Oud 01-02-2005, 19:59
shyguy
shyguy is offline
ik vind nu een tijdje iemand leuk, die bij mij in de klas zit. ik heb het idee dat zij mij ook wel leuk vind, ze kijkt iets meer dan normaal naar me, en begint soms zomaar over iets te praten tegen mij, zoals cijfers enzo. ik zou best wel iets willen hebben, maar ik ben een beetje verlegen, en ik weet nooit goed wat ik terug moet zeggen, daarna weet ik wel wat ik had moeten zeggen, maar op dat moment kom ik er gewoon niet op. wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2005, 20:08
Yurgentje
Yurgentje is offline
gewoon voor gaan... begin egsprekken oevr sgool en hobbies... en als t dan nog goed klikt dan kome gesprekke vanzelf... en vraag der dan een x meej ut ofzow.... kzow moeilijk ist allemala nie
Oud 01-02-2005, 20:12
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
shyguy schreef op 01-02-2005 @ 20:59 :
ik vind nu een tijdje iemand leuk, die bij mij in de klas zit. ik heb het idee dat zij mij ook wel leuk vind, ze kijkt iets meer dan normaal naar me, en begint soms zomaar over iets te praten tegen mij, zoals cijfers enzo. ik zou best wel iets willen hebben, maar ik ben een beetje verlegen, en ik weet nooit goed wat ik terug moet zeggen, daarna weet ik wel wat ik had moeten zeggen, maar op dat moment kom ik er gewoon niet op. wat moet ik nu doen?
vraag haar msn? gewoon gezellig kletsen met elkaar buiten schooltijd. leer elkaar kennen enzo.

dan komt de stap samen naar de bios of zwemmen ofzo en dan maar zien hoe het klikt.
Oud 01-02-2005, 20:24
igfy
igfy is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 01-02-2005 @ 21:08 :
gewoon voor gaan... begin egsprekken oevr sgool en hobbies... en als t dan nog goed klikt dan kome gesprekke vanzelf... en vraag der dan een x meej ut ofzow.... kzow moeilijk ist allemala nie
Dat wou ik ook net zeggen... alleen dan in normaal nederlands

Nee ik zou gewoon proberen wat vaker met haar te praten, en er ook op die manier achter te komen wat ze van jou vindt. Gewoon praten over dingen die je leuk vind.
Oud 01-02-2005, 20:26
Yurgentje
Yurgentje is offline
haha srry egt normaal ben k nie... en enderlands is al helemaal een probleem... msn vragen werkt altijd.... verlegen zijn is dan minder.... je praat makkelijker
Oud 02-02-2005, 12:30
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 01-02-2005 @ 21:26 :
haha srry egt normaal ben k nie... en enderlands is al helemaal een probleem... msn vragen werkt altijd.... verlegen zijn is dan minder.... je praat makkelijker
hoe kun je nou geen normaal nederlands als je de opleiding "Reclame, COMMUNICATIE en Presentatie" doet? heel wonderbaarlijk. ik denk dat dit de negatieve invloed is van msn op de maatschappij... de hele nederlandse taal gaat eraan kapot...

maar ontopic: contact maken met meiden heb ik ook een tijdlang moeilijk gevonden, totdat ik ze wat beter leerde begrijpen. het is belangrijk dat je bij meiden wat humor erin weet te brengen en gewoon jezelf bent. maak je niet druk over wat ze van je denken, als je gewoon jezelf bent vinden ze het leuk! probeer ook niet te geforceerd contact te maken met het meisje, want dat gaat alleen maar mis. als jullie bij elkaar passen, komen jullie toch wel bij elkaar, dus ik zou me er geen zorgen over maken. en als je haar leuk vindt maak je toch gewoon een babbeltje? dat zou je toch ook doen als je een aardige gozer tegenkomt? je moet je niet laten afschrikken door het feit dat het iemand van het vrouwelijke geslacht is... alles komt vanzelf wel!
Oud 02-02-2005, 12:34
WolterB
WolterB is offline
Vraag dr msn oid idd.
Praat gezellig terug als je met je gaat praten, kijk hoe t klikt...
Oud 04-02-2005, 07:30
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Yurgentje schreef op 01-02-2005 @ 21:26 :
Misschien helpt het als je normaal Nederlands gaat typen! Op deze manier blijft je Nederlands een probleem!
Oud 04-02-2005, 15:53
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 02-02-2005 @ 13:30 :
hoe kun je nou geen normaal nederlands als je de opleiding "Reclame, COMMUNICATIE en Presentatie" doet? heel wonderbaarlijk. ik denk dat dit de negatieve invloed is van msn op de maatschappij... de hele nederlandse taal gaat eraan kapot...
en vandaag doet yurgentje 'grafische vormgeving'
huh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten