Hallo, Dit verhaal is al een hele tijd geleden gebeurd en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden/zouden doen. Een goede vriend van mij (ik noem hem A. ) vertelde mij laatst waarom het nu eigenlijk uit was gegaan met zijn exvriendin (ik noem haar D. )
Zij (D) vond dat hij (A) teveel contact onderhield met zijn exvriendin (dus het meisje voor D.) Ik noem die exvriendin M.
A. noemde het gewoon vriendschappelijk contact, bovendien was M. na hun relatie lesbisch/bi geworden (zegt ze) Tijdens A. relatie met D. was hij zelfs bij M. en haar nieuwe vriendin gaan logeren omdat hij voor werk naar de andere kant van het land moest, mijn eerste reactie is: hallo regel een hotel! maargoed dat deed hij dus niet en hij ging bij zijn exvriendin M. en haar vriendin logeren. Hij vertelde er bij dat hij niet bij hun in bed sliep maar tijdens zijn verblijf daar vonden zijn exvriendin M. en haar vriendin het wel normaal om gewoon in hun blote tieten door het huis te lopen....

Vind ik wel wat raar als je een logee hebt of niet? Dat over die tieten heeft hij nooit aan zijn exvriendin D. verteld, t logeren wel. t onnozele vind ik dat hij niet doorhad dat zijn exvriendin D. het niet zo leuk vond dat hij contact met M. onderhield. Hij vertelde mij dat zij (D) daar nooit iets over gezegt heeft (dat merk je toch wel aan haar?) Nu is het punt dat A. een nieuwe vriendin heeft die het ook niet leuk vind dat hij NOG STEEDS contact onderhoud met M. dus vandaar dit hele verhaal hij vroeg mij om raad. Ikzelf vertrouw die M. niet, het schijnt dat zo behoorlijk regelmatig opbelt om de onnozelste dingen, ik heb ook wat berichtjes gelezen en die waren wel erg in de richting van hoe leuk en knap, lief A. is...een beetje te naar mijn idee. Ze doet wel alsof ze pot is en dat zal ook wel maar naar mijn idee heeft ze nog wel een heel erg groot zwak voor A. wat denken/vinden jullie?