Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zet wel eens geld op m'n spaarrekeneing maar das sporadisch! Wanneer ik het doe is het meestal wel een leuk bedrag. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer wel een internet rekening te openen. Heel makkelijk, geen rompslomp met papiertjes en volgens mij ook meer rente. Ik zelf zit bij de ABN-AMRO en ben daar zelf tevreden. Je moet er wel rekening mee houden dat je een minimale eerste inleg zult hebben. Bij mij was die €100,00. Misschien verschilt dat per bank, maar je als je je rekening wil openen, moet er meteen €100,00 op staan. Ikzefl wil een bedrag per maand over houden van €150.00. Dat betekent dat er zo'n €100.00-€150.00 naar mijn spaarrekening gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zet niks opzij, ik verdien zo'n E 200,- per maand, maar ik denk erover na om het wel te gaan doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() koop je nooit plotseling iets? kleren ofzo of boeken Er staat bij mij toch altijd wel een paar honderd op mijn betaalrekening.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik probeer eigenlijk niets impulsief te kopen, als ik boeken koop, maak ik daarvoor geld over van mn internetspaarrekening. En hoe minder geld er op m'n rekening staat, hoe minder snel ik dingen koop die ik eigenlijk niet nodig heb, maar het kan dus wél als ik dat zou willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik doe overigens gewoon alsof mijn stufi niet bestaat. ik krijg maandelijks 75 euro en 50 daarvan is direct weg naar m'n spaarrekening. Ik hou dus 25 over en dat beschouw ik als mijn stufi. Van dat geld en van het geld dat ik verdien moet ik het dan doen. Wat overigens erg makkelijk gaat gezien het feit dat ik amper kosten heb (woon thuis).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb echt nog nooit hoeven betalen voor m'n spaarrekening. Voor een betaalrekening is er hoogstens de kans dat je een tientje moet betalen voor je pinpas. Maar verder is er volgens mij echt geen sprake van betalen voor een rekening? Je wordt vaak zelfs gelokt met welkomscadeaus.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|