Oud 11-02-2005, 13:52
miekmuis
miekmuis is offline
Ik werd zostraks uitgesigned van msn en kan er nu niet meer inkomen omdat mijn wachtwoord niet meer klopt. Ook is mijn geheime vraag ineens verandert. Iemand enig idee wat ik nu in godsnaam moet doen?
Oud 11-02-2005, 14:45
Verwijderd
beetje onvoorzichtig geweest met het uitdelen van info?

Ik denk dat je er weinig aan kan doen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:01
miekmuis
miekmuis is offline
Voor zover ik weet ben ik niet onvoorzichtig met info nee. Ik heb voor mijn hotmail adres ook een ander wachtwoord dan voor andere dingen, dus ik snap er niks van.
Oud 11-02-2005, 15:03
Hydrogen
Hydrogen is offline
Heeft iemand je een bestand toegestuurd en heb je het geopend?
Oud 11-02-2005, 15:09
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hydrogen schreef op 11-02-2005 @ 16:03 :
Heeft iemand je een bestand toegestuurd en heb je het geopend?
Nee absoluut niet. Ik krijg sowieso amper spam daar.
Oud 11-02-2005, 15:36
Verwijderd
mijn zusje was eerst ook alles kwijt, gewoon mailtje gestuurd naar hotmail waarna je een vragelijstje krijgt over contactpersonen msn groepen en het laatste wachtwoord wat je je herinnert (en waneer het nog werkte) en toen kregen we een nieuw wachtwoord naar mijn adres gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
iemand heeft dus jouw geheime vraag geraden en toen het wachtwoord en de vraag verandert, das kut voor je
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:17
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
fosje schreef op 11-02-2005 @ 16:36 :
mijn zusje was eerst ook alles kwijt, gewoon mailtje gestuurd naar hotmail waarna je een vragelijstje krijgt over contactpersonen msn groepen en het laatste wachtwoord wat je je herinnert (en waneer het nog werkte) en toen kregen we een nieuw wachtwoord naar mijn adres gestuurd.
Ik heb ze inderdaad ook een mailtje gestuurd. Ik ben alleen bang dat al mijn mailtjes in dat adres gewist zijn, maargoed daar kan ik dan toch niks meer aan doen.

Verder hoef ik ook niet per se dat adres, maar de e-mails die erin staan.....
Oud 11-02-2005, 22:42
-(L)-
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 11-02-2005 @ 16:40 :
iemand heeft dus jouw geheime vraag geraden en toen het wachtwoord en de vraag verandert, das kut voor je
Precies, en dat is nou net de reden waarom ik mijn geheime vraag niet met een eerlijk antwoord beantwoord heb Sterker nog, ik heb gewoon een paar willekeurige lettertjes ingevuld. Als ik m'n wachtwoord vergeet heb ik een probleem, maar aangezien ik iedere dag gebruik maak van hotmail zal dat niet 't geval zijn. Op deze manier word ik dus iig niet gehackt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 19:32
esprit-chick
esprit-chick is offline
mss een rare opmerking, maar hoe kom je op t idee om meel, die zo belangrijk is naar je hotmail te laten sturen?????????????

als er iets gevoelig is voor gelazer is het tog wel..........

of ben ik now raar?!

heb zelf ook n x gehad dat mn w8woord niet meer werd geaccepteerd, ik gebruik mn hotmail alleen voor msn en aan mn contactpersonen kan ik wel weer komen das t probleem niet, mn geheime vraag was niet geraden door de boosdoener
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:37
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 14-02-2005 @ 20:32 :
mss een rare opmerking, maar hoe kom je op t idee om meel, die zo belangrijk is naar je hotmail te laten sturen?????????????
Waarom zou je dat niet doen? Als je een moeilijk te raden wachtwoord en geheime vraag hebt loop je weinig risico denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 15:18
-(L)-
Citaat:
Laurens schreef op 15-02-2005 @ 15:37 :
Waarom zou je dat niet doen? Als je een moeilijk te raden wachtwoord en geheime vraag hebt loop je weinig risico denk ik.
Klopt inderdaad. Maar zoals Hydrogen als zei; je kan ook gehackt worden door een bestandje te hebben geaccepteerd (via msn), en dat vervolgens geopend hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 15:30
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 17-02-2005 @ 16:18 :
Klopt inderdaad. Maar zoals Hydrogen als zei; je kan ook gehackt worden door een bestandje te hebben geaccepteerd (via msn), en dat vervolgens geopend hebben.
lol,' hacken' ^_^

je mailadres van je ISP kan op deze manier even gemakkelijk 'gehackt' worden hoor, misschien is de kans er iets kleiner op, maar dat wil niet zeggen dat de mail van je ISP veiliger is

als iets belangrijk is, moet je er gewoon voor zorgen dat je het zelf goed weet, maar laat de 'technologie' niet jou leven bepalen als er iets fout gegaan is, de PC is een hulpmiddel...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten