien wel iets minder tijd voor hen maar blijf wel gewoon afspreken en bellen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:52
Verwijderd
Je vriendje is het allerbelangrijkst in je leven. Vanzelfsprekend klamp je jezelf als een baksteen vast aan hem. En o wee zijn gebeente als hij ookmaar hoi tegen een ander meisje zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Loumpiaatje schreef op 14-12-2004 @ 23:52 :
Je vriendje is het allerbelangrijkst in je leven. Vanzelfsprekend klamp je jezelf als een baksteen vast aan hem. En o wee zijn gebeente als hij ookmaar hoi tegen een ander meisje zegt.
my thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:54
Verwijderd
Als je 16 bent, en een soort relatie hebt met een jongen, tsjaa dan moet je het natuurlijk NOOIT doen.

Ben je wat ouder, en is het allemaal wat serieuzer, dan is het mss wat minder erg als het gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
STUFF schreef op 14-12-2004 @ 23:53 :
my thoughts exactly
idem
Oud 15-12-2004, 06:33
Mo6
Mo6 is offline
ik heb t al een keer meegemaakt, maar zie het als een leerzame situatie, want het zou me nooit weer overkomen... dat weet ik nu helemaal zeker! (in mijn situatie was het trouwens vrienden verwaarlozen voor vriendin )
Oud 15-12-2004, 07:41
Verwijderd
Ik zal er altijd voor mijn vriendinnen zijn. (Ik heb er niet zoveel, daar niet van )
Toch is het anders als je een LAT-relatie hebt, dan een relatie waarbij je dichter bij elkaar woont en elkaar dus makkelijker even kunt komen opzoeken.
Met mijn ex was het zo dat het weekend voor mijn ex was. Als een vriendin het echt heel moeilijk zou vinden etc en me nodig zou hebben zou ik zeker langsgaan, maar voor gezellig wat afspreken ben ik dan door de weeks vrij (behalve als hij natuurlijk een keer niet komt of later ofzo)..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 09:06
bracelance
bracelance is offline
je moet iig zorgen dat je goed met je vrienden om blijft gaan. Als het uitgaat val je anders in een groot gat.

Tuurlijk krijgen je vrienden wel wat minder aandacht, maar je moet ze niet verwaarlozen.
Oud 15-12-2004, 09:09
WolterB
WolterB is offline
2 en 3 lijken vele op elkaar.
Ik zal mn vrienden zeker niet verwaarlozen als ik een relatie heb, want vrienden zijn toch 1 van de meest belangrijke dingen in mijn leven. Voordat ik een relatie aan zal gaan, zal ik dit ook zeker duidelijk maken dat ik dit zal gaan doen
Oud 15-12-2004, 09:43
Tom Poes
Tom Poes is offline
Van alle stomme opties heb ik de eerste gekozen. Ik snap best dat als je net een nieuwe vriend(in) hebt, dat je dan weinig tot geen tijd vrijmaakt voor je vrienden. Dat moet echter wel over gaan
Oud 15-12-2004, 09:44
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
In het begin kan het best gebeuren. Toen ik net met mn vriend kreeg zag ik mijn vriendinnen wel minder, gewoon omdat ik hen daarvoor echt vaak zag en nu dus nog iemand had om tijd mee door te brengen.

Maar we maken gewoon altijd tijd voor elkaar. Vrijdag is girls night. Zeker omdat we nu allemaal, studeren, werken of stage lopen, en ik woon samen met mn vriend...
Oud 15-12-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-12-2004 @ 08:41 :
...anders als je een LAT-relatie hebt, dan een relatie waarbij je dichter bij elkaar woont en elkaar ...
je bedoelt een lange afstandsrelatie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 14:39
dragonstorm
dragonstorm is offline
mafkezen,
een goede vriend(in) is er voor altijd, daarom kan je ze af en toe ook wel ff alleen laten
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:07
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik zou het doen, vriend(inn)en zijn tenslotte toch tijdelijk, en een vriendin daarentegen.
Oud 15-12-2004, 15:11
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ja ken gebeuren als je net een vriendje hebt.
KAN

Niet gestemd, ik verwaarloos geen vriend(inn)en. Je moet gewoon zorgen dat je leven niet alleen om je relatie draait.

