Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, je hebt volkomen gelijk, maar in mijn "verhaal" ontbraken nog een paar dingen. - We zijn sinds een tijdje nu wel een officieel stelletje - We waren beiden niet toe aan teen relatie, omdat onze vorige relaties pas sinds kort voorbij waren - Zijn vorige relatie (die 2,5jr duurde) is uitgegaan, omdat hij haar 2x bedonderd had. Na de 1e keer had zij het uitgemaakt, maar na de 2e keer hij. - Ik weet dat ik zeur, maar soms heb ik toch wel zoiets van "als je toen vreemd bent geweest, zou je dat dan nu weer doen?" Ik weet dat ik hem moet vertrouwen, maar lukt nu even niet. (Haha ja emotionele bui ![]()
||
![]() |
Citaat:
In andere woorden, vraag hem in hoeverre hij denkt te zijn verandert. Overigens hoeft het ook niet waar te zijn, dat hij zijn ex maar 2 keer heeft bedondert... maar goed, dat even ter zijde. Ow, wel bij het stellen van die vraag, aangeven dat je het niet uit wilt maken ofzo, maar dat je gewoon duidelijkheid over de zaak wilt hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2x vreemdgaan, beseft hij wel wat hij iemand daarmee aandoet? Ik vind dat niet normaal. Vreemdgaan is in mijn ogen een zeer egoistische daad. Het is erg gemakkelijk om bij Jan en alleman maar in bed te duiken. Dat noem ik geen relatie. Wil je een echte relatie, dan ga je voor elkaar. En niet soms met de een, dan met de ander. Zet je wensen anders eens op papier? Wat zoek jij in iemand? En waaraan voldoet hij? Klikt het wel echt? Of is het meer spanning en lust? Laat jezelf in ieder geval niet gebruiken! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen zoek Zonnemeisje | 18 | 22-03-2007 21:41 | |
Liefde & Relatie |