Citaat:
ps schreef op 02-01-2005 @ 20:48 :
Ja het gaat bij mij ook vooral om m'n vergeetachtigheid en de manier waarop ik me gedraag (het lijkt zo makkelijk om achteraf te zeggen dat je jezelf niet in de hand had of iets hebt gedaan wat je eigenlijk niet had willen doen, maar ik heb er de laatste tijd echt geen vat op :/). Ben je destijds overgestapt op een ander medicijn, of gewoon helemaal met de medicatie gestopt? En gebruikte je het middel al lang? Sorry voor de grote hoeveelheid vragen, ik moet inderdaad met mijn huisarts gaan praten.
|
Ik ben niet overgestapt naar iets anders, wil mijn problemen nu zelfstandig oplossen. Medicijn was echt laatste 'redmiddel'
Ik gebruikte het een maand of 4 denk ik. En ik ging op vakantie, een maandje er na, en wilde me op vakantie niet zo voelen.
Ik sliep ook heel slecht, at nix meer, had een super verkeerd ritme, daar heb ik nog wel medicijnen voor geslikt, maar ook mee gestopt
Edit: ik slikte 20 mg trouwens en liep toen net bij het GGZ / Riagg. En mijn klachten, waar ik de medicijnen voor kreeg, verdwenen niet