![]() |
Wat is het verschil?
|
![]() |
Verwijderd
ja.. ik ben daar ook wel benieuwd naar.
|
![]() |
Qamra schreef op 06-01-2005 @ 07:54 :
En om slavinken zit spek en om blinde een dunnen plak vlees. Toch? ![]() Ik vind blinde vinken lekkerder ook, trouwens. Maar daar heb je niet zoveel aan ![]()
Slavinken
![]()
Bedankt, deze mag dicht.
|
![]() |
Daantje_0705 schreef op 06-01-2005 @ 11:44 :
maar je hebt ook nog rundervinken, wat zit daar dan in/om? Ik noem alles overigens slavinken. ik prefereer slavinken boven alles ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Rundervinken zijn dus blindevinken? Nou ja, ik vind die wel lekker... Ik hou niet zo van varkensvlees.
Maar het allerliefst heb ik een goudvinkje ![]() |
![]() |
het is allebei niet te eten
![]() |
![]() |
![]() Ik haal het trouwens ook altijd door elkaar.
aah.. die dingen zijn echt goor
het vel er om heen enzo gaadver |
![]() |
Verwijderd
Fallon schreef op 06-01-2005 @ 19:29 :
Blinde vink is niet hetzelfde als rundervink Allen zijn van binnen gemengd gehakt Om een slavink zit een plak spek Om een blinde vink zit een plak gerookte ham volgens mij En om een rundervink zit een plak runderrookvlees |
![]() |
Kipvinken zijn lekker
![]() |
![]() |
Verwijderd
hotrid schreef op 06-01-2005 @ 20:02 :
Het zit toch heel anders in elkaar? Slavinken zijn van die vogels die sla eten, en blinde vinken zijn ook slavinken alleen dan met 2 ogen minder in hun hoofdje? Of is de naam niet ironisch beschreven? Wat een ellende de Nederlandse spelling! ![]() |
![]() |
Verwijderd
hotrid schreef op 06-01-2005 @ 20:02 :
Het zit toch heel anders in elkaar? Slavinken zijn van die vogels die sla eten, en blinde vinken zijn ook slavinken alleen dan met 2 ogen minder in hun hoofdje? Of is de naam niet ironisch beschreven? Wat een ellende de Nederlandse spelling! ![]() |
![]() |
Verwijderd
Als dat van spek of ham of vlees om de vink het enige verschil is, vind ik het allemaal wel lekker om te eten, vleesliefhebbend als ik ben.
|