Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kwebbel, hoe oud ben je nu? *Waarom zetten sommige mensen dat niet gewoon onder hun nick?* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeg dat f tegen mijn vriend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kort geding kostte 2500 euro oid, maar officieel is zo'n persoon een pedofiel en dient het met goedkeuring te gebeuren van de ouders....en dat jehet stiekem doet is niet netjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is ook niet netjes van hun. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omdat het net besloten is ..... ik zocht nog naar oplossing maar hij had het al besloten in zijn kop. Tja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is idd nietn etjes van je ouders, maar die zijn gewoon bezorgd, is dat ergens niet logisch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden zo onze dingen en ja ik hoopte dat hij meer durfde in het leven. Soms moet je risco's nemen en je weet nooit iets zeker behalve dat je doodgaan in dit leven. En hij moet alles zeker weten. HIj zit meer mischien meer met het leven in de knoop dan met mij. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* huisarrest * geen internet * geen geld en k heb het vanochtend geprobeerd te vertellen. Ik kreeg het verhaal van de loverboys enz. weer. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |