Oud 08-02-2005, 19:50
bloed
bloed is offline
hallo iedereeen,

donderdag heb ik een modeling over mijn 12 boeken (ned), maar ik kan en paar boeken nog niet zo goed analyeren.

ik heb het boek, 1e grijs dan wit dan blauw gelezen, maar het is nog stedds vaag, wat de schrijver met het boek bedoelde!!??

de probleem van het boek was dat Magda heleboel zaken verzweeg van haar man. Maar de vraag blijft, wat wil Margriet de Moor met het boek duidelijk maken?????

de 2e boek is Vals Licht van J. Zwagerman .
Hier weet ik ookniet wat de bedoeling is van de schrijfer!!!!!

wat wil zwagerman duidelijk maken met dit boek?? Of wat voor probleem behandelt het boek?????

Hulp snellllllllllllllllllll

doiiiiiiiii
Oud 12-02-2005, 16:48
loesepoes
loesepoes is offline
Ik heb pas Vals Licht gelezen. Het probleem is denk ik dat Lizzie zich door haar hoerenleven overal uit moet liegen en zich daardoor nog meer in de problemen werkt. En Simon houdt zoveel van haar dat hij probeert om dat allemaal door zijn vingers te zien, maar uiteindelijk werkt zo'n extreme relatie gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:57
Bernero
Bernero is offline
Heb je geen literaire lexica op school? Daar staat vaak echt een boel nuttige informatie in.

Het verbaast me dat je dat al zo vroeg krijgt. Wij krijgen het pas in april ofzo. We zijn net begonnen met het laatste nummer op de lijst, een poëzieproject, en dat moet pas 31 maart ingeleverd zijn.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten