Oud 04-01-2005, 13:47
Verwijderd
Vandaag weer in de krant hier.. vriend molesteert vriendin.. hadden een hooglopende ruzie over hun kind dat niet wilde luisteren o.i.d.

anyway, k snap persoonlijk niet hoe je uberhaupt je vriendin of vriend kan slaan..
k moet er niet aan denken om haar een opdonder ofzo te geven.. Zijn deze mensen al zo ver door hun gevoelens voor mekaar heen dat ze nieteens meer nadenken bij dat ze geliefdes zijn, of wat?
of stel ik me gewoon aan en slaat iedereen zijn/haar vriend(in) wel eens?(lijkt me ook weer niet)
Ik zou mezelf opeten van schuldgevoelens als ik mn vriendin zou hebben geslagen

kben een keer bij een ex zo boos gworden dat k wel flink hard dr voor alles en nogwat begon uit te schreeuwen, maar na 3 zinnen was k al zo super van mezelf geschrokken(en van het effect), dat k eig'luk mteen naar dr toe rende en me op alle mogelijke manieren verontsguldigde(dat werkte dus ook niet, zo ruzie maken).. dat doe k dus ook never meer..

ieder stel dat wat langer heeft krijgt wel eens een meningsverschil, maar wat is't ergste dat jullie tegenover mekaar gedaan hebben? al huisraad door de kamer gevlogen? of de ander sguldig laten voelen dmv huilen.. of erger..? of?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 14:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm ik heb een exvriend gehad die me met behoorlijke regelmaat een knal verkocht. Ik zelf zal niet snel naar m'n vriend uithalen, alleen wanneer hij iets tegen m'n zin in zou doen.. of niet naar me luistert, en dan nog zou ik er 3x overna denken, voordat ik het ook daadwerkelijk tot uitvoering breng (mede bang om een klap terug te krijgen, omdat mij dit vroeger herhaaldelijk overkwam.. en juist omdat deze 4x zo hard aankomen.. bedank ik al snel vriendelijk).

Mijn laatste exvriend liet mij me nogal eens schuldig voelen door te gaan huilen.. Of door mooie al dan niet dwingende praatjes tegen me te houden, waardoor ik 'gedwongen' achter zijn mening kwam te staan. Maar niets heeft me meer pijn gedaan dan die jongen die echt geweldadig werd.. en dan achteraf met de "sorry het was echt niet zo bedoelt" -verhaaltjes kwam.

Met m'n huidige vriend heb ik nog nooit problemen gehad, en dat wil ik voorlopig graag zo houden.
Oud 04-01-2005, 14:15
justhanna
justhanna is offline
Er zijn ook vrouwen die als kind zijnde zijn geslagen en die het juist missen in een relatie en graag willen dat hun partner hun slaat..

De ander schuldig laten voelen doe ik vaak onbewust, door me helemaal in mezelf te keren..

Slaan doe ik alleen voor de lol, een zachte tik op de wang, echt slaan vind ik ook te ver gaan
Oud 04-01-2005, 14:48
Verwijderd
jah okeej, voor de lol doe ik het ook wel.. gewoon eens een tik(je) tegen dr wang, maar da's dan meer gwoon om te plagen, verder nix, en dat doet ook geen pijn..

maar egt slaan met de bedoeling pijn te doen.. dat zou'k egt niet kunnen hoor
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 04-01-2005 @ 15:48 :
jah okeej, voor de lol doe ik het ook wel.. gewoon eens een tik(je) tegen dr wang, maar da's dan meer gwoon om te plagen, verder nix, en dat doet ook geen pijn..

Ik ook. uit gewoonte alleen soms komt ie wat harder aan dan mijn bedoeling was. Wordt me niet in dank afgenomen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:31
waves
waves is offline
echt slaan om pijn te doen? dat zou ik niet snel doen.. dan moet hij me echt heel ver gegaan zijn. misschien als hij mij pijn doet maar anders ook niet lijkt me...
Oud 04-01-2005, 15:40
Shereentjuh
Shereentjuh is offline
ik ben door mun ex vreselijk in elkaar geslagen toen hij dacht dat ik vreemd ging.... wat uiteindelijk niet zo was...

sindsdien is et ook uit en wil ik em nooit meer zien...
Oud 04-01-2005, 15:49
WolterB
WolterB is offline
Ik kan er ook niet bij dat mensen elkaar slaan wanneer er een meningsgeschil is, zeker niet in relaties. In gevallen van relaties vraag ik me ook erg af hoe stabiel deze zijn en waardoor dit kan gebeuren.
Oud 04-01-2005, 15:58
The0
The0 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-01-2005 @ 16:49 :
Ik kan er ook niet bij dat mensen elkaar slaan wanneer er een meningsgeschil is, zeker niet in relaties. In gevallen van relaties vraag ik me ook erg af hoe stabiel deze zijn en waardoor dit kan gebeuren.
Oud 04-01-2005, 17:55
Warsocket
Warsocket is offline
slaan vind ik nooit goed (een paar uitzonderingen nagelaten, noodweer ofzo)

magoed als ik van mijn vriendin express een goed harde klap zou krijgen zou ze er ook 1 terug kunnen verwachten hoe onfatsoenlijk dat ook is
Oud 04-01-2005, 17:57
Multilot
Multilot is offline
dat hoeft hij niet te proberen. Ik ben er zelf er op tegen, omdat je dan zo je zwakheid te kennen geeft. Ik zou het ook vrij zielig vinden van hem als hij dat zou doen. Hij was dan ook nog niet klaar met mij

Maar goed, dat doet hij niet
Oud 04-01-2005, 18:01
Verwijderd
Ik heb mijn vriend wel eens een mep gegeven, uit onmacht... gelukkig ben ik een zwakkelingetje, en deed het geen pijn. Ik ben uiteraard niet van plan om dat nog eens te doen. Ik heb ook wel eens iets gemeens tegen hem gezegd en dat vind ik eigenlijk erger.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:06
Verwijderd
Nee, zoiets vind ik zielig voor hem. We stoeien weleens, een soort van vechten.. en als ik hem echt pijn doe dan voel ik me heel schuldig. Ik doe hem wel heel vaak per ongeluk pijn, hoe ik het doe weet ik niet, maar dan krijgt hij ineens weer een kopstoot ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:12
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik sla mijn vriendin ook wel eens zachtjes... maar dan tegen een van de billetjes... en die hebben dan toch wel een andere betekenis .

Zij krapt me wel eens... ofja, krabben, zet haar nagels in mijn rug... heeft ook weer een andere betekenis .

En bijten... doen we ook ... wederom niet hard.

Maar slaan om het pijn doen (of iets anders om het pijndoen) is vaak een uiting van onmacht. Die mensen weten vaak geen andere manier om het op te lossen of zien dat als de meest makkelijke manier... tja, makkelijk... je moet er maar van houden. (SM)
Oud 04-01-2005, 19:30
filia dei
filia dei is offline
Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand ze vriend of vriendin slaat door 'n ruzie. Maar goed, sommige mensen hebben zo'n soort blinde woede ofzo, en dan nog kan ik het me niet goed voorstellen. Ik heb zelf iig nog nooit echt slaande ruzie gehad. Met 'n ex had / heb ik wel constand ruzie, maar dat bleef bij schelden en minachtende opmerkingen maken.
Oud 05-01-2005, 13:33
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb nog nooit tussen mij en mijn vriend slaande ruzie gehad.
Ik ben zelf wel heel erg agressief en vloek behoorlijk al sik boos ben of ik reageer het anders maar ook agressief af.
Dan durft ie niets te zeggen en dan word ik altijd nog bozer. Gelukkig heeft ie toen 1x gezegd dat ie echt niet met me om kon gaan als ik boos was, dus nu let ik er erg op.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 08:34
Verwijderd
ik heb m'n vriend eens één keer gemept, maar dat was uit reflex omdat ie me ging kietelen ofzo

het was wel redelijk hard geloof ik... 't is ongeveer een jaar geleden, en we kenden elkaar nog maar pas, dus ik denk niet dat ie 't me kwalijk nam, anders had ie niet bij mij gebleven hé
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 08:37
Blaatkop
Blaatkop is offline
Ik begrijp niet hoe je je meisje waar je superverliefd op bent kunt slaan, dat zou ik nooooooooooooooit doen!

serieus, ik snap niet hoe je je vriendin kunt slaan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:28
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 06-01-2005 @ 09:37 :
Ik begrijp niet hoe je je meisje waar je superverliefd op bent kunt slaan, dat zou ik nooooooooooooooit doen!

serieus, ik snap niet hoe je je vriendin kunt slaan
ook al ben je er niet verliefd op, slaan lijkt me sowieso fout
Oud 06-01-2005, 16:50
Verwijderd
een keer een bord naar mijn ex gesmeten omdat ze wel was vreemd gegaan, en schijnbaar er al langer op los hoereerde.
goddank mis.
veel spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:57
Cootje
Cootje is offline
ff iets anders, als een meid mij slaat ... kan ze wel een trap terug verwachten...

maar goed, verder zou ik me vriendin nooit slaan ... tis een teken van onmacht en niet sterk in je schoenen kunnen staan.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten