Oud 27-01-2005, 14:24
elize_girl
elize_girl is offline
een vriendin van mij heeft al bijna 3 jaar een relatie met een jongen en nu zei hij tegen haar dat hij haar even niet meer wilde zien om te kijken of hij haar miste, want hij wist niet of hij met haar verder wilde. Hij zei dat hij ook wat was wezen drinken met een ander meisje, en dat hij haar misschien leuk vond.

Ik vond deze jongen sowieso niet zo'n leuk iemand, maar ze waren samen heel gelukkig, dus ik vond het wel goed zo.

Maar nu: hoe moet ik haar helpen? Zij zit er echt heel erg mee, ze is ook heel erg stil nu. A.s. weekend gaan we met een aantal vrienden wat doen, ik zei dat ze dan ook wel mocht blijven logeren maar ze wilde liever even alleen zijn.

Zijn er mensen die ook wel eens zo door hun vriendje ''tijdelijk aan de kant gezet zijn''? Hoe zou jij willen dat je vriendin reageert? Wil je liever alleen zijn? Of na verloop van tijd toch even wat anders aan je hoofd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 14:28
leucomelas
leucomelas is offline
lijkt me toch niet zo leuk nee maar hoe je haar het beste kan helpen? zeggen dat je er voor dr bent, als ze iets kwijt wil/moet... dr idd blijven meevragen naar uitstapjes of andere leuke dingen, zodat ze niet zo met haar hoofd bij hem zit... pfff, verder zou ik het ook niet weten
Oud 27-01-2005, 14:35
OceanEye
OceanEye is offline
Het klinkt wel apart. Is ze van plan weer bij 'm terug te komen wanneer hij dat weer wil?
Nu zou ik in ieder geval veel naar haar luisteren en praten over wat ze wil in haar 'relatie'. Ze kan het wel blijven negeren en er niks over zeggen, maar na een tijdje gaat dat heel erg tegewerken.
Oud 27-01-2005, 14:35
Envy
Envy is offline
Langsgaan met heel veel drank/drugs/Ben&Jerry's/whatever en d'r troosten.
Oud 27-01-2005, 14:44
elize_girl
elize_girl is offline
maar heeft iemand zelf weleens zoiets meegemaakt?

of zelf zoiets tegen iemand gezegd, van we moeten elkaar even niet zien?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:10
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
elize_girl schreef op 27-01-2005 @ 15:24 :
een vriendin van mij heeft al bijna 3 jaar een relatie met een jongen en nu zei hij tegen haar dat hij haar even niet meer wilde zien om te kijken of hij haar miste
haha 'even kijken'.

Je helpt haar waarschijnlijk het meest door die lamlul in elkaar te slaan.
Oud 27-01-2005, 15:12
someone17
someone17 is offline
interesse en medeleven tonen. meer kun je eigenlijk niet doen.
Oud 27-01-2005, 15:18
Myuki
Myuki is offline
heel lief zijn
Oud 27-01-2005, 15:39
Verwijderd
Nou ja, toen het bij mij echt uit was, dus niet tijdelijk, vond ik het heerlijk dat een vriendin zei 'ik kom naar je toe, of je nou wilt of niet' en dat ook heeft gedaan en bij me is gebleven zolang ze kon.

Een andere keer dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zat wat relatie betreft is een meisje me om 12 uur 's nachts op komen halen met de auto en met me naar een steiger aan een meertje gereden waar we tot drie uur op een kleedje hebben gezeten met chocoladerepen en thee met rum erin uit een thermoskan. Dat heeft me ook erg goed gedaan.

Persoonlijk helpt het me dus het meest als vriendinnen, ondanks wat ik zeg, me aandacht komen geven. Langsgaan met een bak Ben&Jerry's o.i.d. is inderdaad ook goed.

Maar goed, zij is mij niet, dus wie weet vind zij het wel verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:56
mikk
mikk is offline
ik ken het zelf ook, maar dat was na een relatie van 6 maanden.
op zo'n moment voel je je gewoon heel erg klote en onzeker, want je hebt géén idee wat die ander nou wilt en het is moeilijk hem te blijven vertrouwen. Het beste kan je haar gewoon veel laten praten, en niet teveel adviezen geven, dat wil je niet horen op zo'n moment. ook die jongen niet afkraken, wie weet komen ze weer bij elkaar... praten is gewoon het beste (cliche cliche)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:01
Verwijderd
Lief zijn voor d'r.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:11
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Envy schreef op 27-01-2005 @ 15:35 :
Langsgaan met heel veel drank/drugs/Ben&Jerry's/whatever en d'r troosten.
Duidelijk.
Oud 27-01-2005, 19:46
Mindfields
Mindfields is offline
Ik zou zeggen wat mijn beste vriendin zei toen mijn eerste ex het uitmaakte.

'Ach, het was toch een lul. Kom, we gaan vrijdag stappen.'

(oid)
Oud 27-01-2005, 20:04
Toet0r
Toet0r is offline
Mn beste vriendin had voor mij een mandje gemaakt met wat kleine dingetjes erin en een heel lief kaartje, was super lief!
En gewoon lief zijn, naar dr luisteren als ze wil praten, enz.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:06
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 27-01-2005 @ 21:04 :
Mn beste vriendin had voor mij een mandje gemaakt met wat kleine dingetjes erin en een heel lief kaartje, was super lief!
En gewoon lief zijn, naar dr luisteren als ze wil praten, enz.
oja.

Ik denk dat ze hem nog wel heel leuk vind, klopt dat?
Zoja, dan is het denk ik niet de beste manier om te zeggen van 'ja, het is toch een lul, enz.'
Deden bij mij ook een paar vriendinnen, hoewel het heel lief bedoeld was kon ik dr niet veel mee omdat ik hem nog leuk vond. Maar dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:12
Verwijderd
Er voor dr zijn.. Haar met rust laten als ze dat wilt.. Naar haar luisteren als ze dat wilt.. etc..
Toen het uit ging met mijn ex-vriendje ging ik langs een vriendin en was op zich wel oké, maar ik voelde me niet zo fijn. Wou liever alleen zijn. Even alleen met mn verdriet. Maar toen hebben we ons 'troostmedicijnbijuitgaan' verzonnen. Taart bakken! Appeltaart en chocoladetaart.
Nu is het uit met haar vriendje en binnenkort gaan we ons troostmedicijn weer uit de kast halen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:05
Anaïs
Anaïs is offline
Toen mijn vorige vriend (ver verleden) het uitmaakte, was ik ook wel redelijk kapot... Wat ik toen absoluut vreselijk vond waren vragen van mijn omgeving zoals:
- wie heeft het utigemaakt
- waarom heeft hij het uitgemaakt
- hadden jullie al lang problemen
- hoe lang hadden jullie eigenlijk al
- ...

Je weet wel. Gewoon luisteren, haar eens goed vastpakken en laten weten dat je er bent voor haar. Haar tijd alleen geven, maar haar ook leuke dingen laten doen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:08
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-01-2005 @ 21:12 :
Er voor dr zijn.. Haar met rust laten als ze dat wilt.. Naar haar luisteren als ze dat wilt.. etc..
Toen het uit ging met mijn ex-vriendje ging ik langs een vriendin en was op zich wel oké, maar ik voelde me niet zo fijn. Wou liever alleen zijn. Even alleen met mn verdriet. Maar toen hebben we ons 'troostmedicijnbijuitgaan' verzonnen. Taart bakken! Appeltaart en chocoladetaart.
Nu is het uit met haar vriendje en binnenkort gaan we ons troostmedicijn weer uit de kast halen
Doen wij ook altijd, niet alleen met taart gewoon als iemand (liefdes)probelemen heeft van ons tweetjes (ik , m'n beste vriendin) gaan we beginnen bakken, koken als halve gekken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten