Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
www.aida32.hu maar die is van naam veranderd en betalend geworden (voor de beste versie, de gewone versie is nog gratis): www.lavalys.com (Everest Home)
Daarmee zou het in ieder geval wel moeten gaan, AIDA was het beste dat je kon hebben! (Nog steeds, ik mis de oude AIDA32, maar de versies van AIDA kunnen natuurlijk niet de laatste componenten herkennen zoals Everest dat kan)
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet zoeken naar het type van die dingen wat jij beschreef, en daar dan de laatste versies van zoeken via google.
|
Dus kijken: welke videokaart heb ik (in adia32) welke geluidskaart heb ik. En dan op de fabriekants site zoeken naar drivers!
Voor een Geforce videokaart ga je bv naar: www.nvidia.co.uk en je ethernet drivers.. dan moet je wel ff op asus.com kijken maar dan niet een bios downloaden maar kijken of er voor je moederbord een driver package is. edit: kan geen LA moederbord vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 02:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Afhankelijk van het model en van het OS, sommige kaarten worden automatisch al herkend, sommige kaarten hebben andere drivers nodig.
||
Citaat:
Maar goed, de ts kan ook de losse drivers downloaden, want je hoeft niet speciaal alleen de drivers te downloaden die asus je aanbied:
Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 20:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Launcher of Rooten ? Hellraider | 9 | 18-09-2013 17:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie harriej_ | 397 | 08-06-2007 13:25 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Software & Hardware |
[systeem] must...have...nieuwe pc BendeBen | 38 | 06-04-2006 16:49 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
[nieuw systeem] Dit aan te raden? Hardst33lo | 25 | 03-04-2004 00:09 |