Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan komt de stap samen naar de bios of zwemmen ofzo en dan maar zien hoe het klikt.
||
Citaat:
Nee ik zou gewoon proberen wat vaker met haar te praten, en er ook op die manier achter te komen wat ze van jou vindt. Gewoon praten over dingen die je leuk vind.
||
Citaat:
![]() maar ontopic: contact maken met meiden heb ik ook een tijdlang moeilijk gevonden, totdat ik ze wat beter leerde begrijpen. het is belangrijk dat je bij meiden wat humor erin weet te brengen en gewoon jezelf bent. maak je niet druk over wat ze van je denken, als je gewoon jezelf bent vinden ze het leuk! probeer ook niet te geforceerd contact te maken met het meisje, want dat gaat alleen maar mis. als jullie bij elkaar passen, komen jullie toch wel bij elkaar, dus ik zou me er geen zorgen over maken. en als je haar leuk vindt maak je toch gewoon een babbeltje? dat zou je toch ook doen als je een aardige gozer tegenkomt? je moet je niet laten afschrikken door het feit dat het iemand van het vrouwelijke geslacht is... alles komt vanzelf wel!
||
Citaat:
||
Citaat:
huh ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |