![]() |
|
ik zou niet weten hoe je het uberhaupt te weten komt....
ik heb nou nooit echt de drang gehad om een meisje te zoenen ofzo.... maar als ik ergens loop en ik zie een mooi meisje.. jaa dan denk ik : zo dat is een mooi meisje... maar dat wil nog niet zeggen dat ik gelijk lesbisch ben.... Ik weet niet hoe je daar achter komt... ![]()
|
je hoeft dan niet gelijk bi te zijn. Ïk zou er absoluut geen problemen mee om sex te hebben met een vrouw, lijkt me wel leuk! Maar een relatie met een vrouw lijkt me niks. Maar wat het ook is. Vrouwen hebben een mooiere lichaam dan mannen. Ener zijn redlijk veelmeiden die dit ook vinden. Het vrouwelijke lichaam is gewoon aangenamer voor het oog.
|
![]() |
je bent nog jong... waarschijnlijk zit je nu net in je ontdekkingsfase en spelen je hormonen met je... je bent nu nieuwsgierig naar alles wat er komen gaat en het kan dus zijn dat deze bi-gevoelens maar tijdelijk zijn... doet het rustig aan maar cijfer deze gevoelens absoluut niet weg... als ik jou was zou ik er nog maar niet met iemand in je naaste omgeving over praten, behalve als je die gene écht vertrouwd. je weet maar nooit, straks kom je er over een jaar achter dat je toch niet bi bent en dan denkt iedereen dat je bi bent...
misschien dat je iemand moet opzoeken op het internet die hetzelfde meemaakt/ heeft meegemaakt als jij... en dat je daarmee praat hierover. |
![]() |
||
Citaat:
Ik gaf er niet aan toe, ik wilde het ook eigenlijk niet. Ik dacht dat als ik gewoon deed of ik hetero was ik minder problemen zou krijgen later. Maar dat werkt niet. En toen kwam er opeens een moment, een tijdje geleden, dat ik besefte dat ik bi ben. En sindsdien, nu ik gevoelens voor vrouwen niet tegen hoef te houden, leef ik veel gelukkiger en weet ik ook echt zeker dat ik bi ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja, volgens jou ben ik al bi, maargoe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan me goed voorstellen dat je het nog voor jezelf wilt houden, want er wordt nu eenmaal vaak nogal debiel gereageerd als je zegt dat je homo of bi bent. niet alleen door jouw leeftijdsgenoten, ook door die van mij hoor. dus gewoon laten gebeuren en je er niet al te druk over maken, wat je bent dat ben je nu eenmaal. kun je toch niks aan veranderen. maar wacht nog maar even een paar jaar af voordat je voor jezelf de definitieve keuze maakt (ben ik he ho of bi) en het aan anderen gaat vertellen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
...er wordt nu eenmaal vaak nogal debiel gereageerd als je zegt dat je homo of bi bent...
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Eeey...
Ik heb geen idee...wat ik ben...(ben trouwens 14 bijna 15) en heb laats een x gedroomd over een meisje van mijn school ![]() Telkens als ik haar op school zag, kreeg ik het warm enzo ![]() Ik weet niet wat ik er van moet denken...heb geen sexuele gevoelens dat niet...maar gewoon, iets van...die ziet er niet gek uit ofzo...die is best fijn...dat soort dingen..!! Maargoed...dat is dus ook een voorbeeld....!! ---- Als je hier nou op 1 of ander manier op wil reageren, stuur me dan een mail met als SUBJECT: reactie opbericht ---- Dan weet ik dat ik reacties heb gekregen...!! GreetzZz Ulygan |
![]() |
|
![]() |
Eeey...
Ik heb geen idee...wat ik ben...(ben trouwens 14 bijna 15) en heb laats een x gedroomd over een meisje van mijn school ..en dat had me geraakt op 1 of ander manier...heel vaag allemaal..!! Telkens als ik haar op school zag, kreeg ik het warm enzo ..dat gedoe...maar nu langzamerhand...word het gevoel minder...!! Ik weet niet wat ik er van moet denken...heb geen sexuele gevoelens dat niet...maar gewoon, iets van...die ziet er niet gek uit ofzo...die is best fijn...dat soort dingen..!! Maargoed...dat is dus ook een voorbeeld....!! ---- Als je hier nou op 1 of ander manier op wil reageren, stuur me dan een mail met als SUBJECT: reactie opbericht ---- Dan weet ik dat ik reacties heb gekregen...!! p.s. sulenreef@hotmail.com GreetzZz Ulygan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je bent 14, omjezelf nu al bi, hetero, homo of whatever te noemen is toch nergens voor nodig? je word vanzelf verliefd op een persoon en misschien is dat een jongen of een meisje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ikheetfroukje zei:
wacht eerst rustig af je bent 14, omjezelf nu al bi, hetero, homo of whatever te noemen is toch nergens voor nodig? Nououooouououw, voor sommige mensen (including myself ![]() ![]() Kus van mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zat er al een poosje mee.
ik dacht dat het niet kon,dat mij zoiets niet zou overkomen. Maar ik ga echt steeds meer voor meisjes voelen eigenlijk was ik er al zeker van dat ik bi was,maar na de film fucking amal te hebben gezien,weet ik het zeker!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bi zijn is cool (rap) klootzak2001 | 16 | 19-05-2020 12:16 | |
Seksualiteit |
Bi-fiel, bi-sexueel, bi-nieuwsgierig? juno | 40 | 10-11-2003 18:49 | |
Seksualiteit |
Bi of 'bi'? Ellaha | 6 | 10-11-2003 10:20 | |
Seksualiteit |
hetro, homo, bi lune | 5 | 14-06-2003 19:49 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |