Oud 10-02-2005, 14:02
dr dribble
dr dribble is offline
zijn er mensen die ook weleens in tjechie op wintersport zijn geweest?
en wat zijn de ervaringen?
Advertentie
Oud 11-02-2005, 07:41
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 15-02-2005, 22:01
lilo
lilo is offline
als je ergens heen gaat neem dan tenminste het fatsoen om de naam van het land goed te schrijven....

> Tsjechië
Oud 17-02-2005, 10:45
Verwijderd
Citaat:
lilo schreef op 15-02-2005 @ 23:01 :
als je ergens heen gaat neem dan tenminste het fatsoen om de naam van het land goed te schrijven....

> Tsjechië

Ik ken alleen maar mensen die slechte ervaringen hebben met wintersporten in Tsjechie. Weinig (en kleine) pistes, waardoor het erg druk is bij de liften, liften erg verouderd (geen beveiligingen) en geen personeel erbij. De stoeltjesliften zwiepen heel erg bij het instappen en uitstappen waardoor er regelmatig mensen uitvallen en een heel eind meegesleurd worden.
Oud 25-02-2005, 11:18
alanis
alanis is offline
Ik ben zo´n zes jaar op wintersport geweest in Tsjechie. Er is niks mis mee, vooral voor beginners zijn de pistes voldoende. Ben je wat meer gevorderd, dan kan je beter naar oostenrijk, zwitserland of frankrijk gaan.
Het grote voordeel van tsjechie is dat alles er super goedkoop is. Tenminste, in de tijd dat ik er naar toe ging, was een halve liter bier 70 cent (in guldens). Wat er verder een nadeel is van tsjechie, is dat er geen apres ski is. Dus wil je flink feesten, dan kan je ook beter naar oostenrijk gaan.

Ik moet zeggen dat, sinds ik op wintersport ga naar Oostenrijk, ik niet meer terug zou willen naar tsjechie. Ik kan inmiddels redelijk goed skieen, dus zijn de pistes in tsjechie geen uitdaging meer. En ik kan inmiddels redelijk feesten, dus ook daarom ben ik liever in oostenrijk.

Maar niks mis mee hoor, verder. Veel plezier!
(ik ga vanavond lekker naar Oostenrijk!!)
Oud 25-02-2005, 13:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
lilo schreef op 15-02-2005 @ 23:01 :

> Tsjechië
Veranderd.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten