![]() |
![]()
![]() |
![]() |
N&A is wel echt vogelvrij op het gebied van nutteloze threads zeg...
Verwijderd
Hehe
![]() |
![]() |
Lollish.
Wel origineel overigens. |
![]() |
|
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
DarkSide schreef op 25-02-2005 @ 14:45 :
..en de brandweer heeft een luchtkussen onder de boom gelegd voor het geval dat de asielzoeker wil springen. De politie probeert de man nu naar beneden te praten. ![]() mijn oom en tante uit laren.. |
![]() |
Ach, die kloutert vanzelf wel naar beneden als ie zin in een lekker banaantje krijgt
|
![]() |
Verwijderd
Mr.Hypert€xt schreef op 25-02-2005 @ 17:01 :
Ach, die kloutert vanzelf wel naar beneden als ie zin in een lekker banaantje krijgt ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
RanC schreef op 25-02-2005 @ 17:29 :
Maar hadden jullie leukerds dit "nieuws" niet beter in het Tiswah-topic kunnen droppen? Want die oh zo leuke grappen uit grootmoeders tijd vervelen nu al. Verder heeft dit topic weinig nut, behalve voor mogelijke nazi-sympathisanten om hun gemeende superieuriteit te demonstreren. Wat jammerlijk faalt. Als ik FB was geweest: Slotje. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik moet hier wel om lachen...
hasseltboy schreef op 25-02-2005 @ 17:40 :
Ik moet hier wel om lachen...
DarkSide schreef op 25-02-2005 @ 14:45 :
In Dongen heeft een bewoner van het plaatselijke asielzoekerscentrum sinds vanmiddag een boom aan de Schoolstraat geklommen ![]() |
![]() |
Verwijderd
tiswah
|
![]() |
T_ID schreef op 25-02-2005 @ 14:48 :
N&A is wel echt vogelvrij op het gebied van nutteloze threads zeg... Nieuwe FB's?
|
![]() |
Stem voor een socialere, verbeterde, vriendelijkere RanC. Stem voor mij! Yay! Zo beter? ![]() |
![]() |
RanC schreef op 25-02-2005 @ 19:06 :
/_\ Stem voor een socialere, verbeterde, vriendelijkere RanC. Stem voor mij! Yay! Zo beter? ![]()
Graf Bismarck schreef op 25-02-2005 @ 19:09 :
Ik geloof dat dit een forum een sterke rechtse hand nodig heeft en gezien bovenstaande post denk ik dat het het beste is als ik mij voor die positie beschikbaar stel... We weten allebei dat wij een té crimineel verleden hebben om ook daadwerkelijk kans te maken op zo'n functie. ![]() |
![]() |
![]()
RanC schreef op 25-02-2005 @ 19:11 :
Pffff. We weten allebei dat wij een té crimineel verleden hebben om ook daadwerkelijk kans te maken op zo'n functie. ![]() ![]()
Pudding_Gek schreef op 25-02-2005 @ 19:11 :
![]() Die post had _vooroordelen_. |
![]() |
Graf Bismarck schreef op 25-02-2005 @ 19:12 :
Helaas wel ja. Een echte kans op verbetering van ons leven om zo de steeds dieper wegzakkende forumjeugd een lichtend voorbeeld te geven, krijgen we niet meer. ![]() Wij weten hoe de forumcriminelen van vandaag zich gedragen, wij weten hoe ze 'ontstaan'. Wij kennen de symptonen beter dan ieder ander. Maar het maakt niet uit hoe vaak wij ook moeten zeggen dat wij ons leven gebeterd hebben, het zal niets uithalen. ![]() |
![]() |
Poll maken over wie de nieuwe FB moet worden op DK?
Ja nou is het wel weer leuk geweest