Citaat:
*blue angel* schreef op 15-12-2004 @ 13:56 :
Ja, want als je een LATrelatie hebt, kun je ook naast elkaar wonen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:52
Verwijderd
Zoals al vaker gezegd in dit topic, ik verwacht van mijn vrienden dat ze er rekening mee houden dat ik iets minder tijd voor hun heb als ik een vriendin heb en doe voor hun hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:54
filia dei
filia dei is offline
echte vriendinnen zou ik niet verwaarlozen voor 'n vriendje. Wanabee vriendinnen die ik toch al niet mocht, maar waar ik uit medelij vriendelijk tegen deed misschien wel...
Oud 15-12-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 15-12-2004 @ 16:54 :
echte vriendinnen zou ik niet verwaarlozen voor 'n vriendje. Wanabee vriendinnen die ik toch al niet mocht, maar waar ik uit medelij vriendelijk tegen deed misschien wel...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:43
marrel
marrel is offline
mnee k denk dat ik toch wel klaar sta voor mijn vriendinnen en ik denk niet dat ik daar iemand tussen zou laten... maar k heb nog niet echt een relatie achter de rug waarbij dit mogenlijk was, mijn ex zag ik alleen in het weekend en nu benk ik ff vrijgezel dus
Oud 15-12-2004, 16:49
elledc
elledc is offline
Mijn vriend staat altijd op nr 1.
Als ik vrienden verlies omdat ik aan hem veel aandacht schenk en hij veel aan mij, wat is daar dan zo erg aan?
Vrienden kan je altijd opnieuw maken, dus ja ik zou vrienden kunnen verwaarlozen voor mijn huidige vriend. Ik vind vriendschap namelijk minder belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:04
Verwijderd
juist nu ik een vriendje heb, merk ik dat ik mijn vriendinnen veel te weinig spreek. (dus van te voren verwaarloosd) Probeer het allemaal een beetje bij te houden. ik heb op de tweede optie geklikt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:16
Konijn
Konijn is offline
Toen ik mijn eerste vriendje had ging ik nog steeds veel om met onze andere vrienden. Hij vond dat vervelend, wilde dat ik meer tijd met hem doorbracht en was extreem jaloers op de mannelijke personen onder de vrienden.
Toen het tussen ons uitraakte kon ik op de vriendschap van al mn vrienden blijven rekenen, terwijl de meesten hem niet meer hoefden/wilden zien.
Oud 15-12-2004, 17:22
kastdeur
kastdeur is offline
Ik vind het stom.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:25
Multilot
Multilot is offline
in theori mag dat natuurlijk nooit gebeuren. In praktijk gebeurt het nogal eens...
Oud 15-12-2004, 17:39
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 15-12-2004 @ 13:56 :
Ja, dat ja Idd foute benaming Hihi.. maar wel korter typen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:02
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-12-2004 @ 18:39 :
Ja, dat ja Idd foute benaming Hihi.. maar wel korter typen
niet want nu heb je een hele post nodig om je fout te verbeteren. Als je het in 1 keer goed had gedaan had je jezelf een post bespaard.
Oud 15-12-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 15-12-2004 @ 19:02 :
niet want nu heb je een hele post nodig om je fout te verbeteren. Als je het in 1 keer goed had gedaan had je jezelf een post bespaard.
jajajaja hihi.. ssssstt.. we mogen niet offtopic
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:13
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-12-2004 @ 19:13 :
jajajaja hihi.. ssssstt.. we mogen niet offtopic
sorry mevrouw de forumbaas
Oud 15-12-2004, 18:20
Bo
Bo is offline
Het is logisch dat je minder tijd aan je vriendinnen besteedt, maar verwaarlozen is het andere uiterste. Je moet gewoon je aandacht en tijd verdelen.

Vriendinnen/vrienden zijn even belangrijk als een relatie. Daarbij beleef ik er veel plezier aan om leuke dingen met hen te doen, dus ik zal er zeker tijd voor vrij maken. Echte vrienden laat ik niet vallen, ook niet voor een vriendje!
Oud 15-12-2004, 20:43
saartjeh
saartjeh is offline
ik zit te twijfelen tussen de eerste en de tweede, paar mensen bij mij op school zeiden dat eerste van een meisje, toen over gehad met haar enzow en daarna wast weer helemaal goed. kijk het kan gewoon gebeuren, je gaat automatisch minder tijd aan besteden omdat je minder tijd hebt, maar je moet wel mee oppassen inderdaad.
denk toch 1e

kut ik bedoel 2e (3e zou ook nog kunnen, ik zie verschil niet zo)
en nou heb ik 1e gestemd

ik word zooow gek van alles, maarja
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten