tjah, ik snap het... bij mij is het ook ent uit en mijn vertrouwen is ook totaal weg in mijn ex, op liefdesgebied dan.
we hadden de eerste 3 weken ook alleen maar ruzie en net wat jij had. toen hebben we eens afgesproken, en er over gepraat, vooral van mijn kant dan en ik heb hem een brief geschreven.
nu is alles wel weer goed, nou ja, goed, we zijn msn-vrienden van elkaar nu. we zien elkaar voorlopig neit in het echt, dat is nog te moeilijk voor me, omdat ik nog zovee van hem hou.
maar daar gaat t nu even neit om. wat ik voor jou gewoon aanraad is hem even te negeren en hem laten merken dat jij ook een mesn bent met gevoelens. natuurlijk is dit wel een beetje moeilijk met dansles, maar probeer het. mocht dit neit lukken, schrijf hem dan ook eens een brief en spreek misschien eens af om met hem te praten waardoor jullie aldoor ruzie hebben.
mocht het hiermee nog steeds neit veranderen, probeer dan misschien toch eens een pauze in het zien van elkaar, hoewel je ook weer neit naar een andere dansgroep emot gaan, dan zou je hem te erg ontlopen. probeer in ieder geval eerst het voorafgaande zou ik zeggen, suc6 ermee.
|